LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoekbank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
willem k
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2013 12:50

hoekbank

Ongelezen bericht door willem k »

een bak gekocht bij seats and sofas
ik heb op 28-11-2012 een hoekbank daar gekocht en 8 dec opgehaald maar binnen 2week was de rug leuning al stuk ik gebeld van waar ik de bank kocht die zeggen heel leuk stuur maar brief naar hoofdkantoor en dan hoort u wel van wat er met de bank gaat gebeuren maar zoiets on persoonlijks heb ik nog nooit mee gemaakt dus ik wil dat het anders word opgelost maar daar hebben ze geven gehoor aan dus hop via deze weg dat dat wel lukt want de bank gaat alleen maar verder stuk hij zakt ook al door en er is een poot los gebroken dus heb weinig vertrouwen in deze bank meer dus hoop dat ze met een oplossing komen

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: hoekbank

Ongelezen bericht door kokka »

hier is maar 1 oplossing voor denk ik. vervangen.
ik zou ze overigens wel meteen schriftelijk in gebreke stellen.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: hoekbank

Ongelezen bericht door harley68 »

Probeer gewoon je geld terug te krijgen want een grotere troep dan meubels van S & S is er niet. Dunne latjes van binnen met een goedkoop stofje erom.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: hoekbank

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het ging al mis voordat je de bank kocht. Wanneer je eerst gegoogeld had op de reputatie van dit bedrijf was deze ellende allemaal niet nodig geweest en was je nooit bij Seats en Sofa's binnnen geweest.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: hoekbank

Ongelezen bericht door kokka »

wij hebben vroeger ook een bank van S & S gehad, dat was inderdaad niet zulke beste kwaliteit. maar we hadden toen ook geen budget om wel kwaliteit te kopen. de bank is toch nog een jaar of 8 mee gegaan.
Je geld terug hoeven ze overigens niet te doen, ze moeten wel je probleem oplossen. dat kan door reparatie of vervanging zijn.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: hoekbank

Ongelezen bericht door VioletPrue »

willem k schreef:een bak gekocht bij seats and sofas
ik heb op 28-11-2012 een hoekbank daar gekocht en 8 dec opgehaald maar binnen 2week was de rug leuning al stuk ik gebeld van waar ik de bank kocht die zeggen heel leuk stuur maar brief naar hoofdkantoor en dan hoort u wel van wat er met de bank gaat gebeuren maar zoiets on persoonlijks heb ik nog nooit mee gemaakt dus ik wil dat het anders word opgelost maar daar hebben ze geven gehoor aan dus hop via deze weg dat dat wel lukt want de bank gaat alleen maar verder stuk hij zakt ook al door en er is een poot los gebroken dus heb weinig vertrouwen in deze bank meer dus hoop dat ze met een oplossing komen
Zij zullen niet met een oplossing komen, het kan hen namelijk niets schelen of uw bank stuk is of niet.
Even een brief sturen naar het hoofdkantoor met de klacht en zeggen dat u de koop wilt ontbinden en uw geld retour.
Ik zou het voor de zekerheid aangetekend versturen.
Kokka heeft overigens gelijk het staat niet vast dat u uw geld terug krijgt.
Ze mogen herstel of vervanging voorstellen.

Gesloten