LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Hallo
Ook wij hebben eenbank bij s a s gekocht in Mijdrecht
Nu wij eindelijk de bank hebben valt hij tegen het kussen van het leefeiland zak je heel ver in weg.
De gewoone kussen komen heel langsaam omhoog als je opstaat.
Wij hebben sas gebeld en een onbeschoft meisje zij stuur maar een brief naar holland services!
wie heeft ervaring met holland services of weet wat dat voor een bedrijf is ?
groetjes Wolfje
Ook wij hebben eenbank bij s a s gekocht in Mijdrecht
Nu wij eindelijk de bank hebben valt hij tegen het kussen van het leefeiland zak je heel ver in weg.
De gewoone kussen komen heel langsaam omhoog als je opstaat.
Wij hebben sas gebeld en een onbeschoft meisje zij stuur maar een brief naar holland services!
wie heeft ervaring met holland services of weet wat dat voor een bedrijf is ?
groetjes Wolfje
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Nou ik deel jullie negatieve ervaringen niet met seats and sofas.
Wij werden leuk ontvangen en geholpen door een nette verkoper, koffie erbij en na 2 maanden nog steeds zeer tevereden over onze bank.
Ook de kwaliteit . zeker van die geweldige stof [ absoluut geen vlekken]
bevalt ons zeer.
Zo zie je maar het kan ook zo
groetjes
jimmi en desiree
Wij werden leuk ontvangen en geholpen door een nette verkoper, koffie erbij en na 2 maanden nog steeds zeer tevereden over onze bank.
Ook de kwaliteit . zeker van die geweldige stof [ absoluut geen vlekken]
bevalt ons zeer.
Zo zie je maar het kan ook zo
groetjes
jimmi en desiree
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Geloof me...het gebeurt precies zo bij de kwantum....
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
S&S wil zo goedkoop mogelijk inkopen, dit gaat helaas ten koste van de kwaliteit. Dat ze u verwijzen naar Holland Meubel Repair is niet correct, dit bedrijf doet wel reparaties voor S&S maar staat er helemaal los van.
U zult zich schriftelijk moeten melden bij het "sevice"punt in Mijdrecht, waarna ze u zullen uitnodigen voor een zogenaamde "service" dag.
Oftewel bankstel op de auto binden en naar S&S rijden en dan een dag later telefoontje krijgen dat ie weer klaar is en dat je hem zsm moet halen.
Het bankstel is dan waarschijnlijk wat opgevult of een andere tjdelijk oplossing. Als u uw bank ophaald vraag dan wat er aan gedaan is en laat ze het u ook tonen, mochten ze dit niet willen haalt u gewoon zlef de stofhoes(zwartdoek) aan de onderkant van de bank los om te kijken wat ze hebben gedaan.
U zult zich schriftelijk moeten melden bij het "sevice"punt in Mijdrecht, waarna ze u zullen uitnodigen voor een zogenaamde "service" dag.
Oftewel bankstel op de auto binden en naar S&S rijden en dan een dag later telefoontje krijgen dat ie weer klaar is en dat je hem zsm moet halen.
Het bankstel is dan waarschijnlijk wat opgevult of een andere tjdelijk oplossing. Als u uw bank ophaald vraag dan wat er aan gedaan is en laat ze het u ook tonen, mochten ze dit niet willen haalt u gewoon zlef de stofhoes(zwartdoek) aan de onderkant van de bank los om te kijken wat ze hebben gedaan.
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Laatst gewijzigd door keur07 op 21 feb 2010 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Wij hebben februari 2009 een grote 3 en een halve zitbank gekocht en deze in mei 2009 geleverd gekregen.
Na 3 maanden waren de zware logge zitkussens totaal doorgezakt en ze zagen er niet meer uit. Netjes werden er nieuwe zitkussen besteld bij de fabrikant, deze hadden we na een 6 weken in ons bezit.
Meteen al merkten we dat dit niet de oplossing was omdat deze nog veel zachter/luchtiger waren dan die voorgaande. Ook werden wederom weer nieuwe zitkussens besteld bij een andere fabrikant die zo gezegd "steverige" zitkussen afleverde (ons is verteld dat er 2 fabrikanten zijn voor banktype Laurents). Deze kwamen al vrij snel binnen, maar deze waren ook weer niet goed, ze waren niet eens passend! We kregen ze maar net in de hoezen gewrongen en toen ineens hadden we een pracht van een rollade bank!
Gelukkig gaven ze bij Seats and Sofa`s te Zaltbommel toe dat het inderdaad zo niet kon en kwamen ze op de proppen met een geweldige service. Jawel een extern bedrijf werd eens in de zoveel tijd ingehuurd om kussen op maat te maken. Ik vond het prima, maar ik wilde dan wel een vulling met rits, de filiaalmanager toen zei dat ze het zouden doorgeven. Ik wilde dit toen omdat die voormalige filiaalmanager al eerder had gezegd dat inderdaad de zitkussen van die type bank eens in het jaar bij gevuld moesten worden. Dus lijkt mij een rits wel makkelijk, toch? Wat denk je, we krijgen (wederom) een zitkussen zonder rits… Er werd ons toen nadien gezegd, ja mevrouw ze worden nooit met een rits gemaakt, dus.
Nu is het voor ons helaas zo ver... we zijn weer van begin af aan... de kussen zijn weer doorgezakt, ze zien er werkelijk niet uit en al met al hebben we enorm de balen van, plus een zere reet van het harde zitten in onze mooie comfortabele 3 en een halve zits “lounge” Laurents bank.
Nu heb ik WEER contact gezocht met Seats and Sofa`s te Zaltbommel, de filiaalmanager Gideon verteld me dat hij ging mailen met de servicecoördinator en ons een dag of wat later terug belt. Een avondje later belt hij op en verteld nonchalant dat de beste servicecoördinator voor de 3e keer kussens wilt bestellen. Ik roep meteen WAT, voor de 3e keer??? Ik probeerde hem nog te corrigeren, maar dit werd in eerste instantie niet eens gehoord. Uiteindelijk zegt hij, ja we hebben voor u 2 keer nieuwe kussens besteld en 1 keer hier opgevuld! Dus geen 3 keer (…) Het was OF bestellen of het aanschrijven van service coördinator, met de mededeling/klacht dat ik niet eens ben met het voorstel. Goede service coördinator, 1tje waarvan je de naam niet krijgt + deze niet eens te woord kan staan, goede service! Wat een klets! Ja, we snappen het nu wel... nog een keer bestellen en dan is mooi de jaargarantie verlopen van de bank. Kunnen we dus geen aanspraak meer doen op de bank, alleen dan nog op de (nieuw bestelde/op maat gemaakte) zitkussens! Lekker dan.
Ik hoop maar dat op dit vaag postbus adres iemand zit die deze klacht serieus neemt! U leest het al wel, de maat is vol en er is van service geen sprake. Eerst nog wel, maar later is die ver weg te zoeken!
10 werkdagen later
De brief is nu 10 werkdagen geleden geleverd bij Service NL postbus 2205 7420 AE te Deventer
Zoals verwacht geen enkel reactie op mijn brief. Ik gebeld met Seat and Sofa te Zaltbommel
Heb toen naar de filliaalmanager gevragen het leuke is iedere keer als je naar de manager vraagt krijg je een ander persoon nu kreeg ik ene Jeroen de Melker deze man wist niks van mijn probleem af
Dus ik heb alles uitgelegd en hij kwam eigenlijk al meteen met een oplossing ( beetje raar als je niks van de zaak af weet om dan meteen een oplossing te bieden) maargoed ik heb hem laten vertellen wat de oplossing zou worden. Nu kwam die met een extern bedrijf genaamd HMR Holland meubel repaire dit is inderdaad een extern bedrijf die ingehuurd word ik heb navraag gedaan naar hun werkwijzen en wat voor kussens ze leveren. Ik kreeg het volgende te horen waar je rekening mee moet houden:
Polystickkussens dienen regelmatig met de hand opgeschud te worden;
• De kussens dienen regelmatig gelucht te worden;
• Reinig de kussens altijd met een borstel;
• Voorkom vochtigheid direct op de kussens;
• Plaats uw bank(stel) niet in de volle zon.
Door het regelmatig opschudden van de kussens blijven deze in model en hoeven zij niet opgevuld te worden.
Is toch te gek van woorden als je de kussens in de zon legt dat ze stuk gaan.
En als ze vochtig worden dat de kussens inzakken.
En dat de kussens regel matig opgeschud moet worden.
Wat is het verschil met de kussens die ik al heb? Volgens mij niks maar ik vermoet dat Seat and sofa dan mooi kan zegen dat het niet meer hun probleem is omdat de kussens niet van hun af komen en dat ik verder bij HMR moet wezen.
Nou daar trap ik dus niet in en ben meteen gaan bellen maar natuurlijk waren ze weer niet aanwezig
Ik hou jullie op de hoogte.
Na 3 maanden waren de zware logge zitkussens totaal doorgezakt en ze zagen er niet meer uit. Netjes werden er nieuwe zitkussen besteld bij de fabrikant, deze hadden we na een 6 weken in ons bezit.
Meteen al merkten we dat dit niet de oplossing was omdat deze nog veel zachter/luchtiger waren dan die voorgaande. Ook werden wederom weer nieuwe zitkussens besteld bij een andere fabrikant die zo gezegd "steverige" zitkussen afleverde (ons is verteld dat er 2 fabrikanten zijn voor banktype Laurents). Deze kwamen al vrij snel binnen, maar deze waren ook weer niet goed, ze waren niet eens passend! We kregen ze maar net in de hoezen gewrongen en toen ineens hadden we een pracht van een rollade bank!
Gelukkig gaven ze bij Seats and Sofa`s te Zaltbommel toe dat het inderdaad zo niet kon en kwamen ze op de proppen met een geweldige service. Jawel een extern bedrijf werd eens in de zoveel tijd ingehuurd om kussen op maat te maken. Ik vond het prima, maar ik wilde dan wel een vulling met rits, de filiaalmanager toen zei dat ze het zouden doorgeven. Ik wilde dit toen omdat die voormalige filiaalmanager al eerder had gezegd dat inderdaad de zitkussen van die type bank eens in het jaar bij gevuld moesten worden. Dus lijkt mij een rits wel makkelijk, toch? Wat denk je, we krijgen (wederom) een zitkussen zonder rits… Er werd ons toen nadien gezegd, ja mevrouw ze worden nooit met een rits gemaakt, dus.
Nu is het voor ons helaas zo ver... we zijn weer van begin af aan... de kussen zijn weer doorgezakt, ze zien er werkelijk niet uit en al met al hebben we enorm de balen van, plus een zere reet van het harde zitten in onze mooie comfortabele 3 en een halve zits “lounge” Laurents bank.
Nu heb ik WEER contact gezocht met Seats and Sofa`s te Zaltbommel, de filiaalmanager Gideon verteld me dat hij ging mailen met de servicecoördinator en ons een dag of wat later terug belt. Een avondje later belt hij op en verteld nonchalant dat de beste servicecoördinator voor de 3e keer kussens wilt bestellen. Ik roep meteen WAT, voor de 3e keer??? Ik probeerde hem nog te corrigeren, maar dit werd in eerste instantie niet eens gehoord. Uiteindelijk zegt hij, ja we hebben voor u 2 keer nieuwe kussens besteld en 1 keer hier opgevuld! Dus geen 3 keer (…) Het was OF bestellen of het aanschrijven van service coördinator, met de mededeling/klacht dat ik niet eens ben met het voorstel. Goede service coördinator, 1tje waarvan je de naam niet krijgt + deze niet eens te woord kan staan, goede service! Wat een klets! Ja, we snappen het nu wel... nog een keer bestellen en dan is mooi de jaargarantie verlopen van de bank. Kunnen we dus geen aanspraak meer doen op de bank, alleen dan nog op de (nieuw bestelde/op maat gemaakte) zitkussens! Lekker dan.
Ik hoop maar dat op dit vaag postbus adres iemand zit die deze klacht serieus neemt! U leest het al wel, de maat is vol en er is van service geen sprake. Eerst nog wel, maar later is die ver weg te zoeken!
10 werkdagen later
De brief is nu 10 werkdagen geleden geleverd bij Service NL postbus 2205 7420 AE te Deventer
Zoals verwacht geen enkel reactie op mijn brief. Ik gebeld met Seat and Sofa te Zaltbommel
Heb toen naar de filliaalmanager gevragen het leuke is iedere keer als je naar de manager vraagt krijg je een ander persoon nu kreeg ik ene Jeroen de Melker deze man wist niks van mijn probleem af
Dus ik heb alles uitgelegd en hij kwam eigenlijk al meteen met een oplossing ( beetje raar als je niks van de zaak af weet om dan meteen een oplossing te bieden) maargoed ik heb hem laten vertellen wat de oplossing zou worden. Nu kwam die met een extern bedrijf genaamd HMR Holland meubel repaire dit is inderdaad een extern bedrijf die ingehuurd word ik heb navraag gedaan naar hun werkwijzen en wat voor kussens ze leveren. Ik kreeg het volgende te horen waar je rekening mee moet houden:
Polystickkussens dienen regelmatig met de hand opgeschud te worden;
• De kussens dienen regelmatig gelucht te worden;
• Reinig de kussens altijd met een borstel;
• Voorkom vochtigheid direct op de kussens;
• Plaats uw bank(stel) niet in de volle zon.
Door het regelmatig opschudden van de kussens blijven deze in model en hoeven zij niet opgevuld te worden.
Is toch te gek van woorden als je de kussens in de zon legt dat ze stuk gaan.
En als ze vochtig worden dat de kussens inzakken.
En dat de kussens regel matig opgeschud moet worden.
Wat is het verschil met de kussens die ik al heb? Volgens mij niks maar ik vermoet dat Seat and sofa dan mooi kan zegen dat het niet meer hun probleem is omdat de kussens niet van hun af komen en dat ik verder bij HMR moet wezen.
Nou daar trap ik dus niet in en ben meteen gaan bellen maar natuurlijk waren ze weer niet aanwezig
Ik hou jullie op de hoogte.
-
- Berichten: 32269
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Het lijkt me toch niet zo heel moeilijk.
*Met een borstel reinigen kon wel eens de enige manier zijn, wil je ze in de wasmachine stoppen dan?
*Vocht kan er onder andere voor zorgen dat kleurstoffen gaan doorlopen.
*De bank gaat niet kapot in de volle zon, maar kan wel verkleuren. Vandaar waarschijnlijk het advies.
De ene bank is gewoon de andere niet, hoe het onderhouden moet worden hangt helemaal van de aard van het materiaal af.
*Luchten en met de hand opschudden hoeft niet zo vreemd te zijn, dat doe je met je hoofdkussen van je bed ook, neem ik aan.Polystickkussens dienen regelmatig met de hand opgeschud te worden;
• De kussens dienen regelmatig gelucht te worden;
• Reinig de kussens altijd met een borstel;
• Voorkom vochtigheid direct op de kussens;
• Plaats uw bank(stel) niet in de volle zon.
*Met een borstel reinigen kon wel eens de enige manier zijn, wil je ze in de wasmachine stoppen dan?
*Vocht kan er onder andere voor zorgen dat kleurstoffen gaan doorlopen.
*De bank gaat niet kapot in de volle zon, maar kan wel verkleuren. Vandaar waarschijnlijk het advies.
De ene bank is gewoon de andere niet, hoe het onderhouden moet worden hangt helemaal van de aard van het materiaal af.
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Het gaat hier niet over het opschudden van de kussens. Ik heb een bank gekocht waar ik niet iedere twee dagen de kussens van moet opkloppen en Seat and sofa kwam toen met HMR die zouden kussens maken die ik niet meer op hoef te schudden.
En in de zon of niet in de zon moet niks uit maken voor de kussens WEL voor de kushoezen die kunnen inderdaad verkleuren maar daar gaat het hier niet over het gaat hier over de kussens in de hoezen.
En wat het verschil tussen de kussens van HMR en Seat and sofa is zou ik dan niet kunnen uitleggen ik vind dat je dan dezelfde problemen hebt als die ik nu heb.
En in de zon of niet in de zon moet niks uit maken voor de kussens WEL voor de kushoezen die kunnen inderdaad verkleuren maar daar gaat het hier niet over het gaat hier over de kussens in de hoezen.
En wat het verschil tussen de kussens van HMR en Seat and sofa is zou ik dan niet kunnen uitleggen ik vind dat je dan dezelfde problemen hebt als die ik nu heb.
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Hallo.
Op 5 december 2009 kocht ik bij seat and sofas een Bankstel . Het betreft een Jersy 1s valencia:808 liver.Bij aanschaf van het product werd mijn aangeraden voor deze te kiezen vanwege de goede kwaliteit. Ik koos voor de kwaliteit van de banken. Maar nu blijkt dat dit niet het geval is.
De bankstellen functioneren niet zoals ik mag verwachten en vertoont de volgende gebreken: De banken zijn ingezakt. Wanner je er opgaat zitten voel je in door de banken een hol in het midden. Ook heb ik klachten over het pluizen van de matriaal.
De banken moeten alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. Dit is nu niet het geval. Ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de ouderdom en de aanschafprijs van de bankstellen.
Op 5 december 2009 kocht ik bij seat and sofas een Bankstel . Het betreft een Jersy 1s valencia:808 liver.Bij aanschaf van het product werd mijn aangeraden voor deze te kiezen vanwege de goede kwaliteit. Ik koos voor de kwaliteit van de banken. Maar nu blijkt dat dit niet het geval is.
De bankstellen functioneren niet zoals ik mag verwachten en vertoont de volgende gebreken: De banken zijn ingezakt. Wanner je er opgaat zitten voel je in door de banken een hol in het midden. Ook heb ik klachten over het pluizen van de matriaal.
De banken moeten alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. Dit is nu niet het geval. Ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de ouderdom en de aanschafprijs van de bankstellen.
-
- Berichten: 436
- Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Sorry dat ik het zeg maar met 100.000 postings over heel het internet met ...ervaringen over S&S snap ik werkelijk niet dat iemand die toko ueberhaupt nog bezoekt.
Kortom: S& S is problemen opzoeken en eigen keuze voor shitzooi. Wellicht hard maar wie koopt er ook ergens zonder te googelen op ervaringen , het ligt potdorie op straat, die zooi van die toko.
Kortom: S& S is problemen opzoeken en eigen keuze voor shitzooi. Wellicht hard maar wie koopt er ook ergens zonder te googelen op ervaringen , het ligt potdorie op straat, die zooi van die toko.
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Deels wel en deels niet mee eens. Niet iedereen zit veel op de computer/internet en denkt niet direct om eerste even te "Googlen".helpendhandje schreef:Sorry dat ik het zeg maar met 100.000 postings over heel het internet met ...ervaringen over S&S snap ik werkelijk niet dat iemand die toko ueberhaupt nog bezoekt.
Kortom: S& S is problemen opzoeken en eigen keuze voor shitzooi. Wellicht hard maar wie koopt er ook ergens zonder te googelen op ervaringen , het ligt potdorie op straat, die zooi van die toko.
Daarnaast, voor deze aankoop bij S&S hadden we al een bank van S&S! Deze had 6 jaar braaf lekker gezeten, alleen wat hard. Maar ja...
Wat ons betreft is het een "typisch geval van jammer" en hebben we op moment totaal geen meevallertje, alles zit dan tegen
Maar toch bedankt voor je reactie
-
- Berichten: 436
- Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Was ook niet zo aanvallend als het leek maar toch, internet is er niet voor niets en kan veel ellende besparen. Ff googlelen bespaard veel ellende, Google is er niet voor niks.
Wellicht onaardig maar niemand kan meer zeggen dat hij niks weet over een keten als google er zat verwijzingen naar geeft. En als het gaat om ouderen: dan zijn er nog kinders die een beetje moeite moeten doen (en dat niet willen )
(zegt een ex-mantelzorger 24/7 die het niet snapt als mensen niks voor ouders zorgen maar dat ter zijde, niet ontopic maar vaak toch wel)
Wellicht onaardig maar niemand kan meer zeggen dat hij niks weet over een keten als google er zat verwijzingen naar geeft. En als het gaat om ouderen: dan zijn er nog kinders die een beetje moeite moeten doen (en dat niet willen )
(zegt een ex-mantelzorger 24/7 die het niet snapt als mensen niks voor ouders zorgen maar dat ter zijde, niet ontopic maar vaak toch wel)
-
- Berichten: 32269
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Ik wil er wel heel even off-topic op reageren:zegt een ex-mantelzorger 24/7 die het niet snapt als mensen niks voor ouders zorgen maar dat ter zijde, niet ontopic maar vaak toch wel
Niet iedere ouder was zo'n voorbeeldige opvoeder, en dan zeg ik het héél netjes. Sommige volwassen kinderen voelen geen enkele behoefte meer om de ouders op te zoeken en opnieuw door dezelfde hel te gaan, of het nu de behandeling is tijdens het bezoek, of de herinneringen die loskomen.
Zeker niet als die ouders vroeger ook totaal niet bereid waren voor hun eigen ouders te zorgen. Terwijl de verhalen die de ouders over de grootouders vertelden op zijn zachts gezegd nogal overtrokken waren.
En dan komen dat soort 'zielige' oudjes inderdaad niet op internet om wat zaakjes te bekijken. Het gekke is dat dit soort 'zielige' oudjes daar ook geen enkele behoefte aan hebben, immers, zoals zij het zien en doen is de enige juiste weg, dus die maak je toch niks wijs.
(Hier spreekt een ervaringsdeskundige)
-
- Berichten: 436
- Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
WA, ga er verder niet op in maar ondanks mijn jeugd heb ik respect voor ouderen en help waar ik kan. Kinderen laten hun ouders barsten en ik mocht de restjes plakken als vrijwilliger. En die kinderen kijken van een afstand toe en bleren pas bij de erfenis.
En verder ga ik die discussie niet aan want die is off-topic.
Feit blijft dat mensen niet internet gebruiken alvorens iets te kopen maar wel in ternet kunnen vinden als er iets (naar hun zin) te klagen valt.
Is net zoiets als de ANWB bellen als je te lui bent geweest om te tanken
En verder ga ik die discussie niet aan want die is off-topic.
Feit blijft dat mensen niet internet gebruiken alvorens iets te kopen maar wel in ternet kunnen vinden als er iets (naar hun zin) te klagen valt.
Is net zoiets als de ANWB bellen als je te lui bent geweest om te tanken
Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas iemand ervaring?
Hallo,
Wij hebben 2 jaar geleden een longue bank gekocht van dik 900 euro.
Nu zijn de kussens door gezakt en onderstel ook,planken zitten los en kraakt ook bij de aanschaf verstelde de verkoper dat de kussens opgevuld konden worden maar het zijn koutschuim kussens dus wordt moeilijk lijkt mij al met al geeft liever een paar honderd euro meer uit dan een bankstel te kopen bij s&s
Wij hebben 2 jaar geleden een longue bank gekocht van dik 900 euro.
Nu zijn de kussens door gezakt en onderstel ook,planken zitten los en kraakt ook bij de aanschaf verstelde de verkoper dat de kussens opgevuld konden worden maar het zijn koutschuim kussens dus wordt moeilijk lijkt mij al met al geeft liever een paar honderd euro meer uit dan een bankstel te kopen bij s&s