LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door crazyme »

Jolijn schreef:
sirplata schreef:Vervolgens terug gegaan naar de Tech.dienst nu komt het:
"nee mevr. wij geven geen gel terug (wisten we al) u krijgt van ons een bon (GEEN tegoedbon) daarmee kunt (moet) u vandaag iets anders voor kopen anders is de bon niet meer geldig"
Geen idee wat ze allemaal verkopen bij die winkel, maar om op dezelfde dag nog €272 te moeten uitgeven........ :? neem dan die hele kachel NIET terug of geef een termijn waarbinnen de bon moet zijn opgemaakt.
Heeft waarschijnlijk te maken met de onredelijke opstelling van de klant.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Hé waar is mijn bericht nu weer gebleven ?

Ik merk alleen maar op dat Jolijn schrijft dat het lastig is € 272,- direct uit te geven terwijl het in de OP nog over € 219,- gaat.

Nahja zeg; het gaat hier toch om een punt uit de openingspost Hoe meer on-topic kan/moet het dan nog zijn ?

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door RedShy »

Klopt, Van Cranenbroek is niet verplicht het product terug te nemen. Het is uit coulance dat ze dat blijkbaar wel doen.

Persoonlijk geloof ik niet dat jij die EUR 220.00 dezelfde dag uit moest geven. Ik denk dat je (wellicht in overleg) best had kunnen overleggen dat je ouders wat langer de tijd hadden de tegoedbon te besteden. Maar iets in mij zegt me dat je je daar niet zo netjes hebt opgesteld ....

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Jolijn »

Emmy75 schreef:Hé waar is mijn bericht nu weer gebleven ?
Ik merk alleen maar op dat Jolijn schrijft dat het lastig is € 272,- direct uit te geven terwijl het in de OP nog over € 219,- gaat.
Nahja zeg; het gaat hier toch om een punt uit de openingspost Hoe meer on-topic kan/moet het dan nog zijn ?
Ik had het nog wel gelezen hoor, dat gedurende het topic het bedrag steeds hoger werd. 8) was hartstikke on-topic en geen geruzie.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Jolijn schreef:
Emmy75 schreef:Hé waar is mijn bericht nu weer gebleven ?
Ik merk alleen maar op dat Jolijn schrijft dat het lastig is € 272,- direct uit te geven terwijl het in de OP nog over € 219,- gaat.
Nahja zeg; het gaat hier toch om een punt uit de openingspost Hoe meer on-topic kan/moet het dan nog zijn ?
Ik had het nog wel gelezen hoor, dat gedurende het topic het bedrag steeds hoger werd. 8) was hartstikke on-topic en geen geruzie.
Precies, zoiets schreef ik inderdaad. :D
En dat was het inderdaad ook, daarom vond ik het vreemd dat het weg was, want ik schreef dit bericht nadat de moderatie een melding in het topic had gemaakt.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jolijn schreef:Geen idee wat ze allemaal verkopen bij die winkel, maar om op dezelfde dag nog €272 te moeten uitgeven........ :? neem dan die hele kachel NIET terug of geef een termijn waarbinnen de bon moet zijn opgemaakt.
Die winkel verkoopt eigenlijk vanalles wat van dierenvoeder tot kleding, tuinmeubels tot meubels, gereedschap tot huishoudelijke artikelen.....echt vanalles dus.
Daar krijg je die bon wel op. :wink:

sirplata
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 feb 2012 11:26

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door sirplata »

Maar om nou iets te kopen op 1 dag wat je niet nodig hebt is ook zonde van het geld.
En langer als 1 dag geven ze je niet.

Ach ik heb het gehad hier. Je zet iets hier neer om eigenlijk te kijken of meerdere mensen dit hebben meegemaakt. Wat is het resultaat? Veel dom of onnodig commentaar waar niemand wat aan heeft en waar niemand om gevraagd heeft zo erg zelfs dat een mod hier de berichten moest verwijderen en voor wat eigenlijk?? Dit is Tros Radar waar serieus topics geplaatst worden zonder te worden afgezeikt door anderen.

Dit was slechts een ervaring die ik heb meegemaakt en die ik hier wilde neerzetten zodat anderen niet in de fout gaan.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sirplata schreef:Maar om nou iets te kopen op 1 dag wat je niet nodig hebt is ook zonde van het geld.
En langer als 1 dag geven ze je niet.

Ach ik heb het gehad hier. Je zet iets hier neer om eigenlijk te kijken of meerdere mensen dit hebben meegemaakt. Wat is het resultaat? Veel dom of onnodig commentaar waar niemand wat aan heeft en waar niemand om gevraagd heeft zo erg zelfs dat een mod hier de berichten moest verwijderen en voor wat eigenlijk?? Dit is Tros Radar waar serieus topics geplaatst worden zonder te worden afgezeikt door anderen.

Dit was slechts een ervaring die ik heb meegemaakt en die ik hier wilde neerzetten zodat anderen niet in de fout gaan.
Elk lid mag hier zijn of haar mening geven en dat word ook gedaan, maar
dat het niet in jou straatje past daar kan een ander niets aan doen.

Je hebt genoeg keuze in die winkel om wat anders uit te zoeken.
Ohja een petroleumkachel kopen waarmee je niet overweg kan is ook
geen slimme zet.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ach ik heb het gehad hier. Je zet iets hier neer om eigenlijk te kijken of meerdere mensen dit hebben meegemaakt. Wat is het resultaat? Veel dom of onnodig commentaar waar niemand wat aan heeft

Ga je weer. JIJ bent degene die hier onnodig commentaar geeft omdat je het niet kan uitstaan dat je geen medestanders kan vinden. Dan kan de mod alles wel weghalen maar JIJ blijft hetzelfde reageren op iedereen die het niet met je eens is!

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

sirplata schreef:Maar om nou iets te kopen op 1 dag wat je niet nodig hebt is ook zonde van het geld.
En langer als 1 dag geven ze je niet.

Ach ik heb het gehad hier. Je zet iets hier neer om eigenlijk te kijken of meerdere mensen dit hebben meegemaakt. Wat is het resultaat? Veel dom of onnodig commentaar waar niemand wat aan heeft en waar niemand om gevraagd heeft zo erg zelfs dat een mod hier de berichten moest verwijderen en voor wat eigenlijk?? Dit is Tros Radar waar serieus topics geplaatst worden zonder te worden afgezeikt door anderen.

Dit was slechts een ervaring die ik heb meegemaakt en die ik hier wilde neerzetten zodat anderen niet in de fout gaan.

Misschien is net als e-matching (dit is voor slimme mensen om een date te vinden) een forum op te richten voor alleen slimme mensen en dan kunnen wij hier met ons allen gewoon lekker discusieren over al voor en tegens oevr allerhande zaken

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Suzanne 326 schreef:

Misschien is net als e-matching (dit is voor slimme mensen om een date te vinden) een forum op te richten voor alleen slimme mensen en dan kunnen wij hier met ons allen gewoon lekker discusieren over al voor en tegens oevr allerhande zaken
Volgens mij zijn we zo dom hier nog niet, we kopen in ieder geval niet iets
waar we niet mee overweg kunnen. :wink:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door sephora30 »

En dat is de spijker op de kop!

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Chocomelk schreef:
Suzanne 326 schreef:

Misschien is net als e-matching (dit is voor slimme mensen om een date te vinden) een forum op te richten voor alleen slimme mensen en dan kunnen wij hier met ons allen gewoon lekker discusieren over al voor en tegens oevr allerhande zaken
Volgens mij zijn we zo dom hier nog niet, we kopen in ieder geval niet iets
waar we niet mee overweg kunnen. :wink:
dat is waar chocomelk maar er zijn nog slimmere....

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Dit was slechts een ervaring die ik heb meegemaakt en die ik hier wilde neerzetten zodat anderen niet in de fout gaan
Nee, je noemt een bedrijf op een openbaar forum een stelletje oplichters, en wilt anderen niet behoeden , maar alleen het bedrijf publiekelijk zwart maken

sirplata
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 feb 2012 11:26

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door sirplata »

Leo The Emperor schreef:
Dit was slechts een ervaring die ik heb meegemaakt en die ik hier wilde neerzetten zodat anderen niet in de fout gaan
Nee, je noemt een bedrijf op een openbaar forum een stelletje oplichters, en wilt anderen niet behoeden , maar alleen het bedrijf publiekelijk zwart maken
Weet je Leo ik zie al begrijpend lezen was op school niet je sterkste kant.
Ik hoef het bedrijf niet zwart te maken kijk maar op google en zoek cranebroek op dan zie je wel hoe negatief dit bedrijf in het daglicht word gezet en daar ben ik maar een schim bij. Zucht....... lezen, lezen, lezen

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sirplata schreef:
Weet je Leo ik zie al begrijpend lezen was op school niet je sterkste kant.
Ik hoef het bedrijf niet zwart te maken kijk maar op google en zoek cranebroek op dan zie je wel hoe negatief dit bedrijf in het daglicht word gezet en daar ben ik maar een schim bij. Zucht....... lezen, lezen, lezen
Dan begrijp ik niet waarom jij je ouders vantevoren niet hebt ingelicht.
En we zitten hier niet op google, we zitten hier op Tros Radar forum.

sirplata
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 feb 2012 11:26

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door sirplata »

Chocomelk schreef:
sirplata schreef:
Weet je Leo ik zie al begrijpend lezen was op school niet je sterkste kant.
Ik hoef het bedrijf niet zwart te maken kijk maar op google en zoek cranebroek op dan zie je wel hoe negatief dit bedrijf in het daglicht word gezet en daar ben ik maar een schim bij. Zucht....... lezen, lezen, lezen
Dan begrijp ik niet waarom jij je ouders vantevoren niet hebt ingelicht.
En we zitten hier niet op google, we zitten hier op Tros Radar forum.
Juist!!!
voordat je dus hier reageert doe je huiswerk goed. Ik kan ook klakkeloos in de lucht schieten zonder enig doel te bereiken. Je geeft dus commentaar zonder dat je überhaupt weet waarover je praat.

En om je vraag te beantwoorden ik wist het niet. Maar daar gaat het ook niet om voordat hier weer van het thema afgeweken word en we hier weer naar elkaar gaan schieten.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sirplata schreef:
Juist!!!
voordat je dus hier reageert doe je huiswerk goed. Ik kan ook klakkeloos in de lucht schieten zonder enig doel te bereiken. Je geeft dus commentaar zonder dat je überhaupt weet waarover je praat.

En om je vraag te beantwoorden ik wist het niet. Maar daar gaat het ook niet om voordat hier weer van het thema afgeweken word en we hier weer naar elkaar gaan schieten.
Jij maakt het bedrijf hier zwart terwijl er geen enkele reden voor is, wijst iemand jou daar op dan is het van kijk maar eens op google bla bla bla.
Er is genoeg keuze bij Cranenbroek om die tegoedbon dezelfde dag op te maken.
Geen enkele reden tot zeuren.

Jou ouders kopen iets terwijl later blijkt dat ze er niet mee om kunnen gaan dat is niet Cranenbroek zijn probleem maar je ouders probleem en daar moet je niet iemand anders zijn probleem van maken.

sirplata
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 feb 2012 11:26

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door sirplata »

LEZEN!!!! LEZEN!!! of is het niveau te hoog gegrepen en begrijp je het niet?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Cranenbroek Landgraaf (GEEN tegoedbon niks)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sirplata schreef:LEZEN!!!! LEZEN!!! of is het niveau te hoog gegrepen en begrijp je het niet?
Nee hoor jou niveau is zeer zeker niet te hoog om je verhaal
te kunnen begrijpen.

Gesloten