LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hallo
Re: hallo
Je kunt het altijd vragen he. Er zitten marges van soms wel 50% op meubels dus daar is zeker wel over te praten.
Maarja afdingen is ook een kunst, je komt iig niet weg met een 'meneer eeeuh als ik er nou 2 neem he eeeuh krijg ik dan korting of doet u daar niet aan?'
Maarja afdingen is ook een kunst, je komt iig niet weg met een 'meneer eeeuh als ik er nou 2 neem he eeeuh krijg ik dan korting of doet u daar niet aan?'
als je ziet dat een qua prijs/merk vergelijkbaar meubel in de aanbieding is, met bijv. 10-20 procent korting, dan kunnen ze die korting in principe ook op jouw meubel geven.
Als je een keuze gemaakt hebt, noem dan duidelijk het bedrag wat je ervoor wilt betalen. Niet vragen of korting mogelijk is, ook niet de helft van de vraagprijs noemen!
Soms wil het ook wel eens helpen als je aangeeft vandaag de knoop door te willen hakken, of als je aanbiedt om direct te betalen, of cash te betalen.
Maarre, dit moet je dan ook alleen doen als je serieus bereid bent te kopen...
Als je een keuze gemaakt hebt, noem dan duidelijk het bedrag wat je ervoor wilt betalen. Niet vragen of korting mogelijk is, ook niet de helft van de vraagprijs noemen!
Soms wil het ook wel eens helpen als je aangeeft vandaag de knoop door te willen hakken, of als je aanbiedt om direct te betalen, of cash te betalen.
Maarre, dit moet je dan ook alleen doen als je serieus bereid bent te kopen...
Ik heb zelf een aantal jaren ervaring in de meubelindustrie. Op Leolux wordt door de winkelier niet veel korting gegeven. Als je 10 procent kunt krijgen doe je het goed. Leolux geeft bonussen aan winkeliers als ze een bepaalde omzet halen (in de vorm van korting voor de winkelier). Ik zou als ik jou was zeggen dat je alleen koopt met een bepaalde korting. Daarbij aangeven dat winkelier hierdoor meer Leolux verkoopt en dus kans heeft op een (hogere) bonus aan het einde van het jaar. Heb zelf een bank Howlo met 12% korting kunnen kopen en tafelserie (grote met 2 onderschuiftafels) Vidar mer 13%. Is bij 2 verschillende zaken aangekocht op verschillende tijden. Gewoon kijken waar de korting het hoogst is.
Weet niet waar je woont. In Gelderland weet ik wel wat adressen.
Weet niet waar je woont. In Gelderland weet ik wel wat adressen.