Wij hebben in Februari 2008 een leder bed gekocht bij beter meubel in belgie, dit bed zou op 24 April geleverd worden na 6 x afgemeld te worden was de maat vol, ze bellen dood leuk één dag voor levering om 17.00 uur op dat er niets komt. Veel ruzie over de telefoon er viel met hun niet te praten het bed zou op 4 Juli geleverd worden en ik zou een vergoeding van € 125,00 krijgen waar ik uiteraard niet mee tevreden was.Nu is het 2 Juli en weer een telefoontje jammer mevrouw maar er is weer iets tussen gekomen, ze willen gewoon dat je het afzegt maar ik zet door en geef niet op dan maar op de harde manier, ben nu wel benieuwt waneer ik eindelijk mijn nieuw bed krijg want zeg nu zelf vanaf Februari 4 maanden op de grond slapen en dan alleen op een lattenbodem is toch belachelijk voor woorden.
Diana van de Wal [/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] beter meubel
Re: beter meubel
Is het ondertussen al opgelost?
Wij zitten n.l. met net hetzelfde probleem!
Begin mei Hebben we bij Beter meubel in Peer een volledig slaapkamer besteld met bijhorende martas, lattenbodem en poten.
De levering was afgesproken half augustus, en momenteel (26/11) is het alweer (eerst tot september, dan tot december) uitgesteld tot begin februari. We liggen dus ook al maanden op de grond. We zijn al verschillende keren in de winkel gheweest en hebben al vaak naar de klanten-(service?) gebeld. Het enige wat we daar te horen krijgen is dat we telkens opnieuw korting krijgen, en dat het de fout van de leverancier is.
Ze heben wel het voorstel gedaan om de matras+lattenbodem en poten te leveren (deellevering) mits wij deze alvast betalen, maar wij vertrouwen het gewoon niet meer en hopen dan op een voledige levering in februari. (Anders kunnen ze alsnog afhaken en zitten wij misschien met een matras die op geen ander bed past).
We hebben al lang spijt dat we dit forum niet eerder hebben gevonden.
Wij zitten n.l. met net hetzelfde probleem!
Begin mei Hebben we bij Beter meubel in Peer een volledig slaapkamer besteld met bijhorende martas, lattenbodem en poten.
De levering was afgesproken half augustus, en momenteel (26/11) is het alweer (eerst tot september, dan tot december) uitgesteld tot begin februari. We liggen dus ook al maanden op de grond. We zijn al verschillende keren in de winkel gheweest en hebben al vaak naar de klanten-(service?) gebeld. Het enige wat we daar te horen krijgen is dat we telkens opnieuw korting krijgen, en dat het de fout van de leverancier is.
Ze heben wel het voorstel gedaan om de matras+lattenbodem en poten te leveren (deellevering) mits wij deze alvast betalen, maar wij vertrouwen het gewoon niet meer en hopen dan op een voledige levering in februari. (Anders kunnen ze alsnog afhaken en zitten wij misschien met een matras die op geen ander bed past).
We hebben al lang spijt dat we dit forum niet eerder hebben gevonden.
Re: beter meubel
Ik zou de koop ontbinden, en vandaag nog voorraadartikel bij IKEA halen. Dat ligt beter!liggen dus ook al maanden op de grond