LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ceasar's Furniture Style te Almere

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Revenche
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2013 01:41

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door Revenche »

NIEUWS

wie heeft uiteindelijk zijn meubels gekregen?
ik stuur Diana prive berichtjes, geen reactie?!?

kan wil iemand contact met mij opnemen inzake de fraudeurs.

groet, Bryan

Mirandaatje76
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2013 20:24

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door Mirandaatje76 »

Heb nu al tig keer geprobeerd te bellen, maar nr werkt niet meer.
Ik heb nu geen meubels meer omdat ik eind mei de meubels geleverd zou krijgen. Ik wil dat deze mensen stoppen met deze praktijken. En m'n aanbetaling ben ik kwijt. Deze man wordt zo slapend rijk. Iedereen betaald aan maar krijgt niets geleverd. Waarom wordt er niets aan gedaan !!

joshuaa070
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2013 20:33

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door joshuaa070 »

?.
Laatst gewijzigd door joshuaa070 op 14 jun 2013 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.

jootje8633
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2013 23:15

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door jootje8633 »

Hallo allemaal.

Ik ben ook jootje863 maar kom me account niet meer op. Ik heb op 9-2-2013 ook bericht gedaan en ik heb sinds dinsdag 11 juni 2013 me bank gekregen. dus al dat negatieve gezeik klopt dus niet

Bij deze niet negatief doen maar positief zo maken we elkaar alleen maar gek...


Gr jootje8633 en jootje863

joshuaa070
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2013 20:33

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door joshuaa070 »

Beste mensen ik ben joshua heb ht zelfde probleem als jullie aanbetaalt niks krijgen 2weke op zaterdag met een knokploeg erheen gaan totdt ik die vrijdag ervoor werd gbelt we kon morge jebank bezorgen toen daht ik nou mooi kom alles toch nig goed wat gebeurt er ze komen niet toendaht ik naja zondag uitrust dag ik ga er volgende week zatrdag met en knokploeg heen enja hoor ze hadde al de spulletjes gepakt en ze zijn plite ik il al deze mensen zeggen dat uallemaal u geld n u mubels kwijt bnt want ze zitten niet meer in lmere bn er it weekend gweest voor iedereen zwaar vkkt en ook voo mij ik bn bezag met aangiftes alles en ik moet iedereen zijn probleem hbben et naam en adres zodat ik dit kan meegeen aan poliie n advocaat voor meer vragen 0638288063 belt umij alstublieft aaen en we eerdan ik alleen en wat hb j te verliezen HELeMaAL niks want je cente ben j toch al kwijt mvg joshua

Sarah40
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jun 2013 15:51

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door Sarah40 »

Ik woon in Almere en heb ook veel klachten over het bedrijf gehoord, zelf gelukkig nooit mee te maken gehad. Maar als dat wel zo was geweest had ik niet in zee gegaan met iemand die een 'knokploeg' samenstelt en bedreigingen uit om met geweld zijn recht te halen. Dan mijn geld maar kwijt, maar dat vind ik dan minder erg dan geassocieerd te worden met dat soort types.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door crazyme »

Sarah40 schreef:Ik woon in Almere en heb ook veel klachten over het bedrijf gehoord, zelf gelukkig nooit mee te maken gehad. Maar als dat wel zo was geweest had ik niet in zee gegaan met iemand die een 'knokploeg' samenstelt en bedreigingen uit om met geweld zijn recht te halen. Dan mijn geld maar kwijt, maar dat vind ik dan minder erg dan geassocieerd te worden met dat soort types.
Wanneer je als bedrijf zo met je klanten omgaat kun je natuurlijk wachten op trammelant.

Ik denk alleen dat het bovenstaande bericht vooral tot doel heeft om nu heel snel met de centen over de brug te komen...

brigitterob
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2013 22:06

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door brigitterob »

Opgelicht.
Ook wij zijn hier helaas de dupe van.Op 9maart n bankstel gekocht{dachten wij]2013em deze zou geleverd worden in mei2013.Na n paarv keer bellen vonden wij t maar raar aleen o zaterdag was deze zaak open in Almere R&JStyle.Het telefoonnummer op de bon was nog niet ingebruik daar waren ze druk mee bezig en ook met ander briefpapier omtrent de opdrachtbonnen.Nou dachten wij t kan natuurlijk maar wel laat dan als je iets verkoopt op n andere naam dan die op de bon staat en goedgelovig als wij waren trapten ook wij net als wij nu gelezen hebben op deze site hier met open ogen in!Afgelopen zaterdag zijn wij naar Almere gegaan met de gedachten ik wil mn 1000,..euro terug.Maar de vogel was al gevlogen en de mobiele telefoon van Millaan zo heete die jongen zei die die ons geholpen heeft en misleid heeft al die tijd zijn nummer was en is 0611174206 neemt niet meer op je kan je naam en nr achterlaten maar je wordt nu niet meer terug gebeld en de winkel staat leeg en er is niemand tot nu toe die weet waar hun nu verder gaan met hun oplichtingspraktijken :evil: Ongeloofelijk dat dit in ons land kan en nog zomaar ongestraft kan ook!!!!Ik hoop dan ook snel hier ergens te kunnen lezen waar hun verblijven want wij laten het hier niet bij zitten zodra er nander adres enz bekent is.Verder wens ik iedereen hun geld terug veel succes allemaal en bij voorbaat bedankt!!!!

mmleonie
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2013 14:24

Re: Ceasar's Furniture Style te Almere

Ongelezen bericht door mmleonie »

Ogelicht

OOk wij zijn opgelicht door deze mensen in febr heb ik de meubels bestel hij beloofde dat ik in juni ze zou krijgen naar een paar keer bellen geen gehoor . Op een zaterdag naar almere gereden met hem gesproken en hij zou me eind juni bellen DUS NIET!!! . Nu heb ik de beheeder gesproken vandaag een zei dat hun op een vrijdag alles weg hebben gehaald dus dat betekend ze zijn SPOORLOOS verdwenen ,dus we kunnen naar de meubels en het handgeld vergeten. :roll: :roll: :roll:

Gesloten