LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Honfleur " meubels op maat"

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
waleind
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2012 12:44

Honfleur " meubels op maat"

Ongelezen bericht door waleind »

Wie heeft ervaring met een aankoop bij Honfleur-kasten op maat-?
Kwaliteit van geleverde meubel?
Afwikkeling van klachten?

MAXIEM

Re: Honfleur " meubels op maat"

Ongelezen bericht door MAXIEM »

waleind

Van hun site gepluk:

"Overigens: steeds meer mensen benaderen ons via internet en onze web-site. Daarom hebben wij gekozen voor een centrale vestiging in KORTENHOEF (Hilversum) waar wij op woensdag,donderdag, vrijdag en zaterdag geopend zijn van 11.00-17.00 uur. Vanuit Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Rotterdam en Breda binnen 45 minuten bereikbaar.. Maar dat geldt ook indien u komt vanuit Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Enschede en Zwolle. Volop eigen parkeerplaatsen aanwezig."

Je kan dus ook langs gaan en de kwaliteit beoordelen. Ook kun je daar natuurlijk referentie-adressen opvragen.

Sukses, Maxiem.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Honfleur " meubels op maat"

Ongelezen bericht door crazyme »

En dan weet je ook direct wat voor vlees je in de kuip hebt.

waleind
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2012 12:44

Re: Honfleur " meubels op maat"

Ongelezen bericht door waleind »

de site heb ik ook gelezen natuurlijk.
het gaat me om reakties van mensen die bij hun een meubel hebben besteld en dus uit eigen ervaring kunnen spreken.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Honfleur " meubels op maat"

Ongelezen bericht door crazyme »

Wat is jouw eigen indruk ?

En waarom is de mening van een volstrekt onbekende zo belangrijk voor jouw beeldvorming ?

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Honfleur " meubels op maat"

Ongelezen bericht door 16again »

En waarom is de mening van een volstrekt onbekende zo belangrijk voor jouw beeldvorming
Vaak genoeg staan er op forums als deze verhalen van teleurgestelde kopers (van bijvoorbeeld S&S). Een van de standpunten die dan steevast langs komt is "had maar eerst op internet gezocht, dan was je er niet ingetrapt."
Je kan dus ook langs gaan en de kwaliteit beoordelen. Ook kun je daar natuurlijk referentie-adressen opvragen.
Lijkt mij dat dat een eenzijdig belicht beeld oplevert, vandaar ook het belang dat gehecht wordt aan reactie van buitenstaanders

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Honfleur " meubels op maat"

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:
Je kan dus ook langs gaan en de kwaliteit beoordelen. Ook kun je daar natuurlijk referentie-adressen opvragen.
Lijkt mij dat dat een eenzijdig belicht beeld oplevert, vandaar ook het belang dat gehecht wordt aan reactie van buitenstaanders
En een onderzoekje doen op een klaagforum levert geen eenzijdig beeld op ? :?

Gesloten