LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] infurn.nl

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
nogeenklacht
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2013 19:08

infurn.nl

Ongelezen bericht door nogeenklacht »

Zijn er mensen die ervaring hebben met Infurn.nl? Dit is een online meubel site met zeer redelijke prijzen. Ik heb 5 maanden geleden een lamp bij ze besteld. Heb onlangs de bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen terug betaling.
Nu had ik beter moeten opletten- ze zijn telefonisch NIET bereikbaar- je moet eerst mailen en dan wordt je teruggebeld, maar zelfs dat doen ze niet meer. Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen!!!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: infurn.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

nogeenklacht schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met Infurn.nl? Dit is een online meubel site met zeer redelijke prijzen. Ik heb 5 maanden geleden een lamp bij ze besteld. Heb onlangs de bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen terug betaling.
Nu had ik beter moeten opletten- ze zijn telefonisch NIET bereikbaar- je moet eerst mailen en dan wordt je teruggebeld, maar zelfs dat doen ze niet meer. Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen!!!
Iets meer info waarom je hebt geannuleerd. Was dat omdat er niet geleverd werd of...?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: infurn.nl

Ongelezen bericht door Jolijn »

nogeenklacht schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met Infurn.nl? Dit is een online meubel site met zeer redelijke prijzen. Ik heb 5 maanden geleden een lamp bij ze besteld. Heb onlangs de bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen terug betaling.
Nu had ik beter moeten opletten- ze zijn telefonisch NIET bereikbaar- je moet eerst mailen en dan wordt je teruggebeld, maar zelfs dat doen ze niet meer. Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen!!!
Gebruik de zoekfunctie van dit forum en je vindt medeklagers.

Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen
Dat advies heb je zelf niet opgevolgd :?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: infurn.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen
Dat advies heb je zelf niet opgevolgd :?[/quote]

Tja, :mrgreen:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: infurn.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

nogeenklacht schreef:Ik heb 5 maanden geleden een lamp bij ze besteld. Heb onlangs de bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen terug betaling.
Wanneer je per creditcard hebt betaald kun je tot 6 maanden je geld terugkrijgen via de creditcard maatschappij.

Gesloten