LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alsnog korting

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Johan48
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2007 10:13

alsnog korting

Ongelezen bericht door Johan48 »

Hallo,

kan iemand mij misschien advies geven in de volgende kwestie:

Ik heb vorige week een bank gekocht bij Montel. Maanden lang hebben we er over nagedacht want kopen bij Mandemakers doe je niet zomaar. Maar helaas, helaas, het model waar wij voor vielen was nergens anders (vergelijkbaar) te vinden. Door de maanden heen, verschillende keren bij verschillende vestigingen geweest, en telkens gevraagd of de bank die wij wilden in de 3-zits uitvoering over 2 of 3 zitvlakken bestaat (in dit model erg belangrijk ivm opklapleuningen (zoals op de achterbank van een auto) die tussen de zitvlakken zitten) In de winkel stond een 4zits.

3x werd ons verteld dat de 3zits ook 3 zitvlakken heeft. Toen wij uiteindelijk wilden gaan bestellen, bleek de 3zits ineens uit 2 zitvlakken te bestaan. Uiteindelijk hebben we toch maar besloten om de 4zits (met 3 vlakken) te nemen omdat we die toch mooier vonden. We gaven aan dat we wel een korting verwachtten gezien de slechte voorlichting. Maar ons werd geantwoord (ook na behoorlijk aandringen van ons) dat "montel nooit aan kortingen doet".

Wat zie ik enkele dagen later tot mijn grote schrik met grote letters op de gevel van diezelfde winkel staan??

"10% korting op alles"

Mijn vraag is nu: Kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid bestaat om als je zo kort na aanschaf (zonder korting) iets in de aanbieding ziet, om dan toch nog de korting te krijgen??

Alvast hartelijk dank!!

sunas
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 okt 2005 19:33

Re: alsnog korting

Ongelezen bericht door sunas »

Het valt te proberen, ikzelf heb dit aan de hand gehad bij aankoop van een computer, deze op een zaterdag gekocht, maandag stond er in een krantje dezelfde computer maar dan goedkoper in prijs, naar de winkel gegaan en gezegd dat dit al lang bekend moet zijn geweest ivm drukken en verspreiding van de krant, heb hiervoor extra geheugen gekregen.
Bij Montel zal het wel hetzelfde zijn het hoofdkantoor weet van te voren wanneer er een aktie plaatsvind, ik weet niet hoeveel dagen er tussen uw aankoop zitten en de reklame, maar probeer het misschien lukt het.
Succes

Gesloten