LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Beddenmarkt Failliet

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Gast

De Beddenmarkt Failliet

Ongelezen bericht door Gast »

De Beddenmarkt "grootste van europe" is failliet.

Ik heb een bestelling lopen maar gelukkig niet aanbetaald, dus maar opzoek naar een nieuw bed.

16again

Re: De Beddenmarkt Failliet

Ongelezen bericht door 16again »

voorzichtig met kopen......
Misschien wordt de orderportefeuille van de beddenmarkt overgenomen door winkel X, en dan ben je gewoon verplicht het bestelde bed bij winkel X af te nemen.

Gast

:oops:
Is er een bepaalde periode die je moet wachten tot overgaan van een nieuwe koop of hoe weet ik of er wel of geen overname aan staat te komen?

Ik ben niet van plan om nog langer in mijn oude bed te slapen?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Je zou kunnen informeren bij de curator:
Ferdinand van Lelyveld uit Leek

Gast

Wat een onzin! En dan de stelligheid waar je dit mee stelt. Informeer jezelf voordat je mensen het bos in stuurt

Als je het contract met Y hebt, kan dit in deze situatie nooit door Z worden overgenomen. Ten minste, als er nog niet geleverd is.

Laat je niets aanpraten door deze of gene op dit forum maar informeer je bijvoorbeeld via de consumenten bond.

De Expert

lizzie28

Ongelezen bericht door lizzie28 »

de beddenmarkt... waar moet ik beginnen?? ik koop in nov 2003 een mooi eiken bed van de desbetreffende onderneming... op een paar euro naar 900 eurrie's... binnen een jaar nachtkastjes stuk... matrassen af... bed bodems doorgezakt... hersteld... (zelf want hulp kregen we niet) binnen anderhalf jaar weer door t bed heen gezakt... weer zelf gemaakt (inmiddels voor 300 euro extra aan hout etc kosten erin) en nu... na bijna 2 en een half jaar... ik kom thuis uit t ziekenhuis.. waar ik een zoontje krijg die 5 weken te vroeg geboren was... en na in bed te stappen zakken ik en zoon van 1 week inmiddels dwars door het bed... laat beddenmarkt zich gelukkig prijzen dat jullie failliet zijn gegaan... want ik had jullie graag even een nabestelling gebracht... jullie moeten je kapot schamen!!!!!

Gesloten