Zijn er mensen die ervaring hebben met Infurn.nl? Dit is een online meubel site met zeer redelijke prijzen. Ik heb 5 maanden geleden een lamp bij ze besteld. Heb onlangs de bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen terug betaling.
Nu had ik beter moeten opletten- ze zijn telefonisch NIET bereikbaar- je moet eerst mailen en dan wordt je teruggebeld, maar zelfs dat doen ze niet meer. Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] infurn.nl
Re: infurn.nl
Iets meer info waarom je hebt geannuleerd. Was dat omdat er niet geleverd werd of...?nogeenklacht schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met Infurn.nl? Dit is een online meubel site met zeer redelijke prijzen. Ik heb 5 maanden geleden een lamp bij ze besteld. Heb onlangs de bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen terug betaling.
Nu had ik beter moeten opletten- ze zijn telefonisch NIET bereikbaar- je moet eerst mailen en dan wordt je teruggebeld, maar zelfs dat doen ze niet meer. Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen!!!
Gebruik de zoekfunctie van dit forum en je vindt medeklagers.nogeenklacht schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met Infurn.nl? Dit is een online meubel site met zeer redelijke prijzen. Ik heb 5 maanden geleden een lamp bij ze besteld. Heb onlangs de bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen terug betaling.
Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen
Dat advies heb je zelf niet opgevolgd
Mijn advies NIET bij dit bedrijf kopen
Dat advies heb je zelf niet opgevolgd [/quote]
Tja,
Dat advies heb je zelf niet opgevolgd [/quote]
Tja,
Wanneer je per creditcard hebt betaald kun je tot 6 maanden je geld terugkrijgen via de creditcard maatschappij.nogeenklacht schreef:Ik heb 5 maanden geleden een lamp bij ze besteld. Heb onlangs de bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen terug betaling.