Jolen schreef:Ik ga zo ff naar de Vomar. Ik vind dat ze me er wel eens hadden op mogen wijzen 2 weken geleden dat ik mijn boodschappen beter een dag later had kunnen doen omdat ik dan de door mijn zoontje zo felbegeerde "racers" er bij had kunnen krijgen
Dat ligt toch wat anders vind ik en het scheelt gewoon of het gebruiksartikelen zijn die lang meegaan of dat het onder het kader levensmiddelen valt.
Dat denk ik ook crazyme.
Maar ik bedoel wel aan te geven dat als iedereen zo redeneert winkeliers nooit meer 1 of andere actie kunnen houden. Of het nu om meubels of appels gaat. Toen ik voorheen in de meubels zat kwamen we de klanten nog wel eens tegemoet door een waardebon voor het verschil te geven o.i.d. Maar daar kwam je ook wel eens tegen dat een klant de meubels wel al besteld had maar nog niet geleverd had gekregen. Dan vind ik het een beetje lullig om niets te doen. We hebben ook wel eens een actie met electrische apparaten gedaan en dan hoorde je ook veel klanten die eerder iets hadden gekocht en alsnog mee wilden doen. Dan moet je natuurlijk ergens een grens trekken. Je kunt moeilijk alle klanten met terugwerkende kracht alsnog mee laten doen met de actie. Lastig. Je denkt, leuk zo'n actie voor onze klanten maar helaas levert het ook scheve gezichten op
Om eerlijk te zijn laten wij soms een hele leuke actie schieten om het gezeik van klanten te voorkomen. En er "in den minne" uit te komen is onmogelijk omdat ze direct schreeuwen dat ze belazerd zijn.
Dus dan maar geen kortingsactie. En iedereen is tevreden....
Jolen schreef:Dat denk ik ook crazyme.
Maar ik bedoel wel aan te geven dat als iedereen zo redeneert winkeliers nooit meer 1 of andere actie kunnen houden. Of het nu om meubels of appels gaat. Toen ik voorheen in de meubels zat kwamen we de klanten nog wel eens tegemoet door een waardebon voor het verschil te geven o.i.d. Maar daar kwam je ook wel eens tegen dat een klant de meubels wel al besteld had maar nog niet geleverd had gekregen. Dan vind ik het een beetje lullig om niets te doen. We hebben ook wel eens een actie met electrische apparaten gedaan en dan hoorde je ook veel klanten die eerder iets hadden gekocht en alsnog mee wilden doen. Dan moet je natuurlijk ergens een grens trekken. Je kunt moeilijk alle klanten met terugwerkende kracht alsnog mee laten doen met de actie. Lastig. Je denkt, leuk zo'n actie voor onze klanten maar helaas levert het ook scheve gezichten op
Soms is het moeilijk om de gulden middenweg te vinden en dan is het misschien beter om niets meer te doen.Daar heeft u ervaring en gelijk in.
Het is altijd jammer dat iemand een topic start, een bedrijfsnaam in een negatief daglicht zet en daarna lekker weg blijft en niet meer reageert op de door hem/haar gevraagde antwoorden.
Ter info: de matrassen zijn allang afgeleverd. In overleg is een extra korting gegeven en het verschil gedeeld.
De reden dat ik deze post plaatste, was omdat er in artikel 4 staat dat prijswijzigingen na het sluiten van de overeenkomst maar voor de aflevering geen invloed hebben op het te betalen bedrag, maar in artikel 6 staat dat dit niet van toepassing is bij aanbiedingen. Vandaar...