LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bank bij nano

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
celinec
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2009 23:02

bank bij nano

Ongelezen bericht door celinec »

hallo
ook wij hebben een bank besteld bij nano..
wie weet waar de bank asterix nog meer verkocht wordt??

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: bank bij nano

Ongelezen bericht door sjoegel »

ja dat is een andere :?
Laatst gewijzigd door sjoegel op 29 nov 2009 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.

celinec
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2009 23:02

Re: bank bij nano

Ongelezen bericht door celinec »

dank je wel, dat is wel een bank die zo heet maar het is helaas een ander model.....

meubelfreak
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2009 22:38

Re: bank bij nano

Ongelezen bericht door meubelfreak »

Heel veel winkels verkopen banken onder een verzonnen naam.
Het beste kan je met orginele aankoop bon en bijvoorkeur een foto naar een winkel toe. Aan de hand van de gegevens op die bon kan vaak achterhaald worden om welke bank het gaat.

celinec
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2009 23:02

Re: bank bij nano

Ongelezen bericht door celinec »

even andere vraag: ik heb de curator gebeld met het verzoek, de bank die ik graag wilde kopen alsnog uit de boedel te mogen kopen. Ik kan me voorstellen dat er meer meubels in diverse filialen staan die mensen besteld hebben in die uitvoering en die deze graag tegen betaling zouden willen kopen.
Echter de curator was daar niet toe beried, sterker nog, als er een veiling komt worden wij, de klanten/ belanghebbenden/ gedupeerden daar niet van op de hoogte gesteld.
Ik vind dat een onaardige gang van zaken. Hoe denken jullie daarover?

vr gr celine

WinjeWanje
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2009 14:56

Re: bank bij nano

Ongelezen bericht door WinjeWanje »

Laatste ontwikkelingen in het faillissement van Nano Interieur

Alle gedupeerde consumenten in het faillissement van Nano Interieur hebben lang moeten wachten voordat duidelijk werd dat de curator geen leveringen zou doen of aanbetalingen zou restitueren.
Vanaf het moment dat de curator dit bekend heeft gemaakt kunnen consumenten een beroep doen op de aanbetalingsgarantieregeling.
Veel consumenten wilden weten wat er zou gebeuren met de voorraden van Nano Interieur.
Per 1 december hebben wij vernomen dat alle vestigingen van Nano Interieur weer open zijn. Wanneer dit precies gebeurd is nog niet bekend.
Wij wijzen u erop dat deze vestigingen niet CBW-erkend zijn en de algemene voorwaarden, en dus ook de garanties van de CBW, niet van toepassing zijn.
Consumenten die al een vervangende koop hebben gesloten moeten deze overeenkomst nakomen.
Consumenten die wel onder de CBW-garanties willen kopen kunnen gewoon een beroep op de aanbetalingsgarantieregeling doen.

Gesloten