LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik zoek een expert bankbekleding
Ik zoek een expert bankbekleding
Hoi..
Ik zoek een expert die bij mijn in huis Tilburg wil komen kijken of ik nu eco leder heb of sky.
Kan op internet geen exper vinden...
Mvg corhanna
Ik zoek een expert die bij mijn in huis Tilburg wil komen kijken of ik nu eco leder heb of sky.
Kan op internet geen exper vinden...
Mvg corhanna
Re: Ik zoek een expert bankbekleding
Je bedoelt skai.
Maak een foto van de voorkant en de achterkant van de bekleding en plaats ze hier.
Waarom wil je dit weten ?
Maak een foto van de voorkant en de achterkant van de bekleding en plaats ze hier.
Waarom wil je dit weten ?
Laatst gewijzigd door crazyme op 15 feb 2021 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik onderschrijf de suggestie van Crayzyme. Er zijn hier op de site zeer veel huis- tuin- en keukenexperts.
Erthanax
vindt dit leuk
Waarom de vraag?
Skai is een merknaam en een soort kunstleder. Eco-leder is een eufemisme voor kunstleder. Kortom het verschil is zeer klein.
Skai is een merknaam en een soort kunstleder. Eco-leder is een eufemisme voor kunstleder. Kortom het verschil is zeer klein.
skai is een toplaag van plastic op een taxtiel drager. Ecoleder is de drager afvalleder en een toplaag van hoogwaardig plastic.
Ik kan geen foto van onderkant produckt maken omdat ik die nergens kan zien...
-
Haal de nietjes van de voering met een kleine schroevendraaier er uit op de hoek, weerskanten ca 30 cm , en je heb een goed zicht zodat je een stukje kunt afknippen / snijden .
-
Aansteker onder een hoekje. Gaat het smelten en branden heb je plastic/skai.
Wanneer je huis is afgebrand mag je misschien van de verzekering wel een nieuwe bank uitzoeken. Dan kun je het vragen bij aankoop.Arizonakid schreef: ↑13 mar 2021 17:47Aansteker onder een hoekje. Gaat het smelten en branden heb je plastic/skai.
Proefondervindelijk, met je nieuwe bank kan je de zelfde test natuurlijk ook weer doen.
Zeker is zeker.
Zeker is zeker.
riddert
vindt dit leuk
Brandproef ,mijn favoriet Wel heel goed op je vingers passen ,kan heel snel gaan .
Heb hier nog stalenboeken liggen van kustleder niet van echt leder te onderscheiden (toplaag)
Heb hier nog stalenboeken liggen van kustleder niet van echt leder te onderscheiden (toplaag)