LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede internetmeubelzaken en betaalbaar

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
keesjanjaap
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2009 14:06

goede internetmeubelzaken en betaalbaar

Ongelezen bericht door keesjanjaap »

Beste lezers,

weet iemand of de Montel banken ook elders verkocht worden en waar dan precies? Het schijnt zo te zijn nl. Dezelfde bank met een ander label eraan en veel goedkoper. Verder vraag ik tips voor goede betrouwbare en betaalbare internetmeubelzaken die vaak goedkoper zijn dan gewone.
Ik dacht altijd dat Montel zijn banken zelf ontwierp en liet maken, maar dat is onzin, ze bestellen ze gewoon bij een leverancier die die zelfde banken ook aan andere winkels levert. Wie kan mij hierbij helpen?

Roberto 80
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 dec 2009 06:02

Re: goede internetmeubelzaken en betaalbaar

Ongelezen bericht door Roberto 80 »

Goede keuze om de bank NIET bij Montel aan te schaffen. Ik heb dit helaas wel gedaan en ik kan niet anders concluderen dan dat Montel te kort schiet in de levering van haar product én service.

Na aankoop van de bank heb ik geen service mogen ervaren terwijl de bank met SCHADE is afgeleverd. Ik moet meer moeite en energie steken in het repareren van de bank dan Montel!!!

Ik wordt niet tijdig teruggebeld door Montel, en wanneer ik contact heb wordt de verbinding verbroken door de medewerker van Montel op het moment dat ik mijn onvrede uit!!! Zeer aso!!!

Mails via de klantenservice heeft ook geen zin. Daar wordt ook niet tijdig en inhoudelijk op gereageerd. En wanneer er iemand reageert, dan is dat de persoon die ik constant aan de telefoon krijg, WANNEER IK BEL!!! Geen wonder dat ik met mevrouw D. niet tot consensus kom!!!

Aarde aan Montel!!! Ik zit op een Montelbank met SCHADE!!! Naar mijn mening wil Montel niet voldoende energie steken in de reparatie. Ik ga daarom de gang maken naar de geschillencommissie van het CBW (branchevereniging)!!!

Energie steken in communicatie met Montel heeft geen zin, daarom wil ik mensen graag wijzen op de nalatige "service" van Montel na aankoop van de bank. En ga ik mijn recht afdwingen via de branchevereniging.

Advies: GEEN BANK KOPEN BIJ MONTEL!!!

Gesloten