LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goossens

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mariekereinier
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2008 18:13

Goossens

Ongelezen bericht door mariekereinier »

In september zochten mijn partner en ik een prachtige slaapkamer uit bij Goossens
(leiderdorp) Wij zaten met een snelle oplevering van een nieuw huis, nl binnen 2 maanden en wij hadden geen andere meubels, maar Goossens verzekerde ons dat onze slaapkamer er op tijd zou zijn, de verkoper zette daar zelfs zijn handtekening voor. Daar nog meerder malen voor gebeld, maar dit was geen enken probleem de slaapkamer zou zeker op tijd zijn. Belooft! werd ons meerder malen verteld.Een week voor dat de levering zou zijn had ik een onderbuiksgevoel dat ik toch maar eens even moest bellen en ja hoor, de slaapkamer was helemaal nog niet binnen en zelfs niet eens besteld. Oeps de order vergeten te versturen tja.En ook niemand die het dus nodig vond ons dit te meldden. Het zou ruim een maand later geleverd kunnen worden en daar was geen speld tussen te krijgen. Na heel veel heen en weer gebel en ontzettend boos worden. Werd ons een nood bed te leen aangeboden ( lees: plank met dun matrasje waar we beiden zowat een hernia aan over hebben gehouden) Maar na een maand kwam dan toch onze slaapkamer. Maar deze paste niet door ons trapgat veel te groot, niemand die het nodig vond te vragen wat voor trapgat wij bezaten zodat er een hoogwerker mee had kunnen komen. Want de jongens van de bezorgdienst konden ons vertellen dat ze wel zo'n hoogwerker hadden. Nou dachten wij " mooi geregeld" dan komen jullie met de hoogwerker, maar nee, dit duurde een paar weken. Dus maar weer contact opgenomen met de firma, waarvan we natuurlijk te horen kregen dat het onze verantwoording is of de meubelen geleverd konden worden, ( mee eens, maar ze hadden ons kunnen tippen dat het wel een groot bed was voor een normaal trapgat, want van de bezorg jongens begrepen dat dit dagelijks voorkomt) Na heel veel gebel en heel erg boos worden, boden ze ons aan dat wij zelf een hoogwerker regelden die hun dan wel zouden betalen. Nou mooi, gelukkig dezelfde dag dit nog kunnen regelen.Toen het verhuisbedrijf kwam bleek dat de slaapkamer gewoon met de normalen vrachtwagen achter kant ( die omhoog kan) door de slaapkamer kon. Binnen 15 min. stond alles binnen en in elkaar. Daar zakt je broek toch vanaf!

wicher2
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 feb 2007 19:14

Re: Goossens

Ongelezen bericht door wicher2 »

Ze zaten behoorlijk te slapen daar in Leiderdorp.

Gesloten