LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bankstel Seats en Sofa's
Bankstel Seats en Sofa's
Wij kochten in 2003 een bankstel 2 driezitters voor 3000 euro na een.
Van alle twee de banken gingen de armleuningen kapot, we hebben toen gereclameerd en het was geen probleem. We moesten alleen even het bankstel brengen ( 2 loodzware driezitsbanken) dit kon niet een twee geregeld worden dus weer contact gezocht. Er was ook een mogelijkheid om het door een meubelmaker aan huis te laten maken.
Conclusie meubelmaker:
Hij kon het niet aan huis maken maar ging het melden aan Seats en Sofa's. ( kosten 51 euro)
Daar kregen wij na een kleine 2 maanden een brief van dat het bankstel alsnog gebracht moest worden naar Maassluis, maar het werd gratis gerepareerd.
Na vrij te hebben genomen en een vrachtauto geregeld te hebben, wij naar Maassluis.( het is te groot voor een normaal busje)
Na weeek kregen wij bericht dat er wel betaald moest worden, wij geheel verontwaardigd reageren nee hoor in uw brif staat dat het gewoon gratis gerepareerd zou worden. ( afdeling klantenservice ging het uitzoeken en terug bellen) Weer een weekje later belde ze inderdaad terug maar ze hadden de verkeerde brief gestuurd en het is niet gratis. Als ik dit geweten had dan had niet helemaal naar Maassluis gegaan naruurlijk. Maar ik moet wel snel de bank ff ophalen.
Van alle twee de banken gingen de armleuningen kapot, we hebben toen gereclameerd en het was geen probleem. We moesten alleen even het bankstel brengen ( 2 loodzware driezitsbanken) dit kon niet een twee geregeld worden dus weer contact gezocht. Er was ook een mogelijkheid om het door een meubelmaker aan huis te laten maken.
Conclusie meubelmaker:
Hij kon het niet aan huis maken maar ging het melden aan Seats en Sofa's. ( kosten 51 euro)
Daar kregen wij na een kleine 2 maanden een brief van dat het bankstel alsnog gebracht moest worden naar Maassluis, maar het werd gratis gerepareerd.
Na vrij te hebben genomen en een vrachtauto geregeld te hebben, wij naar Maassluis.( het is te groot voor een normaal busje)
Na weeek kregen wij bericht dat er wel betaald moest worden, wij geheel verontwaardigd reageren nee hoor in uw brif staat dat het gewoon gratis gerepareerd zou worden. ( afdeling klantenservice ging het uitzoeken en terug bellen) Weer een weekje later belde ze inderdaad terug maar ze hadden de verkeerde brief gestuurd en het is niet gratis. Als ik dit geweten had dan had niet helemaal naar Maassluis gegaan naruurlijk. Maar ik moet wel snel de bank ff ophalen.
Re: Bankstel Seats en Sofa's
Als je de schriftelijke toezegging hebt dat e.e.a. gratis gerepareerd wordt, dan kan S&S je nooit meer iets laten betalen.
Voet bij stuk houden en zonder betalen bankstel ophalen.
Voet bij stuk houden en zonder betalen bankstel ophalen.
Tsja ik heb het zelfde probleem gehad. Na een paar maanden zakte onze bank door. Ik moest de banken wel even heen brengen. Heb ik nog niet gedaan maar ik ga ze maar nog een keer bellen. Ben echt niet van plan de bank te brengen!
Hoe is het mogelijk maar service bestaat nog echt, na contact te hebben gehad met de klantenservice van Seats en Sofa's word alsnog ons bankstel keurig gratis gerepareerd. Want laten we eerlijk zijn waarom koop je een bankstel bij seats en Sofa's dat is omdat je weet dat je dan goedkoper uit bent, nu ondervind ik het zelf problemen kunnen dus ook daar opgelost worden.
Beste dorothee
Het is algemeen bekend dat S&S het bankstel niet komt ophalen want dat is niet doorberekend in de prijs van het bankstel dus waarschijnlijk zal je hem moeten brengen als je wilt dat er wat aan gedaan wordt!!
Maar in ieder geval veel succes met de poging!
MVG
P. Carnaval
Het is algemeen bekend dat S&S het bankstel niet komt ophalen want dat is niet doorberekend in de prijs van het bankstel dus waarschijnlijk zal je hem moeten brengen als je wilt dat er wat aan gedaan wordt!!
Maar in ieder geval veel succes met de poging!
MVG
P. Carnaval
Ook wij kochten in 2002 een drie en twee zits bank bij seats en sofas in Veenendaal. Als ik ergens spijt van heb is het wel om bij deze firma te kopen.
Drie en twee zits bank zakte al na een paar maanden door. Men kwam hem wel thuis repareren, na een brief van ons aan maassluis.
Tot nu toe is men drie keer geweest, reactie van de reparateur: Ja die banden van het binnen werk zijn erg slecht daar kan je niet veel aan doen, beter een nieuw bankstel kopen bij een goede zaak". Toen de garantie van een jaar voorbij was wilde men van ons niets meer weten.
Ik waarschuw nu iedereen die een nieuw bankstel wil kopen om NIET meer naar Seats and Sofas te gsaan.[/quote]
Drie en twee zits bank zakte al na een paar maanden door. Men kwam hem wel thuis repareren, na een brief van ons aan maassluis.
Tot nu toe is men drie keer geweest, reactie van de reparateur: Ja die banden van het binnen werk zijn erg slecht daar kan je niet veel aan doen, beter een nieuw bankstel kopen bij een goede zaak". Toen de garantie van een jaar voorbij was wilde men van ons niets meer weten.
Ik waarschuw nu iedereen die een nieuw bankstel wil kopen om NIET meer naar Seats and Sofas te gsaan.[/quote]
Op iedere verkoop van meubels heeft men recht op 3 jaar garantie, let wel, hier geldt een afschrijvingspersentage.
Eerste jaar word er 100% garantie verstrekt, 2e jaar 60% en het derde jaar 20 %
Dus ook na 1 jaar heb je volgens de voorwaarden van het CBW nog steeds recht op Garantie!
En waar je recht op hebt moet je ook gewoon halen!
Sterkte en succes.
Eerste jaar word er 100% garantie verstrekt, 2e jaar 60% en het derde jaar 20 %
Dus ook na 1 jaar heb je volgens de voorwaarden van het CBW nog steeds recht op Garantie!
En waar je recht op hebt moet je ook gewoon halen!
Sterkte en succes.
Een kenner,
Helaas is Seats&sofas niet aangesloten bij het CBW en gelden die voorwaarden simpelweg niet.
Wel geldt het consumentenrecht & europese wetgeving.
Volgens die wetten heb je recht op:
-2 jaar garantie
-garantie tijdens de normaal te verwachten levensduur van het artikel.
Er is een verschil tussen recht hebben en recht krijgen. Als S&S niet meewerkt kan je niet naar een geschillencommissie en resteert de gang naar de burgerrechter. Wellicht kost dat meer dan dat het oplevert....
het klopt wel dat je na 1 jaar niet meer volledige schadebedrag als garantie kan claimen:
Helaas is Seats&sofas niet aangesloten bij het CBW en gelden die voorwaarden simpelweg niet.
Wel geldt het consumentenrecht & europese wetgeving.
Volgens die wetten heb je recht op:
-2 jaar garantie
-garantie tijdens de normaal te verwachten levensduur van het artikel.
Er is een verschil tussen recht hebben en recht krijgen. Als S&S niet meewerkt kan je niet naar een geschillencommissie en resteert de gang naar de burgerrechter. Wellicht kost dat meer dan dat het oplevert....
het klopt wel dat je na 1 jaar niet meer volledige schadebedrag als garantie kan claimen:
snap zowieso niet waarom mensen nog spullen kopen
bij S&S. het halve forum gaat hierover....
zegt wel genoeg...
en dan krijgen ze niet echt warme douches....
bij S&S. het halve forum gaat hierover....
zegt wel genoeg...
en dan krijgen ze niet echt warme douches....
Ik heb al 2 jaar een bank van Seats en Sofa's en die zit nog steeds prima hoor! Geen problemen mee gehad.
hebben een 2 en 3 zits bankstel van leder bij S&S in Veenendaal gekocht in sept 2004 na 5 mand begon de verf van het zitgedeelte te slijten als gevolg kale ziiting. moetsen de bank zoals in de voorwaarden aanleveren op een servicedag dan zou het binnen 1 of twee dagen opgelost worden .Kreeg voor een roze gammele leenbank mee. Na 2 dagen zelf maar gebeld, nee dit was zo ernstig dat moest de fabrikant dmv fotos bekijken. Dat vond ik hun probleem dus los het maarop, we zouden een nieuwe bank krijgen duurt hooguit een week, al balend van het feit dat we op die gammele leenbank moetsen blijven zitten toch maar afwachten hun konden tenslotte ook niet meer doen Na die week zelf maar eens gebeld jah wij weten het ook niet hij zat niet bij de levering er is een probleem bij de tussenleverancier . Nogmaals kenbaar gemaakt dat dat hun probleem is en dat ik snel een oplossing wilde en zeker een tegemoetkoming verwacht voor het ongemak.Dit zou besproken worden en ik zou teruggebeld worden.Jaja ik moest zelf weer bellen. Hij zou eind volgende week nu binnen zijn cker uiterlijk op donderdag. Donderdag 24 maart 2005 belde ik zelf maar eens en jah we doen er alles aan maar hij zat er niet bij. maar maandag kan hij er zijn , toen ik er op wees dat het dan pasen was zei men o dat waren we vergeten. zei dat ik nu geen vertrouwen meer had en dat ik nu voor volgende week donderdag mijn bank wilde hebben en anders een andere oplossing eisste.Ze konden me al wel vast een gratis tuinset aanbieden voor het ongemak Yipie.Maar de bank was donderdag middag idd geleverd. De bank opgehaald zat helemaal ingepakt enwas gecontroleerd zie men de bank in goed vertrouwen in de zeer dikke verpaking meegenomen. Thuis aangekomen bleek de 2 zitter beschadigt bij de leuning en zat er in de 3 zitter tussen de naden popcorn en pindaschillen en haren van een kat of hond . En er zat een label bij van intern transport Hengelo. Ik eerst naar Hengelo gebeld(dat is ook een S&S) met het verhaal dat ik op mn bank wacht en dat die bij hun zou moeten zijn. Nee die komt idd uit onze winkel maar die is al verstuurd . Toen wist ik genoeg. Gebeld en kreeg als tegen woord dan moet u maar terugkomen met de bank en de originele verpakking (die we inmiddels eraf hadden getrokken) dan kunnen we bekijken of het een fabricagefout is en die popcorn enzo dat kan niet het is echt een nieuwe( welles nietes dus)Confronteerde hun met het verhaal over wachtijd van de fabriek en dat ik met het filiaal uit hengelo heb gesproken dat de bank daarvandaan komt. Toen was het ineens stil en daarna jahjah dat klopt daar was er een besteld en die klant heeft hem geannuleerd. Zei dat ik hun geloofwaardigheid nu wel verloeren ben en wel mag verwachten dat ze thuis kunne komen schouwen. Nee dat kan alleen als u met de bank hier komt met de originele verpakking, (om daarna waarschijnlijk te hoern dat het geen fabricage fout is) al met al een hoop ellende en weinig service
Wij hebben in het verleden tot 2 keer toe een bankstel bji S&S gekocht. Twee keer bleek het regelrechte troep te zijn, terwijl de tweed toch niet zo goedkoop was. Inmiddels hebben we een bankstel gekocht bij een vertrouwd adres bij ons in de buurt. Voor ons nooit geen S&S troep meer. Dus mensen een goeie raad: koop niet bij S&S.
Ik kan zeggen dat de service bij S&S alles behalve goed is
Helaas kwam ik er te laat achter wat de handelswijze van deze keten is, eigen schuld dikke bult......
Na de al bekende manier van verkoop praat een leuk bankstel voor een leuke prijs.
Het begon allemaal met de koop waarbij mij vriendelijk werd gevraagd het hele bedrag te betalen??? Na dit te hebben geweigerd kon worden volstaan met "slechts" de helft van het bedrag. Na ook dit te hebben geweigerd kon opeens worden volstaan met een aanbetaling van 100 Euro.
Vervolgens moet je zelf voor vervoer zorgen, geen probleem, maar op de leverdatum, geen bank. Een week later werd mij s'avonds 17.15 uur vriendelijk verzocht of ik voor 20.30 uur de bank wilde komen ophalen.
Veel geregel, maar het lukte weer vervoer te regelen, in de winkel aangekomen werd mij verzocht het restbedrag te betalen zodat de bank kon worden ingeladen, echter ik wilde graag eerst de bank inspecteren, wat voor hun zeer ongewoon was.
Na de bank toe lopende werd mij verzekerd dat er nooit een defect was, echter een eerste oogopslag gaf al aan dat in ieder geval de 2-zit was beschadigd, de 3-zitter heb ik niet eens meer beken. Terug aan de receptie werd mij toch vriendelijk gevraagd het restbedrag te betalen, hetgeen ik geweigerd heb.
Een dag later zou ik kunnen bellen met een manager, dus dag later een belletje, de persoon wist van niets en zou mij binnen het half uur terug bellen. Anderhalf uur later heb ik dan toch zelf terug gebeld, ik had 2 opties: 1. Reparatie; 2. Nieuwe bank, dus ik kies voor optie 2 maar...... ik moest eerst optie 1 accepteren en wel binnen 2 dagen en weer moest ik voor vervoer zorgen, terwijl mij de avond ervoor nog was toegezegd in bijzijn van meerdere mensen dat in zulke situaties S7S een tegemoedkoming in de vervoerskosten zou regelen. Maar de persoon die dat had gezegd was er even niet en wist zig dat niet te herinneren.
Na over en weer enige discussie te hebben gevoerd waarin zij mij er op wezen dat ik weinig vaste grond onder de voeten heb (hetgeen allemaal in de zeer kleine lettertjes staat) werd plots de verbinding verbroken, eindresultaat: ik ben een onmogelijke klant (volgens hun) en weet nog niet waar ik aan toe ben, gelukkig slechts 100 Euro aanbetaald.
IK KAN ALLEEN ZEGGEN AAN IEDER DIE DIT LEEST, ZO ALS VELEN REEDS ADVISEREN, MAAK NIET DE ZELFDE FOUT EN KOOP NIET BIJ S&S LAAT U NIET OVERROMPELEN DOOR VERKOOPTECHNIEKEN EN KORTINGEN MAAR GA BIJ EEN WINKEL DIE IS AANGESLOTEN BIJ EEN VERENIGING VAN MEUBELORGANISATIES. lEER VAN MIJN FOUT (EN VAN ANDEREN)
Helaas kwam ik er te laat achter wat de handelswijze van deze keten is, eigen schuld dikke bult......
Na de al bekende manier van verkoop praat een leuk bankstel voor een leuke prijs.
Het begon allemaal met de koop waarbij mij vriendelijk werd gevraagd het hele bedrag te betalen??? Na dit te hebben geweigerd kon worden volstaan met "slechts" de helft van het bedrag. Na ook dit te hebben geweigerd kon opeens worden volstaan met een aanbetaling van 100 Euro.
Vervolgens moet je zelf voor vervoer zorgen, geen probleem, maar op de leverdatum, geen bank. Een week later werd mij s'avonds 17.15 uur vriendelijk verzocht of ik voor 20.30 uur de bank wilde komen ophalen.
Veel geregel, maar het lukte weer vervoer te regelen, in de winkel aangekomen werd mij verzocht het restbedrag te betalen zodat de bank kon worden ingeladen, echter ik wilde graag eerst de bank inspecteren, wat voor hun zeer ongewoon was.
Na de bank toe lopende werd mij verzekerd dat er nooit een defect was, echter een eerste oogopslag gaf al aan dat in ieder geval de 2-zit was beschadigd, de 3-zitter heb ik niet eens meer beken. Terug aan de receptie werd mij toch vriendelijk gevraagd het restbedrag te betalen, hetgeen ik geweigerd heb.
Een dag later zou ik kunnen bellen met een manager, dus dag later een belletje, de persoon wist van niets en zou mij binnen het half uur terug bellen. Anderhalf uur later heb ik dan toch zelf terug gebeld, ik had 2 opties: 1. Reparatie; 2. Nieuwe bank, dus ik kies voor optie 2 maar...... ik moest eerst optie 1 accepteren en wel binnen 2 dagen en weer moest ik voor vervoer zorgen, terwijl mij de avond ervoor nog was toegezegd in bijzijn van meerdere mensen dat in zulke situaties S7S een tegemoedkoming in de vervoerskosten zou regelen. Maar de persoon die dat had gezegd was er even niet en wist zig dat niet te herinneren.
Na over en weer enige discussie te hebben gevoerd waarin zij mij er op wezen dat ik weinig vaste grond onder de voeten heb (hetgeen allemaal in de zeer kleine lettertjes staat) werd plots de verbinding verbroken, eindresultaat: ik ben een onmogelijke klant (volgens hun) en weet nog niet waar ik aan toe ben, gelukkig slechts 100 Euro aanbetaald.
IK KAN ALLEEN ZEGGEN AAN IEDER DIE DIT LEEST, ZO ALS VELEN REEDS ADVISEREN, MAAK NIET DE ZELFDE FOUT EN KOOP NIET BIJ S&S LAAT U NIET OVERROMPELEN DOOR VERKOOPTECHNIEKEN EN KORTINGEN MAAR GA BIJ EEN WINKEL DIE IS AANGESLOTEN BIJ EEN VERENIGING VAN MEUBELORGANISATIES. lEER VAN MIJN FOUT (EN VAN ANDEREN)
Zoals meerdere hier heb ik ook een bank bij S&S gekocht. Op het moment van bestellen had ik nog geen huis, maar wel een optie. Ik wist nog niet precies hoe groot de woonruimte was, maar ik wist wel dat ik daar graag twee banken in geplaatst wilde hebben.
Overal zijn mijn vriend en ik langsgeweest, alle meubelzaken in Breda en Oosterhout hebben we wel zo'n beetje gehad. En als laatste Seats & Sofas. Die verkoper, die beweerde de manager te zijn, kwam ons helpen en kon ons een goed aanbod doen. We konden kiezen tussen een bistrosetje (bij de Gamma of Karwei voor nog geen 50 euro) of 200 euro korting. Die keus is natuurlijk snel gemaakt.
Maar ik kon geen beslissing nemen m.b.t. de maten van de bank (1, 2 of 3-zits) en de kleur. Dit was allemaal geen probleem. Als ik de bank nu zou bestellen dan kon de samenstelling (2-3, 2-2 of 1-3) nog open blijven en hetzelfde geldt voor de kleur. De verkoper heeft alle verkooptrucs in de strijd gegooid, maar mijn vriend is zelf verkoper geweet dus die kennen we allemaal. Uiteindelijk een korting van 1/3 van de aankoopsprijs weten te bedingen en de bank besteld (in mei 2004). Voor februari 2005 moest ik de samenstelling van de bank en de kleur hebben doorgegeven. Maar dit was niet zo'n probleem want ik zou rond september de steutel krijgen.
Sinds november 2004 heb ik nu mijn banken in mijn woning staan en ik heb tot op heden nog geen klachten gehad. Maar ik ben bang als ik dit zo hoor dat dat er misschien nog wel aan zit te komen. Hoewel mijn schoonzusje er ook geen klachten heeft gehad (banken nu ruim 2 jaar in gebruik).
Succes voor iedereen die problemen heeft gehad met S&S. En als je er toch nog iets durft te gaan kopen: Een flinke korting is er uit te halen!!!
Overal zijn mijn vriend en ik langsgeweest, alle meubelzaken in Breda en Oosterhout hebben we wel zo'n beetje gehad. En als laatste Seats & Sofas. Die verkoper, die beweerde de manager te zijn, kwam ons helpen en kon ons een goed aanbod doen. We konden kiezen tussen een bistrosetje (bij de Gamma of Karwei voor nog geen 50 euro) of 200 euro korting. Die keus is natuurlijk snel gemaakt.
Maar ik kon geen beslissing nemen m.b.t. de maten van de bank (1, 2 of 3-zits) en de kleur. Dit was allemaal geen probleem. Als ik de bank nu zou bestellen dan kon de samenstelling (2-3, 2-2 of 1-3) nog open blijven en hetzelfde geldt voor de kleur. De verkoper heeft alle verkooptrucs in de strijd gegooid, maar mijn vriend is zelf verkoper geweet dus die kennen we allemaal. Uiteindelijk een korting van 1/3 van de aankoopsprijs weten te bedingen en de bank besteld (in mei 2004). Voor februari 2005 moest ik de samenstelling van de bank en de kleur hebben doorgegeven. Maar dit was niet zo'n probleem want ik zou rond september de steutel krijgen.
Sinds november 2004 heb ik nu mijn banken in mijn woning staan en ik heb tot op heden nog geen klachten gehad. Maar ik ben bang als ik dit zo hoor dat dat er misschien nog wel aan zit te komen. Hoewel mijn schoonzusje er ook geen klachten heeft gehad (banken nu ruim 2 jaar in gebruik).
Succes voor iedereen die problemen heeft gehad met S&S. En als je er toch nog iets durft te gaan kopen: Een flinke korting is er uit te halen!!!
Hoe naief kan je zijn
Dubbeltje, je hebt geen flinke korting gekregen hoor.
Je hebt waarschijnlijk nog veel te veel betaald.
Je zegt het zelf al, het zijn getrainde verkopers daar.
Die weten precies wat ze doen.
Wanneer je 2/3 van de prijs af had gepraat had je een goeie deal gehad, nu lacht die verkoper jullie achter jullie rug verschrikkelijk uit...
Dubbeltje, je hebt geen flinke korting gekregen hoor.
Je hebt waarschijnlijk nog veel te veel betaald.
Je zegt het zelf al, het zijn getrainde verkopers daar.
Die weten precies wat ze doen.
Wanneer je 2/3 van de prijs af had gepraat had je een goeie deal gehad, nu lacht die verkoper jullie achter jullie rug verschrikkelijk uit...
Net terug van s&s,
onze keuze is gevalen op de "brandy" (3-hoek-2 armless) kleur is beige afwerking is stof met leer(donker bruin)
zet prijs nieuw € 2550,-- of iets in die richting. het model dat wij kopen is er een uit de showroom voor € 1100,-- mogen we hem hebben. zijn laagste prijs was € 1500,-- lager kon niet, maar zelfs voor die €1100,-- heeft hij niet hoeven te bellen.....
Persoonlijk denk ik dat gezien alles afritsbaar is en de zit kussens los kunnen en dus ook gewassen/ makkelijk opnieuw gevuld kunnen worden. dit best een redelijke prijs is voor een hoekbank van 3.3m bij 2.9m en 90cm breed.
Kort om zelfs de €1100,-- is zeker niet zijn laagste prijs, maar wel een mooie prijs voor ons. laat je niet gek maken en loop gewoon weg als ze niet lager willen gaan. en zelfs dan haal je vaak niet er alles uit.
nu maar hopen dat de bank inderdaad aan onze verwachting voldoet..
onze keuze is gevalen op de "brandy" (3-hoek-2 armless) kleur is beige afwerking is stof met leer(donker bruin)
zet prijs nieuw € 2550,-- of iets in die richting. het model dat wij kopen is er een uit de showroom voor € 1100,-- mogen we hem hebben. zijn laagste prijs was € 1500,-- lager kon niet, maar zelfs voor die €1100,-- heeft hij niet hoeven te bellen.....
Persoonlijk denk ik dat gezien alles afritsbaar is en de zit kussens los kunnen en dus ook gewassen/ makkelijk opnieuw gevuld kunnen worden. dit best een redelijke prijs is voor een hoekbank van 3.3m bij 2.9m en 90cm breed.
Kort om zelfs de €1100,-- is zeker niet zijn laagste prijs, maar wel een mooie prijs voor ons. laat je niet gek maken en loop gewoon weg als ze niet lager willen gaan. en zelfs dan haal je vaak niet er alles uit.
nu maar hopen dat de bank inderdaad aan onze verwachting voldoet..
Hoezo nieuwprijs 2550 euro. Ze maken je maar wat wijs met die zogenaamde nieuwprijs voor die gammele meubelen uit de oostblok. Waarschijnlijk ligt de eigenlijke verkoopwaarde meer in de beurt van 900 euro en de in koopprijs zo rond de 450 euro.
En dan zijn er ook nog mensen die denken een grote slag geslagen te hebben door zo'n geval voor 1100 euro te kopen.
Droom maar lekker verder.
En dan zijn er ook nog mensen die denken een grote slag geslagen te hebben door zo'n geval voor 1100 euro te kopen.
Droom maar lekker verder.
-
haha, dat hele Seats & Sofas draait op nepkorting, alle prijzen op de kaartjes zijn dusdanig hoog geprijsd dat je altijd korting zult krijgen. Meubels komen overal vandaan (ook in NL en Duitsland worden enorm goedkope en slechte meubels geproduceerd, men produceert eenvoudigweg hoe de klant, Seats & Sofas, het wil), maar de kwaliteit is inderdaad niet om naar huis te schrijven (niet dat het altijd slecht is). Bij Leen Bakker levert men gelijkwaardige kwaliteit en modellen, maar wel stukken goedkoper. Alleen is de presentatie bij Seats & Sofas een stuk beter waardoor het allemaal een stuk mooier lijkt, bij Leen Bakker is alles onder het stof naast elkaar "gedumpt". Feitelijk is dit materiaal qua kwaliteit en modellenreeks gelijk aan Seats & Sofas, alleen kost het minder.
-
Ja, het kan nog erger.. Een aantal maanden terug hebben wij een bank en twee stoelen besteld bij s&s. Wij hebben heel duidelijk gemaakt dat we alleen echt leder wilden hebben. Er is een staaltje bijgehaald en nogmaals duidelijk gemaakt dat het door en door leder moest zijn. Na ongeveer drie maand konden we alles ophalen en... geen leder!!! Eerst terug geweest en duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling is, de reactie: breng de bank maar terug en dan bestellen wij een andere. Tja, weer drie maanden wachten! Ons voorstel was: geld terug, bank terug, niets meer met S&S te maken hebben! Dit kon natuurlijk niet. Maar wat nu? We zitten er aan te denken om het tot een rechtzaak te laten komen... Iemand nog tips?