Begin december kochten mijn vriendin en ik 6 stoelen in de kleur zwart bij Haco Zoetermeer. Aangegeven werd dat de levertijd ongeveer 6-8 weken zou zijn. Net voor Kerst gaf men aan dat de stoelen de eerste week van januari geleverd konden worden.
Toen wij in de eerste week van januari belden met Haco, werd aangegeven dat het nog wel 1 a 2 weken kon duren.
2 Weken later hadden wij nog steeds geen stoelen... Toen werd ik ineens gebeld door hun importeur. Hij gaf aan dat 'alles was binnengekomen behalve onze stoelen'. Hij zou een spoedopdracht doen en dan zouden de stoelen een week later er moeten zijn.
Een week later waren de stoelen er nog steeds niet. Hij heeft toen wederom een spoedopdracht gedaan en nog geen 2 dagen later belde hij voor een afspraak om ze af te leveren.
Tot mijn schrik begon hij met het uitladen van blauwe stoelen, terwijl we zwarte stoelen besteld hadden! Hij beweerde eerst nog dat het onze fout was, maar belde later weer terug dat 't inderdaad zwarte stoelen zouden moeten zijn. Hij liet de blauwe stoelen tijdelijk staan.
Een paar dagen later kwam hij de blauwe weer halen en leverde hij eindelijk (!) de zwarte stoelen af. Er was niks mis mee en ik betaalde het restantbedrag.
2 Weken later merkten we dat er 1 stoel bij was van een ander model. Tot op heden is dit nog niet opgelost, zelfs niet na het schrijven van een brief naar Haco. Ze gaven aan wel 5% korting te willen geven of de stoel te laten omwisselen. Het omwisselen van de stoel moet nog steeds gebeuren...
Ik zal nooit meer iets bij Haco aanschaffen, al is het maar door het vreemde personeel en de slechte aftersales!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Haco Montage Meubelen: Levering en service zeer slecht!
Re: Haco Montage Meubelen: Levering en service zeer slecht!
Ik heb geen ervaring met de aftersales maar ik heb ooit een kast gekocht en die werd netjes thuis afgeleverd en in elkaar gezet. Niets geen problemen en zelfs na een verhuizing was de kast nog in goede staat. De koper van ons vorige huis wilde hem graag hebben. Prima spul voor de prijs die ik heb betaald en prima service. Ik vraag me wel af hoe het kan dat je er pas na twee weken achter komt dat er één stoel anders is? Lijken de modellen zo op elkaar? Verkeerde stoel moeten ze gewoon oplossen maar als de levering van de stoelen zelf al zolang heeft geduurd zal omruilen ook wel even duren. Balen maar wees blij dat ze de mogelijkheid bieden. Lees hier verder en je leest wel ergere verhalen. Sterkte!
Re: Haco Montage Meubelen: Levering en service zeer slecht!
Ik heb precies hetzelfde gehad ruim 2 jaar geleden! Ook bij de Haco, maar dan in de Megastores in Den Haag! Duurde ook ruim 3 maanden en toen wilde ze me nog blauwe stoelen aansmeren.. Met een beetje stampij is het na 4! maanden , zonder korting, toch gelukt! Na veel heen en weer gebel en veel onduidelijkheid!
We hadden wel leenstoelen (2...) gekregen om aan de eettafel te kunnen eten!
We hadden wel leenstoelen (2...) gekregen om aan de eettafel te kunnen eten!
Re: Haco Montage Meubelen: Levering en service zeer slecht!
Tja, we kwamen er pas na 2 weken achter, omdat er maar weinig verschil in de stoelen zit. Toch is het wel een zichtbaar verschil!
Gisteren kwamen ze die laatste stoel vervangen. Kwam die importeur met weer een andere stoel aan!! *zucht*
Hopelijk dan vanavond de goede.... Hij is nu zo'n 5x bij ons thuis geweest, maar echt slim zijn ze niet...
Gisteren kwamen ze die laatste stoel vervangen. Kwam die importeur met weer een andere stoel aan!! *zucht*
Hopelijk dan vanavond de goede.... Hij is nu zo'n 5x bij ons thuis geweest, maar echt slim zijn ze niet...