LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eurowaterbed/Slaap Select
Eurowaterbed/Slaap Select
Heeft iemand ervaring met een waterbed van Eurowaterbed te koop via Slaap Select? Ik heb begrepen dat ze in Apeldoorn, Arnhem, Zwolle en Henglo zitten.
Ik ben benieuwd naar uw reaktie. Goed of slecht ik hoor het graag.
Misschien kan u erbij vermelden wel type en hoelang u het waterbed heeft.
m.vr.gr.
Ik ben benieuwd naar uw reaktie. Goed of slecht ik hoor het graag.
Misschien kan u erbij vermelden wel type en hoelang u het waterbed heeft.
m.vr.gr.
Re: Eurowaterbed/Slaap Select
Onlangs ook een waterbed gekocht! Bij deze firma. Uitstekende prijs/kwaliteit -verhouding. Ben zeer tevrden, echt een Top-kwaliteit waterbed, voor een zeer betaalbare prijs! Ook goede voorlichting en prima service, echt een aanrader!
Wij staan op het punt om bij Eurowaterbed een waterbed te kopen. Onze buren hebben ook een waterbed van hun, en zijn zeer tevreden.. Zijn er ook nog negatieve reacties over dit bedrijf?? Hun telefonische help-desk, van de verkoop-afdeling, komt zeer vertrouwt over. Graag een reactie!
kan je wel ergens een goed en goedkoop waterbed kopen of zijn het allemaal oplichters!!!! wie weet waar?
Wij slapen al 2 jaar op een Eurowaterbed. En ik wil nooit meer anders... We hebben 1x een klein probleempje met de thermostaat van het Eurowaterbed gehad, maar die is toen snel en netjes volgens de garantie vervangen. Mijn moeder heeft een eenpersoons waterbed van Eurowaterbed gekocht in de winkel Zwolle en die doet het ook heel goed.
Eurowaterbed krijgt van ons een warme-dousch!! Waterbed slaapt geweldig en ze zijn echt SUPER voordelig. Het bed kwam al na 10 dagen, heel netjes en vakkundig gemonteerd. Alleen de conditioner was niet meegeleverd. Die kregen wij een week later, netjes met een brief en een gratis Hotelbon t.w.v. 35,- euro. MIJN ADVIES | KIES EUROWATERBED! De service is super...
Hallo..
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de bovenstaande reacties!
Jarenlang ellende gehad met een veel te duur waterbed van premier. Toen deze twee weken geleden de geest gaf ben ik via internet bij eurowaterbed terecht gekomen. Binnen 24 uur had ik een nieuw waterbed, prima service en zeer vakkundig gemonteerd. Top ze zijn er nog van die bedrijven met een perfecte service.
Wij hebben in jaren niet zo goed geslapen.
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de bovenstaande reacties!
Jarenlang ellende gehad met een veel te duur waterbed van premier. Toen deze twee weken geleden de geest gaf ben ik via internet bij eurowaterbed terecht gekomen. Binnen 24 uur had ik een nieuw waterbed, prima service en zeer vakkundig gemonteerd. Top ze zijn er nog van die bedrijven met een perfecte service.
Wij hebben in jaren niet zo goed geslapen.
Heb een waterbed besteld bij Eurowaterbed. Hij moet nog geleverd worden. Wij kregen een heel goed/juist en duidelijk/betrouwbaar advies! Het is natuurlijk nog even afwachten hoe 't bed slaapt. Maar tot nu toe een hele juiste en correcte afhandeling. Geef later nog een reactie als het waterbed geleverd is.
gegroet een potentiele water-slaper
gegroet een potentiele water-slaper
Even een reactie op de vraag van Mevr. van Velzen. Waarom vraagt u naar negatieve ervaringen als iedereen heel erg tevreden is ? Het lijkt wel op mensen zitten te hopen op negatieve ervaringen van een bedrijf. Dat is natuurlijk veel leuker want dan kan er weer lekker Hollands geouwehoerd worden! Wees blij dat er een bedrijf is wat goed presteert en neem deze positieve ervaringen van deze mensen gewoon aan en ga niet vragen om ellende dat is er al genoeg in de wereld !
Hallo allemaal,
Wij hebben 5 jaar terug een waterbed van het merk Lunarest gekocht. In 5 jaar tijd 3x lek !! Das dus echt balen! Was best een duur ding. Na 3x het watermatras geplakt te hebben, hadden wij besloten om maar een nieuw watermatras aan te schaffen. Dus een aantal dealers en speciaalzaken gebeld maar zo'n zak kost overal rond de 500 euro. Plus 2 tot 3 weken levertijd, tsja daar heb je wat aan als je in de nattigheid ligt!
Uiteindelijk hebben wij ook Eurowaterbed gevonden. Ongeloofelijk binnen 24-uur een nieuw watermatras. En hij is veel, veel, heel veel beter dan de oude die we hadden! Dit plastic is veel soepeler, echt een heel mooi matras. En de prijs? de helft goedkoper dan bij alle andere aanbieders! Eurowaterbed verdiend een pluim! SUPER SNELLE SERVICE en een hele correcte prijs! Buitengewoon goed.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd
Wij hebben 5 jaar terug een waterbed van het merk Lunarest gekocht. In 5 jaar tijd 3x lek !! Das dus echt balen! Was best een duur ding. Na 3x het watermatras geplakt te hebben, hadden wij besloten om maar een nieuw watermatras aan te schaffen. Dus een aantal dealers en speciaalzaken gebeld maar zo'n zak kost overal rond de 500 euro. Plus 2 tot 3 weken levertijd, tsja daar heb je wat aan als je in de nattigheid ligt!
Uiteindelijk hebben wij ook Eurowaterbed gevonden. Ongeloofelijk binnen 24-uur een nieuw watermatras. En hij is veel, veel, heel veel beter dan de oude die we hadden! Dit plastic is veel soepeler, echt een heel mooi matras. En de prijs? de helft goedkoper dan bij alle andere aanbieders! Eurowaterbed verdiend een pluim! SUPER SNELLE SERVICE en een hele correcte prijs! Buitengewoon goed.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd
Goeden dag,
Tijdje geleden heb ik op dit forum een reactie geplaatst over dat wij een waterbed bij Eurowaterbed hadden besteld. Hij is vorige week gemonteerd. We slapen er nu een weekje op, 't was eerst wel ff wennen! Maar nu willen we nooit meer anders, echt een weldaad voor mijn rug. Het waterbed is door een zeer vakkundige waterbed-monteur geplaatst. Zeker een goede afhandeling.
Tijdje geleden heb ik op dit forum een reactie geplaatst over dat wij een waterbed bij Eurowaterbed hadden besteld. Hij is vorige week gemonteerd. We slapen er nu een weekje op, 't was eerst wel ff wennen! Maar nu willen we nooit meer anders, echt een weldaad voor mijn rug. Het waterbed is door een zeer vakkundige waterbed-monteur geplaatst. Zeker een goede afhandeling.
Op een forum hoor je te klagen en bedrijven zwart te maken. Dat lijkt mij het doel van een forum.
Door rugklachten en een kapotte schouder van een ongeval kon mijn vrouw bijna niet meer slapen in een gewoon bed. Toen kwamen wij uit bij Eurowaterbed ....Wij slapen nu sinds 2 jaar op een waterbed van Eurowaterbed, en willen niks anders meer. Nu hadden wij laatst pech met een klein lekje, 's-ochtens gebeld, en 's-middags gerepareerd!! dat is service.Dit was tevens garantie, zodat wij een nieuwe waterzak zouden krijgen.Daardoor onstond de kans om het bed, na twee jaar, alsnog om te ruilen voor een grotere, met bijbetaling van het prijsverschil.. Super.
m.vr.gr.Erwin
m.vr.gr.Erwin
als je als medewerkers reactie"s plaatst, is het natuurlijk altijd zeer positief.
Aan de opbouw en de zinnen van de verschillende reactie"s van zogezegd meerdere personen vallen jullie nu wel door de mand.
Maar wel slim om zo relame te maken, is goedkoper dan folders en dergelijke.
Succes
Aan de opbouw en de zinnen van de verschillende reactie"s van zogezegd meerdere personen vallen jullie nu wel door de mand.
Maar wel slim om zo relame te maken, is goedkoper dan folders en dergelijke.
Succes
hoi,
3 jaar geleden hebben wij een Stretch Top waterbed gekocht. Daar zit nu een lekkage in. Was helaas geen garantie omdat alleen lekken op naden onder de garantie vallen. Toen hebben we een nieuwe waterzak besteld bij Discount Waterbed in Aalten. Binnen een dag zou die er zijn. Toen wij na een week nog niks hadden ontvangen, gingen we maar eens bellen. Toen bleek dat het bestelde matras niet voorradig was en we moesten een extra toeslag betalen. Uiteraard hebben wij toen direct het bestelde matras geannuleerd. Uiteindelijk zijn we bij Eurowaterbedden terecht gekomen. Hun hadden het matras gelukkig wel voorradig en de volgende ochtend werd die al afgeleverd. We bataalde ook nog eens een heel stuk minder. Het ziet er allemaal heel goed uit en het slaapt prima. Goed werk...
doedels,
Evelien
3 jaar geleden hebben wij een Stretch Top waterbed gekocht. Daar zit nu een lekkage in. Was helaas geen garantie omdat alleen lekken op naden onder de garantie vallen. Toen hebben we een nieuwe waterzak besteld bij Discount Waterbed in Aalten. Binnen een dag zou die er zijn. Toen wij na een week nog niks hadden ontvangen, gingen we maar eens bellen. Toen bleek dat het bestelde matras niet voorradig was en we moesten een extra toeslag betalen. Uiteraard hebben wij toen direct het bestelde matras geannuleerd. Uiteindelijk zijn we bij Eurowaterbedden terecht gekomen. Hun hadden het matras gelukkig wel voorradig en de volgende ochtend werd die al afgeleverd. We bataalde ook nog eens een heel stuk minder. Het ziet er allemaal heel goed uit en het slaapt prima. Goed werk...
doedels,
Evelien
Het punt is gemaakt. De redactie zet een slot op dit onderwerp.
Het is trouwens verboden om reclame te maken op dit forum.
Groet
internredactie Radar
Het is trouwens verboden om reclame te maken op dit forum.
Groet
internredactie Radar