LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bank van Wehkamp
Bank van Wehkamp
Begin oktober dit jaar hebben wij een bank + hocker besteld bij Wehkamp. De bank zag er prachtig uit, maar al na twee weken ontdekten we dat de kussens wel heel ver inzakten, zelfs op plekken waar we amper tot niet hadden gezeten. Na een klacht ingediend te hebben bij Wehkamp, enkele dagen na de bedenktijd, kwam er na een aantal weken een externe monteur kijken die constateerde dat de bank technisch gezien in orde was, maar dat hij onze klacht (h)erkende als zijnde bekend bij dit type banken. Hadden wij dit geweten (lees: had Wehkamp dit gemeld bij de informatie over de bank) dan hadden we de bank niet aangeschaft. Om deze reden deed Wehkamp uit coulance een tegenaanbod: de klacht is niet gegrond maar we mogen wel een andere bank uitzoeken. In eerste instantie vonden we dat een goede oplossing, totdat we gingen rondkijken en geen alternatief vonden naar onze smaak. We hebben Wehkamp gevraagd om een deel of het gehele aanschafbedrag terug te storten, maar dat mocht niet. Samengevat: we hebben een bank gekocht die technisch gezien in orde is, maar het type staat erom bekend door te zakken. Dit is niet gecommuniceerd bij de koop. Dit gegeven is bevestigd door een officiële monteur en zo ook teruggekoppeld met Wehkamp. We willen graag ons geld terug, maar dat wordt geweigerd door Wehkamp. Staan we in ons recht?
Re: Bank van Wehkamp
Heeft u zwart op wit dat dit is bevestigd door een officiële monteur? Zo ja, lijkt het me gemakkelijker te onderhandelen. Ben alleen bang dat het "alleen maar tegen u gezegd is". Hoe lang blijft de aanbieding van Wehkamp staan om een andere bank uit te zoeken? Nu ziet u niets naar uw zin; misschien over enige weken? Weet niet of in de Kerstperiode het Web care team van Wehkamp voorbij komt op de site, meestal probeert men dan, indien mogelijk, u te helpen.Joany1985 schreef: Dit gegeven is bevestigd door een officiële monteur en zo ook teruggekoppeld met Wehkamp. We willen graag ons geld terug, maar dat wordt geweigerd door Wehkamp. Staan we in ons recht?
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Bank van Wehkamp
Beste Joany,
Wat vervelend dat je een klacht hebt op de bank + hocker.
Graag ontvang ik je klantnummer of postcode/huisnummer zodat we je verder kunnen helpen.
Dit mag je sturen naar [email protected].
We zien je e-mail tegemoet,
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl
Wat vervelend dat je een klacht hebt op de bank + hocker.
Graag ontvang ik je klantnummer of postcode/huisnummer zodat we je verder kunnen helpen.
Dit mag je sturen naar [email protected].
We zien je e-mail tegemoet,
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl
Re: Bank van Wehkamp
Op grond van wet koop op afstand had je de koop sowieso binnen 14 dagen kunnen ontbinden.Joany1985 schreef:Begin oktober dit jaar hebben wij een bank + hocker besteld bij Wehkamp. De bank zag er prachtig uit, maar al na twee weken ontdekten we dat de kussens wel heel ver inzakten
Dan had je wel zelf terugsturen moeten betalen, maar behoorde je wel geld terug te krijgen
-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 04 jul 2014 01:13
Re: Bank van Wehkamp
Wij kopen altijd meubels bij Wehkamp moet je zien die passen altijd heel goed bij ons.
Wij zijn namelijk om te zien niet de knapsten en onze meubels ook niet. Maar het is altijd gezellig thuis.
Voorheen kochten we altijd meubels bij de firma Fred van de Hoek en die zaak ging failliet maar was wel bij ons om de hoek.
Wij zijn namelijk om te zien niet de knapsten en onze meubels ook niet. Maar het is altijd gezellig thuis.
Voorheen kochten we altijd meubels bij de firma Fred van de Hoek en die zaak ging failliet maar was wel bij ons om de hoek.