Mijn ervaring is erg negatief.
Wij slapen nu een paar maanden op deze matrassen (omgeluld tijdens zo'n party dus) en het bevalt absoluut niet.
Na 2 weken tobben gebeld met de verkoper. -> We moeten het echt een paar maandjes proberen. De klachten gaan vanzelf weg, het moet wennen. We kochten er nog 2 wollen "overmatrassen" bij of iets dergelijks, dat zou ook nog verbetering geven. Na een maand of 2 kunnen wij echt zeggen: veel en veel te hard. Het zijn net planken die totaal geen ondersteuning bieden. De bodems (ook duo-slaapcomfort) zien er degelijk uit en zijn multi-instelbaar, maar dat helpt niet als er een plank op ligt.
Men biedt aan om de matrassen "zachter te maken", maar dan vervalt de garantie en "we doen maar 1 poging." Is het dan nog niet goed, heb je dus pech...
Aangezien ze in België zitten heb je ook juridisch gezien veel minder een poot om op te staan.
Men zoekt de verkopers via sites als marktplaats, dat geeft al te denken.
Hoe kun je trouwens een matras kopen op een party ? Je kunt ook niet proefliggen dus je koopt op blind vertrouwen...
Ik ben bang dat ik de hele rotzooi zo naar het stort kan rijden en mijn verlies (prijs is ook redelijk fors), maar moet nemen. Nog nooit heb ik zo gebaald van een aankoop. Hoe heb ik er in kunnen trappen

..