LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eurowaterbed

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
F. Rutten
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2005 10:35

Eurowaterbed

Ongelezen bericht door F. Rutten »

lekker bedje hoor, slaapt heel goed. Snel geleverd. Mijn rugpijn is geheel verdwenen. Zoek alleen nog een goed kussen, want heb nog wel last van me'n nek.

www.eurowaterbed.nl

shiggy

Re: Eurowaterbed

Ongelezen bericht door shiggy »

Ik zit nu al bijna 2 maanden op mijn waterbed te wachten. Eerst konden ze mijn bestelling niet vinden, vervolgens was het verhaal dat ze de verkeerde bed hadden besteld en nu kunnen ze de onderbouw niet leveren zodat ik tot halverwege mei 2005 moet wachten. Ze blijven wel vriendelijk aan de telefoon, maar ik begin nu echt mijn geloof in dit bedrijf te verliezen. Ik denk dat ik vandaag mijn bestelling maar annuleer want ik zie geen heil meer in dit bedrijf.

Denk dat ik maar gewoon naar een waterbeddenleverancier ga met een gevestigde naam, want deze mensen zijn echte internetaabied-prutsers.

nicole bruggink

Re: Eurowaterbed

Ongelezen bericht door nicole bruggink »

wij hebben ook een waterbed van de firma eurowaterbed. het was eerst wel enorm wennen, want voorheen hadden we een boxspring. nu met deze zomer maanden is het waterbed heerlijk koel. wij hebben het waterbed zelf opgebouwd, dat was nog wel een hele klus want er waren geen schroeven bij. Voor de rest een prima bed en een snelle levering. we hadden het bed via de telefoon gekocht zonder dat we hem gezien hadden, dat was dus wel even spannend. Gelukkig was een aanbetaling niet nodig, dus dan loop je weinig risico. Het was wel een heel groot pakket wat werd afgeleverd daar hadden we niet op gerekend en die chauffeur leverde hem af tot aan de deur. nicole

ahijman
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2005 19:30

Re: Eurowaterbed

Ongelezen bericht door ahijman »

Ook wij hebben sinds enige tijd een eurowaterbed. Een verademing, jarenlang ellende gehad met een veel te dure miskoop van premier. Toen die lek ging was een belltje naar eurowaterbed gnoeg om uit de problemen te komen. Binnen 24 uur een nieuw bed, vakkundig geinstaleerd. Keurig nette service, petje af en betaalbaar.

Groet Arjen

caroliendewit
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2011 22:37

Re: Eurowaterbed

Ongelezen bericht door caroliendewit »

zijn de kopers van eurowaterbed na al die jaren nog steeds tevreden over hun aankoop. ik kan nergens recensies vinden over dit product.

Gesloten