Rofra|Home is een bedrijf dat de afgelopen 5 jaar een gigantische groei heeft ondergaan. In 5 jaar tijd zijn we van 5 naar 17 winkels uitgegroeid, met alle gevolgen van dien. Deze zijn zowel positief als negatief. Negatief in die zin, dat we niet altijd de gewenste/beloofde levertijden en juiste service hebben kunnen nakomen.
Echter: Daar komt bij deze verandering in.
Heeft u een nare ervaring met ons? Laat het me alstublieft weten.
Heeft u een positieve ervaring met ons? Laat u me deze ook alstublieft weten.
Via deze weg zal ik proberen uw problemen op te lossen. Neemt u bij problemen alstublieft contact met me op.
Met vriendelijke groet,
Frank Slot
Dir. Rofra|Home.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.
Re: Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.
Ik heb een hele erge slechte nare ervaring met jullie, maar hoe kan ik contact met je opnemen?
Re: Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.
Je moet hier je verhaal neer plempen en dan komt hij als superman met een passende oplossing Onderwijl schoppend naar zijn personeel die alleen maar het van boven gedicteerde klantonvriendelijke beleid uitvoeren.