LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De service van Montel / De Meubelman

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
polmang
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2009 14:15

De service van Montel / De Meubelman

Ongelezen bericht door polmang »

Graag wil ik melding maken van een prima service die ik vrijdag 3 april heb mogen ervaren. Ongeveer 1 jaar geleden kochten mijn vouw en ik twee fauteuils. Onlangs ging de draad van de electrische bediening uit zijn omhulsing zal ik maar zeggen.
In 1e instantie reageerde men op mijn telefonisch klacht afwijzend en kwam men met een zeer fors bedrag aan herstel/vervangings kosten.

Nadat ik per brief protesteerde heeft Montel alsnog besloten de afstandsbediening gratis te vervangen.

EEN KEURIGE SERVICE WAAR IK GRAAG OVER VERTEL. Bij deze!! :D

IkWilbert
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 sep 2007 21:17

Re: De service van Montel / De Meubelman

Ongelezen bericht door IkWilbert »

Keurig, keurig.... je moet eerst een brief schrijven om je recht te krijgen...

Gesloten