LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boxspring Groupdeal/Boschbedden
Boxspring Groupdeal/Boschbedden
Groupdeal / Bosch bedden levert de boxspring niet uit binnen de leverings termijn maar maanden later. Als dan toch nog een boxspring wordt geleverd is deze voorzien van de verkeerde matrassen en topper. Matrassen die dan twee keer moeten worden omgeruild omdat telkens weer de verkeerde matrassen worden gelevert. Uiteindelijk twee dezelfde matrassen maar die zijn het beste te beschrijven als hunnebeden. Telefoonisch contact is niet te krijgen en via de email zou het probleem zou binnen twee weken worden opgelost. Echter nu alweer 4 maanden niets vernomen van groupdeal email worden niet meer beantwoord en dit voor dochterbedrijf van de Telegraaf Media group. Geen reactie of service te krijgen geld weg en Groupdeal/Bosch bedden gaan gewoon verder met deze praktijken. De betrouwbare kwaliteits krant heeft hiermee een zwartschaap binnen de gelederen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 23 sep 2011 12:09
Re: Boxspring Groupdeal/Boschbedden
Beste heer / mevrouw,
Wij betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent over de geleverde matrassen.
Graag vragen wij u nog even contact op te nemen via [email protected] / [email protected]
Wij gaan dan contact opnemen met Bosch Bedden om een passende oplossing voor u te vinden!
Met vriendelijke groet,
Het GroupDeal Team
http://www.groupdeal.nl
Wij betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent over de geleverde matrassen.
Graag vragen wij u nog even contact op te nemen via [email protected] / [email protected]
Wij gaan dan contact opnemen met Bosch Bedden om een passende oplossing voor u te vinden!
Met vriendelijke groet,
Het GroupDeal Team
http://www.groupdeal.nl
Re: Boxspring Groupdeal/Boschbedden
Gisteren nog maar eens een mailtje gestuurd tegen beter weten in. Maar niet geschoten is altijd mis, tot op heden echter geen reactie terug gehad.
Re: Boxspring Groupdeal/Boschbedden
Vandaag weer met smart zitten wachten op een reactie van groupdeal maar helaas heb wederom niets mogen vernemen.
Re: Boxspring Groupdeal/Boschbedden
Ook de afgelopen dagen niets meer mogen vernemen van groupdeal. Na de reactie van de klantenservice op dit forum heeft groupdeal niet meer gereageerd.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Boxspring Groupdeal/Boschbedden
Nóu die webcare werkt ook goed!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 dec 2012 18:13
Re: Boxspring Groupdeal/Boschbedden
We hebben in december 2011 een tweepersoons boxspring gekocht bij Bosch Bedden in Nijmegen.
20-11-2012 is één van de electromotoren defect geraakt.
Ik heb na even googlen gebeld naar de vestiging in Arkel op 26-11-2012, op zaterdag 01-12-2012 is de monteur geweest die had al twee nieuwe electromotoren bij zich, maar er was ook iets niet goed met de onderbouw, dus moest hij terug komen. Vandaag 08-12-2012 zijn er twee nieuwe onderstellen met eletromotoren onder beide bedden geplaatst, dus een super service van Bosch Bedden.
Fam N D Wijchen
20-11-2012 is één van de electromotoren defect geraakt.
Ik heb na even googlen gebeld naar de vestiging in Arkel op 26-11-2012, op zaterdag 01-12-2012 is de monteur geweest die had al twee nieuwe electromotoren bij zich, maar er was ook iets niet goed met de onderbouw, dus moest hij terug komen. Vandaag 08-12-2012 zijn er twee nieuwe onderstellen met eletromotoren onder beide bedden geplaatst, dus een super service van Bosch Bedden.
Fam N D Wijchen