LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestelling Sofas Unlimited

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Gijsjegobbel
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2008 11:29

bestelling Sofas Unlimited

Ongelezen bericht door Gijsjegobbel »

WAT BEN IK DOM GEWEEST!!! :oops: op 18/11/2007 heb ik drie leren stoelen besteld bij sofas Unlimited lokatie Eindhoven. De verwachte levering werd week 8/2008.( 12 weken) inmiddels na tig keren bellen, wordt de levering pas in week 21 verwacht.......en nog niet met zekerheid. ik wacht dan al 25 weken!!!!!!!!!!!!! :x verder ben ik erg bang dat het geen echt leer blijkt te zijn, zoals ik heb kunnen lezen van andere gedupeerden. Ik heb €450,00 op de stoelen aanbetaald. wat kan ik nog doen om mijn geld terug te krijgen. ik ben alle ergernis meer dan beu? :?: :?:
Gijsje

GEMO
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2008 06:48

Re: bestelling Sofas Unlimited

Ongelezen bericht door GEMO »

Niet kopen bij deze firma! lees hiervoor de comentaren op dit forem bij "onderwerp -> sofas unlimited oplichters

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: bestelling Sofas Unlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

Gijsje,
Heb je inmiddels je aanbetaling teruggekregen ?

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: bestelling Sofas Unlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

Gijsje, heb je je aanebtaling teruggekregen ?

wijhier
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2008 21:01

Re: bestelling Sofas Unlimited

Ongelezen bericht door wijhier »

Je houdt het niet voor mogelijk, maar we hebben vanmorgen na 8 maanden wachten ons bankstel ontvangen. Netjes uitgepakt, op z'n plaats gezet door de bezorgers. En er mankeert niets aan! We kregen zelfs 50 Euro korting ter compensatie voor het lange wachten en 4 gratis kussentjes erbij! Achteraf goed dat we niet afbesteld hebben.
De bezorgers hadden het trouwens zo druk met uitleveren, dat ze zelfs zondag doorwerken. Dus dit weekend denk ik toch nog vele tevreden klanten

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: bestelling Sofas Unlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

wijhier, ik had het niet over jouw fictieve bankstel, ik had het tegen Gijsje hier ... die nog steeds niet heeft gereageerd.

Gesloten