LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eierkamp

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
frank

eierkamp

Ongelezen bericht door frank »

is er iemand die negatieve ervaringen met eierkamp heeft? Ik overweeg namelijk een aankoop daar te doen.

jaap

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door jaap »

nee, ik ken deze winkel niet.

Anke

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Anke »

Ik weet alleen dat Eijerkamp vreselijk duur is, maar de service is wel goed.

Helpende Hand

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Helpende Hand »

Een grote zaak, dat wel, maar of de service altijd even goed is mag je jezelf wel afvragen.

J Lippers

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door J Lippers »

Is dat die zaak die zoveel geld uitgeeft aan die TV reclame? Nou dat zal je wel kunnen zien in de prijs!

Misschien betalen ze ook wel de Tros!

Sjaak van Soest

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Sjaak van Soest »

Dat lijkt me toch iets overdreven meneer/mevrouw Lippers!

Jan Dijkstra

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Jan Dijkstra »

Ik hoorde dat deze zaak failliet was en nu overgenomen is door een Duits bedrijf!?

Is dat waar, is er iemand die daar heeft gekocht en er meer van weet?

Groetjes,

Jan

m.burger

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door m.burger »

zeer slechte ervaringen met eierkamp.
Ten eerste zijn ze duur, vragen ook hoge aanbetaling. Service is zeer slecht, onbeschoft personeel, late levering. spullen kwamen beschadigd aan.
kortom: nooit aan beginnen

ingrid

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door ingrid »

Wij hebben geen slechte ervaring met eijerkamp.Ze zijn inderdaad duur maar daarintegen zijn hun aanbiedingen echte aanbiedingen.Geen hogere aanbetaling dan andere bedrijven.Perfecte levering service.Wij zijn zeer tevreden over eijerkamp.

remco jurgen

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door remco jurgen »

Ik vind een derde deel aanbetalen van het totale bedrag best wel veel. Verder hebben wij ook alleen maar slechte ervaringen met eierkamp. Levering veel te laat, onbeschofte chauffeur die de boel kwam bezorgen. meubels zelf zijnwel goed, maar dat mag ook wel voor die prijs. Maar voor de rest: eierkamp: nooit meer!

esther

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door esther »

wij hebben onlangs een leren bank bij Montel (onderdeel van Eijerkamp) gekocht voor 1000 euro (2zits). De bank kon een maand eerder geleverd worden, de monteurs waren erg vriendelijk en hielpen zelfs met de oude bank buiten te zetten.Drie weken later werd er zelfs nog gebeld door de klantenservice of alles naar wens was. Wij zijn erg tevreden over de service en de kwaliteit van de bank.

Marcel de Vries

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Marcel de Vries »

Ik heb bij Eijerkamp een eethoek en bankstel gekocht.
Ze zijn absoluut niet duur, ook hanteren ze de laagste prijs garantie. We zijn erg netjes onthaald, vriendelijke mensen en een goede after sales. Wij zijn nu vaste klant bij Eijerkamp.

Robbert
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2003 12:41

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Robbert »

er bestaan blijkbaar 2 verschilende eierkampen als ik de berichten in dit forum lees, een goede en een slechte.
Helaas heb ik alleen maar slechte ervaringen met eierkamp (uit Zutphen) Slechte service, hoge prijzen.
Grote afrader dus

Hans vd Water

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Hans vd Water »

Ik heb bij Eierkamp twee banken en een salontafel gekocht. De banken ben ik wel tevreden over, de bijpassende salontafel heb ik echter nooit gezien. Zit ik al ruim een jaar op te wachten. Ben wel zo dom geweest om hem bij aflevering van de banken al te betalen. Service van Eierkamp stelt niks voor. En zo'n belachlijk hoge aanbetaling doe ik ook noooit meer als ik iets koop.

K.E

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door K.E »

Eierkamp geeft zeer slechte service.

Gast

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ik weet wel beter een prachtige zaak en niets anders klager.

Gast

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Gast »

Als Eierkamp het niet heeft, dan heeft Eierkamp het niet. Even cashen morgen Eierkamp 50 euro.

Peter

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Peter »

Ik ben dus blijkbaar niet de enige die ontevreden is over eierkamp merk ik. Veel beloven en niks doen, dat is eierkamp

fam. v.v Vlugt

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door fam. v.v Vlugt »

Als je bij Eierkamp wilt kopen wordt je geconfronteerd met behoorlijk hoge aanbetalingen die ze verlangen. Als alternatief bieden ze aan om de aankoop rentevrij uitgesteld te betalen. Wat ze er niet duidelijk bij vertellen is dat je dan een peperdure lening afsluit via Primeline. Dat lees je pas in de kleine lettertjes thuis, en dan blijkt het allemaal niet zo rooskleurig te zijn als in de showroom voorgesteld. Wij hadden geluk omdat ons contract was zoekegeraakt bij Eierkamp. Ze wilde ons een nieuw contract sturen ter ondertekening. Maar dat hebben we meteen verscheurd. Zo zijn we gelukkig van de koopovereeenkomst afgekomen, waar we achteraf toch wel spijt van hadden.

Hendrik

Re: eierkamp

Ongelezen bericht door Hendrik »

Eierkamp is niet echt goedkoop. Je verwacht dan wat meer service, maar die krijg je helaas niet heb ik ervaren. Houden zich niet aan afspraken, lange levertijden.

Gesloten