LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de Zuiderster

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Joeri n Joyce
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2008 10:03

de Zuiderster

Ongelezen bericht door Joeri n Joyce »

Mijn vrouw en ik wilde ons ongenoegen uiten over meubels die wij hebben besteld bij de Zuiderster/Barendrecht. Wij hebben deze vorig jaar Oktober besteld, een witlak dressoir - Witlak eettafel en salontafel. Wij zouden deze in week 2 dit jaar geleverd krijgen maar tot op de dag van vandaag week 13, 26 maart 08' hebben wij nog niets gekregen. Krijgen elke week een brief van de klanten(service) dat het een week later komt. We zijn zelfs al met een salesmanager van Locatie Alexandrium in de weer geweest en die vond het twee weken geleden te schandalig voor worden Dhr. Witter, en zou er alles aan doen om de meubels de week daarop, dus vorige week bij ons thuis te krijgen.. zouden dan ook gelijk in elkaar gezet worden, wat normaal niet gebeurd. Ik had er een hard hoofd in, maar mn vrouw wilde ze gek genoeg nog een kans geven. We hebben meneer de Witter eergisteren, tijdens Pasen weer gesproken dat er schade was aan het blad van het dressoir, en zouden dinsdag dus alleen de eettafel en de salontafel krijgen ... Nou er werd een dressoir zonder blad geleverd, de salontafel was nergens te bekennen en de eettafel was ipv witlak donkerbruin. We konden allebei aan t zuurstof. Kregen van de bezorgers en de monteurs die voor jan met de korte achternaam waren op komen dagen te horen dat dit dagelijkse korst was.. We hebben nu gezegd dat we de meubels niet meer willen hebben en de aanbetaling van Eur 400 teruggestort willen krijgen. Kregen toen te horen van de zgn klantenservice dat wij ze nog een kans moeten geven want anders kunnen we fluiten naar de aanbetaling. Wij gaan deze meubels wel ergens halen waar we t gelijk mee kunnen nemen, want we zitten nu al bijna 12 weken op de grond te eten en onze tv en surround staat ook al die tijd op de grond. Ik hoop gewoon dat mensen die van plan zijn iets bij de Zuiderster te gaan kopen dit bericht lezen, want wij gunnen dit anderen niet toe. Met vriendelijke groet - Joyce - Joeri Oostdyk

zuiderster
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jan 2008 00:12

Re: de Zuiderster

Ongelezen bericht door zuiderster »

wij hebben ook 20 weken moeten wachten op onze meubels. Uiteindelijk alles goed gekomen (gelukkig geen beschadigingen of ontbrekende onderdelen. Maar voortaan betaal ik niks meer aan. Beetje met mijn geld gaan spelen en dan 20 weken wachten.

Gesloten