LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goossens - verkeerd besteld!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jopies'
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2014 10:21

Goossens - verkeerd besteld!

Ongelezen bericht door jopies' »

Begin januari bij Goossens Heerlen een tweetal hoektafels uitgezocht.
Verkoopster onze keuze aangewezen, vervolgens hele winkel met haar moeten doorlopen om ergens een vrije pc vinden.
Aankoop ingevoerd, op bon stond mooi "2 hoektafels Village" etc. en dan ga je er dus als klant vanuit dat het de juiste tafels betreft.
Tafels werden 23.01.2014 om 07:00 uur geleverd en betaald.
Bij nader onderzoek, nadat transporteurs weer vertrokken waren, bleek dat de tafels het plankje onder het blad missen. Op internet gezocht en wat bleek: de muts in de winkel had ons voor het model Village laten tekenen terwijl wij model Ville hadden willen hebben!
Dezelfde dag weer naar Goossens Heerlen gestapt en vergissing vriendelijk verteld.
Dan denk je dat Goossens wel zo klantvriendelijk is de - door hun verkeerd bestelde - tafels om te ruilen.
Niets is echter minder waar.
Je wordt afgescheept met de boodschap dat je gebeld wordt door de klantenservice en dat zij het verder regelen.
Mooi, dan denk je nog "komt goed".
Maar neen, klantenservice belt en vertelt doodleuk dat je voor de bestelling getekend hebt en er dus niet meer onderuit kan!!!
Wij laten het natuurlijk hierbij niet zitten, maar stellen wel ieder advies t.a.v. aanpak van deze zaak zeer op prijs.
B.v.d. voor jullie reactie(s).

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Goossens - verkeerd besteld!

Ongelezen bericht door eleven »

Maar neen, klantenservice belt en vertelt doodleuk dat je voor de bestelling getekend hebt en er dus niet meer onderuit kan!!!
Ik lees altijd wat ik moet tekenen. :wink:
Voor hetzelfde geld teken je voor een bankstel genoemd "model Ville" voor € 4000,00!

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Goossens - verkeerd besteld!

Ongelezen bericht door Dirkie »

jopies' schreef:Begin januari bij Goossens Heerlen een tweetal hoektafels uitgezocht.
Verkoopster onze keuze aangewezen, vervolgens hele winkel met haar moeten doorlopen om ergens een vrije pc vinden.
Aankoop ingevoerd, op bon stond mooi "2 hoektafels Village" etc. en dan ga je er dus als klant vanuit dat het de juiste tafels betreft.
Tafels werden 23.01.2014 om 07:00 uur geleverd en betaald.
Bij nader onderzoek, nadat transporteurs weer vertrokken waren, bleek dat de tafels het plankje onder het blad missen. Op internet gezocht en wat bleek: de muts in de winkel had ons voor het model Village laten tekenen terwijl wij model Ville hadden willen hebben!
En missschien dacht die muts wel, dat die sukkels van kopers wel lezen waar ze voor tekenen :mrgreen:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Goossens - verkeerd besteld!

Ongelezen bericht door crazyme »

jopies' schreef:Begin januari bij Goossens Heerlen een tweetal hoektafels uitgezocht.
Verkoopster onze keuze aangewezen, vervolgens hele winkel met haar moeten doorlopen om ergens een vrije pc vinden.
Aankoop ingevoerd, op bon stond mooi "2 hoektafels Village" etc. en dan ga je er dus als klant vanuit dat het de juiste tafels betreft.
Tafels werden 23.01.2014 om 07:00 uur geleverd en betaald.
Bij nader onderzoek, nadat transporteurs weer vertrokken waren, bleek dat de tafels het plankje onder het blad missen. Op internet gezocht en wat bleek: de muts in de winkel had ons voor het model Village laten tekenen terwijl wij model Ville hadden willen hebben!
Dezelfde dag weer naar Goossens Heerlen gestapt en vergissing vriendelijk verteld.
Dan denk je dat Goossens wel zo klantvriendelijk is de - door hun verkeerd bestelde - tafels om te ruilen.
Niets is echter minder waar.
Je wordt afgescheept met de boodschap dat je gebeld wordt door de klantenservice en dat zij het verder regelen.
Mooi, dan denk je nog "komt goed".
Maar neen, klantenservice belt en vertelt doodleuk dat je voor de bestelling getekend hebt en er dus niet meer onderuit kan!!!
Wij laten het natuurlijk hierbij niet zitten, maar stellen wel ieder advies t.a.v. aanpak van deze zaak zeer op prijs.
B.v.d. voor jullie reactie(s).
De enige kans is de verkoopster benaderen en hopen dat zij zich het nog kan herinneren. Alleen wanneer wij ruiterlijk haar fout toegeeft heb je kans, anders zal toch echt de ondertekende bon als uitgangspunt worden genomen.

Welke prijs staat op de bon, ook de prijs van de hoektafels met onderblad ? Dat maakt jouw verhaal aannemelijker.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Goossens - verkeerd besteld!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waarom zou een winkel klantvriendelijk moeten zijn, terwijl klanten het normaal vinden om medewerkers aan te duiden als "muts"? Ook al heb je dat misschien niet tegen de dame in kwestie zo gezegd, het getuigd niet van fatsoen.

stefander1982
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 mei 2013 15:54

Re: Goossens - verkeerd besteld!

Ongelezen bericht door stefander1982 »

Dit is een vervelende kwestie, maar ik geef GjvdZ volledig gelijk. Wie is er nou een muts. Je tekent iets wat je helemaal niet leest?

Uit coulance kan Goossens misschien wel iets doen, maar ze hoeven het niet. En als ik meneer of mevrouw Goossens was en dit op internet zou lezen......... veel plezier met de hoektafels

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Goossens - verkeerd besteld!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

GJvdZ schreef:Waarom zou een winkel klantvriendelijk moeten zijn, terwijl klanten het normaal vinden om medewerkers aan te duiden als "muts"? Ook al heb je dat misschien niet tegen de dame in kwestie zo gezegd, het getuigd niet van fatsoen.

Geef je helemaal gelijk,dit is geen volwassen praat.
Je haalt er dingen bij die er niet toe doen,zaak door voor ern pc,dus? Je bent kennelijk noet de enige die wat wilt kopen....
Als je iets besteld,ik dan 2 x hele woonkamer goossens,neem ik zo en zo altijd catalogus mee,je zit dan om de tafel om te bestellen,je kijkt mee in jouw catalogus wat de prijs is en wat zei opnoemt goede type nr is...
Daarna loop je alles samen nog keer na...dus..je kan verkoopster wel een muts vinden,maar zou eerst maar eens bij mezelf te raden gaan.

Ik heb 1 x iets gehad met mijn bank en netjes opgelost..
Nu heb jij verkeerde model,als, je je missvhien vriendelijker had opgesteld,,tja.
Maar als ik hier lees hoe je iets schrijft...en ja je hebt idd getekend,

Sorry maar fout ligt echt bij je zelf,ga idd naar winkel n probeer op hele nette manier tot oplossing te komen...

alfatrion
Berichten: 22040
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Goossens - verkeerd besteld!

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het probleem hier is de bewijslast. ALS je kunt bewijzen dat er is aangegeven dat je het andere model wilde hebben dan heb je een zaak.

Gesloten