Ik heb in oktober 2008 meubels gekocht bij Anadolu woonpaleis Willem de Zwijgerlaan 350 te Amsterdam.
Er zou binnen acht weken geleverd worden.
NOU vergeet het maar.
Mijn meubels kwamen stukje bij beetje binnen. elke keer moest ik vrij nemen om ze binnen te laten.
na bijna 20 weken heb ik nog niet alles binnen. Mijn geld kan ik ook wel vergeten.
Want deze bedrijf is inmiddels failliet, maar is wel ondertussen actief als LALEE WONEN, maar ja. ze zeggen dat al hun inboedel en mijn bestelde meubels ook in beslag zijn genomen en verder konden ze mij niet helpen. GELD KUN JE NAAR FLUITEN.
IK SCHRIJF DIT OM IEDEREEN TE WAARSCHUWEN voor dit soort zogenaamde ondernemers.
KOOP NIKS BIJ DEZE bedrijf/personen. ZIJN VRIENDELIJK TOT DE KOOP IS GESLOTEN.
ANADOLU WOONPALEIS heet nu LALEE Wonen.
Wees gewaarschuwd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anadolu Woonpaleis
Re: Anadolu Woonpaleis
In deze tijden kan elk bedrijf failliet (...Morres)
Betaal nooit geheel vooruit, betaal zo min mogelijk aan!
Betaal nooit geheel vooruit, betaal zo min mogelijk aan!
-
Aan de namen te horen gaat dit om een bekende constructie die al jaren mogelijk is.
Je ontvangt aanbetalingen, betaalt je leveranciers niet en ook geen belasting. Dan verkoop je de zaak aan een familie lid en gaat zelf naar het buitenland! ikke ben failliet En zo gaat dat maar door. Proost.
Betaal 25% max. aan bij een cbw winkel. En nog beter, koop uit
voorraad. What you see is what you get.
suc6
nico
houtmijn.nl
Je ontvangt aanbetalingen, betaalt je leveranciers niet en ook geen belasting. Dan verkoop je de zaak aan een familie lid en gaat zelf naar het buitenland! ikke ben failliet En zo gaat dat maar door. Proost.
Betaal 25% max. aan bij een cbw winkel. En nog beter, koop uit
voorraad. What you see is what you get.
suc6
nico
houtmijn.nl
-
Geachte heer Murat Aydin,
Ik ben de eigenaar van Anadolu Woonpaleis via Google ben ik dit onderwerp tegengekomen. Ik kan me deze verkoop niet herinneren.
Wij zijn failliet gegaan maar wij hebben alles netjes afgesloten met onze klanten wij hebben geen geld of meubels ingevorderd van onze klanten. Mocht u klachten hebben dan kunt u mij bellen op mijn mobiel nummer dan kan ik dit alsnog recht zetten. Ik wou mijn nr. sturen via pm maar ik zie dat dit niet mogelijk is. Als je jou nummer of klacht mailt naar [email protected] dan neem ik contact met jou op.
Na oplossing van deze klacht zou ik dit topic verwijderd willen zien.
PS.: Lale Wonen heeft helemaal niets met Anadolu Woonpaleis of met mij te maken dus graag hun naam niet zwart maken!
Met vriendelijke groet,
M. Ozdemir
Ik ben de eigenaar van Anadolu Woonpaleis via Google ben ik dit onderwerp tegengekomen. Ik kan me deze verkoop niet herinneren.
Wij zijn failliet gegaan maar wij hebben alles netjes afgesloten met onze klanten wij hebben geen geld of meubels ingevorderd van onze klanten. Mocht u klachten hebben dan kunt u mij bellen op mijn mobiel nummer dan kan ik dit alsnog recht zetten. Ik wou mijn nr. sturen via pm maar ik zie dat dit niet mogelijk is. Als je jou nummer of klacht mailt naar [email protected] dan neem ik contact met jou op.
Na oplossing van deze klacht zou ik dit topic verwijderd willen zien.
PS.: Lale Wonen heeft helemaal niets met Anadolu Woonpaleis of met mij te maken dus graag hun naam niet zwart maken!
Met vriendelijke groet,
M. Ozdemir