LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede prijs/kwaliteit en (normale) service

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
fpennings
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jan 2008 20:00

Goede prijs/kwaliteit en (normale) service

Ongelezen bericht door fpennings »

Ik durf het bijna niet te vragen, maar welk bedrijf levert nog wel een goede prijs/kwaliteit verhouding en verleend ook normale service nadat je de bestelling hebt geplaatst?

Als ik hier het forum zo lees, lijkt het wel of het allemaal oplichters zijn. Moet ik dan toch maar sinaasappelskistjes bij de groenteboer op de hoek gaan halen?

Alle gekheid op een stokje; iemand nog een goede tip voor een meubelzaak in de Zuid Holland?

Rema
Berichten: 184
Lid geworden op: 23 feb 2007 22:13

Re: Goede prijs/kwaliteit en (normale) service

Ongelezen bericht door Rema »

Alleen kopen als je ergens een goed gevoel bij hebt.
Wij hebben anderhalf jaar terug vloerverwarming, vloertegels, een nieuwe keuken, en nieuwe meubelen gekocht.
Nergens problemen gehad, maar we zijn gewoon bij wat kleinere zaken geweest, niet bij grote ketens o.i.d.
Ik was ook erg bang naar aanleiding van dit forum, maar of we hebben geweldig veel geluk gehad, of er bestaan nog genoeg goede zaken, maar die worden natuurlijk niet genoemd op dit forum.
Wij hebben er wel veel tijd voor uitgetrokken, niets overhaast gekocht, en als we het gevoel hadden dat ons iets opgedrongen werd, gingen we weg.
Helaas weet ik geen goede zaken aan jouw kant van het land, wij komen uit Oost Nederland.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Goede prijs/kwaliteit en (normale) service

Ongelezen bericht door D1RK »

Als de meubelzaak van Uw keuze niet via Zoeken is te vinden of weinig klachten op leverde is het meestal goed, tenzij ze net geopend zijn, of de naam veranderde...

Zo koop je veilig en complimentjes horen alleen bij de Warme Douche.

Gesloten