Heb haco meubels inmiddels binnen gekregen. Zwaar beschadigd, door vervoer. Dit is echter netjes afgehandeld, gelijk zijn er nieuwe meubels besteld en daar wacht ik op( 10 weken)......
Maar een maand verder nu en de meubels blijken van slechte kwaliteit, het ene gebreek na het andere komt nu tevoorschijn. We hebben dit gemeld en nu wilt de fabrikant dit zelf afhandelen. En we wachten maar op het telefoontje.......
Maar ik ben bang dat de meubels die vervangen worden (door vervoers schade) natuurlijk dezelfde kwaliteit hebben. En ik ben dus bang dat ik dan weer nieuwe krijg en weer nieuwe ect. Ik heb geen zin om steeds 10 weken op nieuwe meubels te wachten.
In de winkel heb ik vandaag laten weten dat ik, als de nieuwe meubels weer van slechte kwaliteit is (wat ik verwacht) ik mijn geld terug wil.........
Tuurlijk kon ze daar geen antwoord opgeven want dat lag aan de fabrikant......
Ik hoor graag meningen en adviesen
groetjes sabine
