LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
FrankSlot
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 sep 2009 14:39
Locatie: Vaassen
Contacteer:

Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.

Ongelezen bericht door FrankSlot »

Rofra|Home is een bedrijf dat de afgelopen 5 jaar een gigantische groei heeft ondergaan. In 5 jaar tijd zijn we van 5 naar 17 winkels uitgegroeid, met alle gevolgen van dien. Deze zijn zowel positief als negatief. Negatief in die zin, dat we niet altijd de gewenste/beloofde levertijden en juiste service hebben kunnen nakomen.
Echter: Daar komt bij deze verandering in.
Heeft u een nare ervaring met ons? Laat het me alstublieft weten.
Heeft u een positieve ervaring met ons? Laat u me deze ook alstublieft weten.

Via deze weg zal ik proberen uw problemen op te lossen. Neemt u bij problemen alstublieft contact met me op.

Met vriendelijke groet,

Frank Slot

Dir. Rofra|Home.

esmaralda
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2009 16:25

Re: Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.

Ongelezen bericht door esmaralda »

Ik heb een hele erge slechte nare ervaring met jullie, maar hoe kan ik contact met je opnemen?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je moet hier je verhaal neer plempen :D en dan komt hij als superman met een passende oplossing :D Onderwijl schoppend naar zijn personeel die alleen maar het van boven gedicteerde klantonvriendelijke beleid uitvoeren.

Gesloten