De Emma is niet in de reguliere winkels te koop, maar alleen via Emma zelf. Hun verhaal ziet er goed uit, de website geeft zeer veel informatie. De prijzen niet extreem hoog. En niet onbelangrijk: je kunt gegarandeerd 100 dagen kostenloos proefslapen en, als het niet bevalt, wordt de boel weer kostenloos opgehaald. En je krijgt tien jaar garantie.
Bij dergelijke verhalen denk ik altijd gelijk aan Tupperware, Jemako, Hara, Herbalife en dergelijke, en wordt ik nogal wantrouwig. Als iets te mooi is om waar te zijn...
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Maar, dit matras is in maart 2017 als beste getest door de Consumentenbond. Dus niet de beste koop, maar als beste getest van de ruim 70 matrassen. En dat terwijl er niet alleen matrassen van Beter Bed en dergelijke meededen, maar ook van meerdere matrassen van Auping, Pullman, M Line en dergelijke. Op hun site (https://www.emma-matras.nl/beste-matras ... entenbond/) wordt heel veel informatie gegeven over de test. Ik vaar niet zomaar blind op de tests van de Consumentenbond, maar dit ziet er wel uit alsof er degelijk getest is.
Nou ja, alles wat ik verder zou schrijven staat ook gewoon op hun site. Mijn vraag hier is: heeft er iemand ervaring met de matrassen van Emma of er anderzins iets zinnigs over te zeggen? Reacties worden gewaardeerd!
PS de linkjes zijn uiteraard niet commercieel bedoeld, maar puur omdat daar de informatie te vinden is. Scheelt weer misverstanden en komt het topic dus ten goede.