LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] behandeling nieuwe meubels met protexx

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
R.C. de Mos

behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door R.C. de Mos »

Nieuwe meubels,laat behandelen met vlekkenprotector protexx.
Wij hebben dat laten doen. De poes is bevallen op ons nieuwe bankstel. Sturen ze een schoonmaakbureau op je af.
Gevolg: Vlekken er niet uit, sterker nog, de situatie is alleen maar verergerd.
Protexx behandeling is hartstikke duur maar is weggegooid geld. Het werkt misschien bij een licht koffievlekje maar dat is dan ook alles.
Terugvallen kan vervolgens ook niet want dan zegt men: Geen normaal gebruik van uw meubelen.
PROTEXX behandeling op uw nieuwe meubels: NIET DOEN.

Sjaak

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Sjaak »

Wij zetten onze meubels altijd in de boenwas.

Sjaak en Nel.

chantal

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door chantal »

sorry hoor maar een kat laten bevallen op je bank?
en jij vind dat zelf wel normaal gebruik?
moet ik een beetje om lachen dat je nu echt verwacht dat daar ook maar iets voor zou helpen

R.C. de Mos

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door R.C. de Mos »

Jazeker Chantal, want in haar brochure zegt protexx dat alle vlekken eruit gaan, waaronder alle afscheidingen van mens en dier. Wat er dus bij een bevalling van een kat vrijkomt kan ik onder niets anders onderbrengen dan afscheidingen van een dier.
Alleen als je de verzekering afsluit krijg je maar een foldertje waar protexx doet voorkomen of werkelijk alles er uit kan.
Pas bij levering van je bankstel komen dus de kleine lettertjes om de hoek kijken. En met die kleine lettertjes kan protexx bij 90% van de vlekken er onderuit, want zeg nou zelf, een kwak ketchup over je bank heen gooien is ook geen normaal gebruik evenals een roestige spijker op de bank neerleggen, etc, etc.
Dus nogmaals, protexx vlekkenbescherming, BEGIN ER NIET AAN.

chantal

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door chantal »

afscheiding van een dier of een plens vruchtwater met bloed etc zijn 2 volledig verschillende dingen zou ik zo zeggen.

maar goed, als jij graag wonderen verwacht:)

Wij ook

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Wij ook »

Ik heb een soort gelijke ervaring met protex. Als je die mag geloven is het echt een wondermiddel.
Nee dus. :cry: :cry:

Gast

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben inmiddels al 3 jaar een bankstel (met protexx behandeld)
en helemaal geen problemen het is echt super alle vlekken krijg ik er zo uit.

Maar als mijn kat moet bevallen mag hij dat zowieso niet op mijn bankstel doen!

Gast

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben onze meubels precies 14 dagen behandelt met protexx en nu hebben we gen meubels meer.

Gast

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Gast »

Onze kat hoeft nooit te bevallen want het is een kater bovendien heeft hij het zo ook naar zijn zin.

Gast

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 29 Apr 2003 00:37 door Luc


--------------------------------------------------------------------------------

Je hebt van die snoeiharde fluitjes, tegen hijgers.

Gast

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ja, bij gebrek aan andere stemmers heeft PLUKKER zelf maar de eerste uitgebracht. Het laat zich raden welke...

PLUKKER - gaat er een weekendje tussenuit

Een kenner

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Een kenner »

Protexx is een zeer goede vezelbeschermer, maar moet niet worden gezien als een wondermiddel!

Als een kat haar bevalling op het bankstel doet vindt ik dit geen normaal huishoudelijk gebruik!

Ik weet dat er enorm veel troep vrijkomt bij een kattenbevalling, bloed, vruchtwater en ontlasting zijn hier maar een paar voorbeelden van.

Als mij zoiets mocht overkomen zou ik een beroep op mijn inboedelverzekering :idea: doen, daar betaal je toch je premie voor!

Nee, alles afschuiven op een ander, dat blijkt tegenwoordig het beleid dat wordt gehanteerd door de mensen, zelf geen verantwoordelijkheid nemen hoor, vooral niet doen!

familie Verwijmeren

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door familie Verwijmeren »

Wij hebben onze meubels laten behandelen met protexx.
We hebben drie kleine kinderen en dan weet je het wel.
Vlekken eruit met protexx? Een lachertje, onze meubels zijn een jaar uit maar zien eruit als twintig jaar oud. Wat een afknapper.

De Kenner

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door De Kenner »

Geachte familie Verwijmeren,

Laat me raden, u heeft de meubels gekocht bij.............Poppeliers?

Klopt als een bus waarschijnlijk, daar weet je zeker dat je betaald voor iets wat je niet krijgt.

Hoe werkt de "gratis" hogedrukreiniger trouwens? Of had u gekozen voor de twee "gratis" fietsen als die al geleverd zijn.

Niets is gratis, je betaald het zelf, en nog erg duur ook!

Koos514

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Koos514 »

Dus "Kenner" als iemand klachten heeft over Protexx dan is het logisch dat de meubels van Poppeliers komen ? Straks koopt iemand een auto en heeft hij problemen komt deze dan ook van Poppeliers ? Waar gaat dit over ?

leuk

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door leuk »

Iemand ervaring met protexx en het bevallen op de bank ? (liefst een tweeling)

igmu

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door igmu »

Geen bevalling van een tweeling, helaas...... :wink:
Maar mijn kat kan niet zo goed tegen een bepaald merk brokken en als ze die wel eet (toen wist ik nog niet dat ze er niet tegen kon) spuugt ze alles onder. Ook de bank! Gelukkig is deze met PROTEXX behandeld..... ff een bakkie water en een bakkie met zachte zeep.... en tadaaaaaaaaaa weer als nieuw. :D
Ik weet dat mijn bank goed behandeld is omdat ik zelf in de meubelbranche heb gewerkt en mijn collega het dus (gratis) voor me gedaan heb.
Maar kijk eens naar de vertegenwoordigers die PROTEXX en SCOTCHGARD aan de winkelier komen brengen. Je kan met een bepaald goedje testen of de bank al fabrieksmatigs behandeld is (nee geen protexx) of dat je hem zelf moet behandelen. Als hij al fabrieksmatigs behandeld is waarom dan nog een keer doen?? Nee hoor spaar dat dan maar uit. De mensen merken dat toch niet. Tot dat er een vlek op komt...... Maar ja bewijs maar eens dat je bank niet behandeld is......
Maar goed wat iemand anders hier ook al zei..... Prtotexx is natuurlijk geen wondermiddel.
Een bevalling van een kat hoor je netjes in een werpkist te laten verlopen das ook beter voor de poes zelf!!! :wink:

Igmu

Gast

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een behandelde bank met protexx. Geprobeerd wijnvlek eruit te krijgen volgens hun advies. Niet gelukt.
Uiteindelijk gelukt met Vanish.
Volgende keer geen protexx meer.

Gast

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Gast »

Ook wij hebben dit " wondermiddel" op ons nieuwe bankstel en stoelen laten spuiten.
Wij hebben een hond, en deze heeft een aantal keren met zijn natte snuit langs de kussen gewreven en ook wij krijgen het er niet uit.
Per kussen moesten wij een flink bedrag betalen maar ook wij zijn hier dus niet tevreden over. :cry:

Jizzy

Re: behandeling nieuwe meubels met protexx

Ongelezen bericht door Jizzy »

Niet alleen Poppeliers verkoopt Protexx ook Eijerkamp. En zij verkopen het ook bij lederenbanken.

Ik vraag me trouwens af hoe het zit. Als je het koopt dan koop je het toch bij de winkel. Dus als je problemen hebt moeten zij het dan niet oplossen?

Misschien eens iets voor RADAR om te testen of Protexx echt wel doet wat het beloofd.
Protexx kost € 35,= per zit plaats. Ik lees hier dat mensen een 2 + 3 zitter hebben gekocht. Dat is dan toch € 175,=.

Gesloten