LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Rosa11 »

Ook ik kan hier wel iets over kwijt maar waarschijnlijk nog niet zo heel slecht ervaard als jullie.

In juni zijn wij de meubels gaan bestellen wij kregen 1 september de sleutel van ons mooie huisje. Bestelling was een bed en 2 banken. Nou 3 maanden vind ik genoeg tijd voor de meeste leveringen. Ons werd beloofd dat we het dan ook zouden krijgen en er zelfs nog wel spoed achter gezet zou worden. In OKTOBER pas!! kwamen ze echter alleen de ombouw van het bed brengen.. Niet te vergeten dat ik dus van 1 september dus al op een luchtbed moet slapen!! Volgens mevrouw van de klantenservice moesten we maar een matras kopen en die erin leggen, ze was echter vergeten dat we ook geen lattenbodems hadden en het dus nergens op sloeg wat ze zei.
Uiteindelijk zijn ze NOVEMBER!! (nog steeds slapend op een luchtbed) de rest komen brengen. Alles was in orde en de monteurs waren vriendelijk en aardig.
Ondertussen wou ik wel een schadevergoeding voor het extreem lange wachten en de belofte wat was gedaan.. We kregen een grimmige 100,- op een totaalbedrag van 5000,- en als toezegging dat we daar best een beter luchtbed voor kunnen kopen.
De eerste nacht ging het lampje in de achterwand van het bed kapot, je raad het al een hele nieuwe achterwand moet geleverd worden. Ook hier weer 2 weken op moeten wachten.
Verder ben ik te spreken over de meubels en de kwaliteit en de monteurs maar de rest er omheen is waardeloos!!

Willian01
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2008 16:37

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Willian01 »

Ik denk dat ik ook wel iets te melden heb voor onze "vrienden" uit nuenen (goossens).
Wij hebben vorig jaar april (2007) een grote bestelling gedaan. Nu is het juni 2008 en nog zitten we te wachten op 5 meubelstukken.
Wat we hebben, is fantastisch, dat kan ik beamen, maar de afwikkeling van het overige is tien keer niks. Dit is echt de laatste keer geweest dat ik daar binnen ben geweest!

poudenes
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2008 10:41

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door poudenes »

Wij hebben in 2007 een aantal meubels gekocht:

- Leren hoekbank
- TV kast
- Eettafel
- hang Lamp

Bij het leveren van de spullen ging het al mis

“TV kast zat een pit op het bovenblad. Ze hebben dit gelijk gemeld en de kast mocht blijven staan tot er een andere voor gebracht wordt. (dit zou incl de eettafel gebeuren want die was nog niet binnen).”

Bezorgers wilden wegrijden maar ik hield ze aan, ze waren de lamp vergeten uit de wagen te halen.
“Ik heb gezien hoe ze die lamp pakte dat was letterlijk over andere meubels heen walzen... en over een witte bank... Toen weer terug incl mijn lamp.”

Iets van 4 maanden later:
TV kast werd bezocht en zo ook de eettafel.

In de tussentijd daarvoor kwamen we erachter dat er witten puntjes in het leer zat van de bank, en dat de hoek doorgezakt was. Gebeld, en men kwam kijken...

“Monteur zei dat het door ons kwam wegens niet goed onderhouden van het leer...
Door goed aandringen dat ie er echt is even naar moest kijken kwamen we de puntjes ook op plekken tegen waar bijv. de zon niet kwam. Monteur heeft het opgelost.”

In begin 2008 kwamen we tot ondekking dat in de TV kast scheuren begonnen te vertonen. Welliswaar heel klein dus ik was het al zo zat dat ik het maar zo liet.

Ergens in februari 2008 kwamen we erachter dat de eettafel blad precies in het midden begon te scheuren. En toen was ik het zat en dus weer bellen.

“Monteur komt langs, zegt gelijk: Hier doe ik niks aan ik ga wel bellen zodat ze nieuwe eettafel en TV meubel gaan bestellen.”

Dit was op zich wel goede service, maar mijn ergernis was natuurlijk al ten top. NIKS van hun was in 1 keer helemaal goed en bleef goed.

TOT de LAATSTE ondekking: Het leer gaat scheuren… Dit is voor mij de druppen en ga Goossens een aangetekende brief schrijven dat ze dit probleem binnen 4 weken moeten oplossen waarbij de bank helemaal in goede staat hersteld is dan wel vervangen.
Ik zal ook in deze brief vermelden dat mijn brief naar mijn rechtsbijstand verzekeraar gaat, mocht Goossens niet binnen 4 weken tot een oplossing komen.

jeroenkonijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2008 15:09

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door jeroenkonijn »

Ook ik heb slechte ervaringen met Goossens (Zevenaar) vorig jaar 2 staande lampen gekocht, showmodellen, 1 exemplaar moest uit een ander filaal komen, even afwachten dus, na een aantal maal zelf gebeld te moeten hebben is er een brief gekomen met de afleverdatum.

Halve dag voor vrijgenomen, bij het uitpakken blijkt dat een van de lampkappen beschadigd is, na inspectie blijken ze allebij kapot te zijn, oorzaak: in de vrachtwagen tussen de meubels gepropt!

Alles komt goed werd er gezegd.

Na een 3 maanden eens gebeld, eerst weer minuten in de wachtstand..., ja de kappen zijn niet meer leverbaar, mogen het ovale worden?, ik was het zat en zij; Pirma!

Na 5 weken een telefoontje; ook de ovale zijn er niet meer, ik gaf aan dat ze maar iets moeten zoeken, ik wacht wel af!

Het zouden dus ronde kappen worden, inmiddels is het juli en de kappen zijn eergisteren gebracht en ja hoor: weer een kap kapot, oorzaak: chauffeur opgestaan in de auto!

Dus weer een bon gemaakt en weer zeker 6-8 weken wachten.

Er is dus nogal wat mis bij dit bedrijf;

-bij de verkoop lopen veel jonge mensen die niet weten hoe het werkt, ben zeker 1 uur bezig geweest om 2 showroommodelen lampen te kopen, ieder keer weer overleggen met managers etc.

-klantenservice slecht bereikbaar, iedere keer minuten in de wachtstand.

-geen registratie van de klachten, iedere keer weer alles uitleggen.

-chauffeurs die niet serieus zijn, lopen gewoon over de spullen in de wagen.


Geen aanrader dus, jammer want de spullen zijn prima!

Jeroen Bergkamp (Emst)

Sandratje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2008 13:09

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Sandratje »

Ook wij hebben een zeer slechte ervaring met de klachtenafhandeling van Goossens.
Vorig jaar hebben we voor 15.000 euro meubels gekocht bij Goossens (eettafel met stoelen, twee banken, salontafel, kast en tv dressoir.
In eerste instantie had ons tv dressoir een beschadiging, dit werd opgemerkt door de chauffeur. Hij gaf aan dat we deze zo lang konden houden en dat er een nieuwe voor ons werd besteld. Prima service, dacht ik nog.
Het nieuwe dressoir was echter slechter dan het eerste! Het zal vol noesten en bevatte een gat, waar ik m'n vinger in kon stoppen. Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice, waar mijn klacht werd afgedaan als het valt wel mee en dit is nou eenmaal een rustieke serie, dan had u maar gesorteerd hout moeten kopen (is nooit met ons besproken en in mijn ogen is er ook een verschil tussen een rustieke robuuste serie en gaten in meubels) is uiteindelijk (na bijna 5 maanden geharrewar, het 5 keer vrij moeten nemen voor het ophalen/brengen/bekijken van de meubels) het gat gevuld met een soort vloeibaar hout. Nog niet helemaal je van het, maar wij hadden ook weinig andere mogelijkheden, omdat wij alles al betaald hadden. Na afloop heb ik nog een enquete ingevuld en de slechte klachtafhandeling aangegeven, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Ik koop dus nooooooooit meer iets bij Goossens.

marcri00
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2008 13:29

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door marcri00 »

Ook wij zijn niet tevreden met Goossens Wonen & Slapen (Zevenaar)Vooral de klantenservice is een drama, heeft niets met service aan klanten te maken. Eerst veel te lang wachten op je meubels (5 maanden) en vervolgens zeer vervelend doen als je er klachten over hebt. Eerste levering van onze tafel werd weken uitgesteld vanwege het feit dat hij niet door de kwaliteitscontrole heen kwam (terug naar de fabriek?) Vervolgens wordt de betreffende tafel met een vlek van 20cm bij 20 cm afgeleverd. Oplossing van Goossens is dat de tafel weer terug naar de fabriek moet.

Dit betekend ondertussen dat we onze tafel die we in april 2008 besteld hebben met een beetje pech in 2009 terug krijgen.

Goosens is wat ons betreft absoluut een afrader!

pris
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2008 23:53

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door pris »

Ook wij hebben een slechte ervaring met goossens ...
15 januari 2008 bestelde ik de kast nuance ...er werd verteld dat het ongeveer 20 weken zou duren voordat de kast zou komen ...ok dachten wij prima.Toen kregen wij op 28 juni een brief dat het pas in de 3 week van augustus zou komen omdat er vertraging was . dus wij dachten nou dan is het wel een hele goede kast ...a fijn de kast kwam dan eindelijk ...1 week later brak er een scharnier van mijn deurtje rechts onder ..wij gebeld naar de klachtenlijn en er zou een scharnier worden besteld ..ok....maar doordat de onderste scharnier stuk was ging ook de bovenste scharnier losser zitten en het houtwerk werd aangetast .Ook de bovenste rechter dorpel aan de zijkant van de kast ging stuk/scheuren, en ook daar heb ik dus over gebeld ..dat was dus weer 3 weken later .de mevrouw aan de ijn vond het ook niet echt kunnen dat de kast zo gauw stuk was ..we zouden een brief krijgen ...die dus nooit is aangekomen .!!heb dus weer gebeld voor de zoveelste keer .
Heb meteen gevraagd hoelang het allemaal ging duren ..en de meneer van de klachtenlijn vertelde dat er eerst een monteur moest komen ,en dat ik foto´s van de kast moest opsturen naar hem ..dat heb ik dus gedaan met daarbij een boze brief waarin ik vermelde dat wij de kast geen 698 euro waard vinden en van dat geld een heel compleet interieur kon kopen bij de leen bakker die waarschijnlijk langer mee zou gaan dan de kast ...die word beschreven als volledig massief meubel waar je nog lang plezier aan kan beleven ..nou volledig massief is ie niet want dan gaat ie niet zo gauw stuk en we hebben in totaal 1 week genoten van de kast ...het is nu november dus reken maar uit hoelang we wachten ..heb de fotos op 24 oktober verstuurd,gevraagd het graag binnen 2 weken te behandelen met oplossing en nu nog niks gehoord ..
We gaan maandag weer bellen en dan willen we een oplossing anders gaan we andere stappen ondernemen .We vinden het ook eigenlijk geen goed idee dat er nieuwe scharnieren op komen want het houtwerk is aangetast en dan duurt het niet lang of we hangen weer aan de telefoon en aangetast hout .. dat maak je niet zomaar ..!!Daarbij ..de kast had helemaal niet stuk mogen gaan want volgens hun is hij volledig massief !!!!!Wij willen gewoon een nieuwe kast !!Een ieder ander goed bedrijf had gezegd dat dit niet mag gebeuren en had ons dus een nieuwe kast aangeboden ...en wij dachten dat goossens een goed bedrijf was ..dus niet ...!!goossens is een slecht bedrijf met een slechte service .!!!!!en levert slechte kwaliteit meubels !!! En ik vind ook dat je niet zomaar in een beschrijving kan zeten dat het een volledig massief meubel is terwijl dat niet het geval is ..dat noem ik oplichterij!!!Misschien moeten wij met onze klachten een keer zelf even naar een filiaal en dan ter plekke een oplossing willen zoniet dan gaan we met z´n alle met ons gezicht op de buis in een programma waarin de naam goossens veel valt in een negatief plaatje ...ik denk dat goossens dat uiteindelijk wil want anders hadden ze onze probleempjes gauw behandeld !!!In iedergeval adviseer ik iedereen om vooral niet daar je meubels te kopen !ik laat zeker nog wat horen na maandag...

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door sales1 »

Aanpakken!!! :evil: :evil: die Brabantse OPLICHTERS!!! :evil: :evil:

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door sales1 »

@pris Mag ik u vragen hoe het nu verder is gegaan?Wij hebben nu zelfde (soort)klacht bij deze firma.Graag een reactie.MVG Cor Krooymans

0492183

Marijke Breedveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2008 13:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Marijke Breedveld »

Als ik al deze klachten over Goossens lees (ook ik heb diverse klachten) waarom wordt hier dan niets mee gedaan?? Graag reactie naar jmbreedveld@gmail.com

CR
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2009 19:58

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door CR »

Goossens bezorgt blijkbaar slechts op 1 dag, in dit geval regio Eindhoven op vrijdag. Andere dagen zijn niet mogelijk. Als je dus op betreffende dag niets kunt regelen heb je pech zegt Goossens. Helaas zeggen ze dit pas als je een andere datum wil afspreken voor bezorging en niet bij de aankoop.
Annuleren van order kan, je 10% aanbetaling ben je dan wel kwijt zeggen ze. Dit is zeer zeker mijn laatste aankoop bij dit bedrijf. Er schiet me slechts een woord te binnen voor deze firma: BOEVENBENDE.

vandenoetelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2009 21:47

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door vandenoetelaar »

Hier ter afwisseling toch nog een positief verhaal over Beter Meubel (en/of Goossens).
Nadat ik op deze site zoveel negatieve berichten had gelezen, hebben we toch besloten om ons slaapkamer bij hen te kopen. Je weet wel: Als je eenmaal iets moois gezien hebt, dan wil je dat ook hebben voor een acceptabele prijs.
In de winkel heb ik klip en klaar verteld over alle negatieve berichtgeving en duidelijk aangegeven dat ik niet zat te wachten op al die ellende.
Men reageerde niet verbaasd en ze waren op de hoogte van de vele klachten over met name de "Klantenservice" en de "Leveringstijd".

Ik heb de afspraak over de week van uitlevering zwart op wit laten zetten met de bijbehorende clausule dat er van koop geen sprake zou zijn als dit niet gehaald werd.

Ik moet je zeggen dat dit niet vreemd gevonden werd, maar de verkoper moest over deze afspraak toch even bellen met het hoofdkantoor. Men had begrip voor mijn gevoel en besloten is om deze afspraak op papier te zetten.

De aflevering is deze week keurig geregeld door een stel positieve medewerkers. Alle spullen uitgepakt, gecontroleerd en alle verpakkingsmateriaal weer mee terug genomen (dat gebeurt ook lang niet altijd).

Tot nu toe niets te klagen dus.

Moraal van het verhaal:
Bereid je voor als je er toch iets wil kopen en probeer op voorhand een aantal zaken uit te sluiten.

Lukt natuurlijk niet in alle gevallen, maar bij mij heeft het geholpen.

plaza
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2008 20:24

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door plaza »

Slimme zet vandenoetelaar! Maar ook diep triest dat je op zo'n manier bij Goossens je meubels moet kopen. Ook bij ons helaas hetzelfde verhaal. Spullen besteld en bij levering foute meubels geleverd. Vervolgens zelf moeten bellen wat de status was en nieuwe datum gekregen (+2 maanden). Na bijna 2 maanden weer zelf moeten bellen voor de status. Wederom vertraging en nu duurt het weer ruim 4 weken langer (en afwachten of het nu wel klopt / komt..).

Kijk, als ik bij de meubelstunter na flink onderhandelen een kast krijg geleverd met een krasje, zeg ik ja.. (uiteraard moet het dan ook goed worden opgelost). Maar bij Goossens mag je toch een beetje kwaliteit verwachten qua service én levering. Feit is dat ze het daar op kantoor niet op orde hebben en zich niet realiseren dat mensen soms echt naar het moment van levering toeleven (vooral bij bijna geheel nieuw interieur). En dan kunnen ze het nog zo mooi aankleden daar, en nog zo vriendelijk zijn, er komt een moment dat Goossens écht hinder gaat ondervinden van al die negatieve berichten (kijk maar naar Mandemakers).

peerke44
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2009 21:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door peerke44 »

tjonge ik kan jullie allemaal heel goed begrijpen,maar alle meubelzaken zijn afhankelijk van de meubelfabrikanten ,als die iets beloven en ze komen het niet na dan kunnen er die meubelzaken ook niets aan doen.maar nogmaals er is niets zo vervelend dan te moeten wachten op je meubels,maar het meeste wat je besteld moet nog gemaakt worden en daarom kan het altijd wel langer duren.maar dat is nog altijd beter dan waneer je een product krijgt dat misschien al 1 of 2 jaar ergens in een magazijn staat onder invloed van warmte koude vochtigheid en dat dan natuurlijk ook niet meer nieuw is.ik koop al 20 jaar mijn meubels bij goossens en heel veel familie leden en vrienden ook,ja er gaat wel eens wat mis maar het word altijd netjes opgelost ook al duurd het soms wat lang.maar goossens is een heel groot bedrijf aan het worden en er word ontzettend veel verkocht,dus kan er ten opzichte van een eenmansbedrijf ,veel meer mis gaan.en als ze het niet netjes oploste dan hadden ze geen 12 zakken in nederland en belgie.ook al is het moeilijk doe net als ik en heb geduld hoe moeilijk het ook is.en anders moet je gewoon naar ikea gaan dan heb je het meteen maar verwacht dan geen kwaliteit of een nog betere service,ook al gaat het bij goossens ook niet altijd goed.groetjes peter

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Met alle respect peerke44 maar de klant hoeft geen rekening te houden met het wel en wee van de fabrikant, dat is een zaak tussen de verkoper en de fabrikant. Wat hier bindend is zijn de afspraken en overeenkomsten van de koop. Nu kennen de standaard regels op dit gebied vaak de term "Behoudens overmacht". De klant spreekt een termijn af met de leverancier alsmede de kwaliteit en kleur van het beoogde interieur en doet in bepaalde gevallen een aanbetaling (Maximum: 50%)
Levert de levernacier niet of niet tijdig dan kan de klant deze daarvoor kosten in rekening brengen. Z.g.n. vertragingskosten. Deze dienen van tevoren te worden afgesproken en vastgelegd op papier. Er is een maximum termijn aan te verbinden waarna de order komt te vervallen en de klant diens betaalde vermeerderd met rente en eventuele vertragingskosten alsmede een eventuele schadeloossstelling, welke echter wel aangetoond moet worden, van de leverancier terug ontvangt dan wel kan vorderen. Ik weet het gaat ver maar door duidelijke afspraken op papier te zetten kan men veel ellende voorkomen.

peerke44
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2009 21:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door peerke44 »

tja als de klant het heel gemakkelijk wil hebben dan maar gewoon naar ikea,seats en sofa,s gewoon meteen meenemen en verder voor die prijs niet moeilijk doen.word eens tijd dat de klant ook eens een beetje gaat nadenken wat er allemaal moet gebeuren om het allemaal op zijn plaats te krijgen.de meesten zitten denk ik wel te zeuren bij de verkoop dat het allemaal zo duur is en dat ze dan ook korting willen hebben,goede service,goede kwaliteit,heel snel leveren,onderhoudsmiddelen gratis erbij,en noem maar op.tuurlijk moet het allemaal goed zijn,en ik heb ook een paar keer gehad dat het niet goed was,maar altijd zeer netjes geholpen,en goed opgelost.en ja je hebt er altijd wel een paar tussen zitten die er dan ook nog er een heel groot slaatje eruit willen slaan en geen enkele kant op willen,ja dan houd het op.jammer dat er dan veel mensen bij zijn die dan ophouden met denken,en alleen maar aan zijn eige denken en geen enkele kant opwillen maar geloof een klein beetje medewerking dat deed ik ook en het kwam altijd goed.groetjes peter

peerke44
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2009 21:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door peerke44 »

heb mijn bank van goossens dus ook ontvangen en dus heel goed afgeleverd,met zeer vriendelijk blijvende bezorgers,ze hebben de hoekbank 4 keer verplaatst toen vond ik dat ie bank goedstond bij betaling heb ik kunnen pinnen [waar maak je dat nog mee]verder werd mij bij de aankoop van de bank erop gewezen dat de bank het goedkoopste was bij goossens zo niet kon ik het verschil dubbel terug krijgen.heb de bank van natusie vaak nog ergens anders gezien maar was het goedkoopst nog 395 euro duurder,dus toppie goossens blijf zo doorgaan.groetjes peter

Marijke Breedveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2008 13:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Marijke Breedveld »

Bezorgers van Goossens altijd zeer correct en vriendelijk!
Laatst gewijzigd door Marijke Breedveld op 13 okt 2016 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.

peerke44
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2009 21:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door peerke44 »

tjonge tjonge zo doen kleine kinderen zeg je sorry is het goed zeg je het niet dan moet heel de wereld maar weten,totaal geen inlevingings gevoel en ja er zullen altijd wel trieste gevallen bij zijn,en vaak zal dat dan best ook wel aan goossens liggen al is dat niet de bedoeling maar vaak staat de klant op zijn achterste benen en wil geen enkele kant op ja dan duurt het veel langer,omdat ze dan niet samen overeen kunnen komen.en nogmaals ik weet uit ervaring dat en ook bij mijn familie en vrienden altijd goed geholpen ga zo door goossens[en noem mij eens een bedrijf waar nooit geen klachten voor komen ,en als er dan al klachten zijn die altijd terecht of niet 100% afgehandeld worden]maar wel vervelend voor u dat het voorgekomen is

Marijke Breedveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2008 13:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Marijke Breedveld »

Goossens heeft uiteindelijk na jaren de zaak toch nog tot tevredenheid opgelost!
Laatst gewijzigd door Marijke Breedveld op 13 okt 2016 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten