Intimidatie na plaatsen review
-
Re: Intimidatie na plaatsen review
Zo ik uit uw verhaal begrijp zijn ze toch ook 2 keer geweest? Dus ook 2 facturen dan?
Dat schreef je op 15 augustus ook al.Wendy Goossens schreef: ↑26 aug 2023 16:58Voor degenen die zich afvragen wat er is gebeurd; ik zag de volgende dag dat er nieuwe vlekken bij waren gekomen, daar was ik niet blij mee.
Maar hoe gaat het nu verder, wordt je nog steeds geïntimideerd en nog belangrijker, is je probleem opgelost ?
-
Dus samengevat:Wendy Goossens schreef: ↑26 aug 2023 16:58Voor degenen die zich afvragen wat er is gebeurd; ik zag de volgende dag dat er nieuwe vlekken bij waren gekomen, daar was ik niet blij mee.
- Ze komen langs voor het schoonmaken van de bank
Door het schoonmaken zijn vlekken zichtbaar geworden, die niet zichtbaar waren na het schoonmaken
U meldt dit en ze komen nogmaals langs
De maken de bank opnieuw schoon maar de vlekken verdwijnen niet.
BL2 schreef: ↑26 aug 2023 19:31Denk dat er geen nieuwe vlekken zijn bij gekomen, maar dat deze zichtbaar zijn geworden na het verwijderen van de eerste laag vuil .Wendy Goossens schreef: ↑26 aug 2023 16:58Voor degenen die zich afvragen wat er is gebeurd; ik zag de volgende dag dat er nieuwe vlekken bij waren gekomen, daar was ik niet blij mee.
Interessante reactie. TS schrijft dat de vlekken er eerst niet waren en jij concludeert dat de vlekken er eerst wel waren maar niet zichtbaar waren. Op basis waarvan kom je tot deze conclusie?sylvesterb schreef: ↑26 aug 2023 23:10Door het schoonmaken zijn vlekken zichtbaar geworden, die niet zichtbaar waren na het schoonmaken
Tja, hoevaak moet je bezig blijven?sylvesterb schreef: ↑26 aug 2023 23:10Maar dat laatste meldt u ze niet, u plaats enkel een review. Tja.....
BL2
vindt dit leuk
-
Ik trek geen conclusie ik vat letterlijk samen wat TS zelf schrijft.En haar letterlijke verhaal is dat er na het schoonmaken nieuwe vlekken zichtbaar waren, die er eerder niet zichtbaar waren.alfatrion schreef: ↑27 aug 2023 10:09Interessante reactie. TS schrijft dat de vlekken er eerst niet waren en jij concludeert dat de vlekken er eerst wel waren maar niet zichtbaar waren. Op basis waarvan kom je tot deze conclusie?sylvesterb schreef: ↑26 aug 2023 23:10Door het schoonmaken zijn vlekken zichtbaar geworden, die niet zichtbaar waren na het schoonmaken
Vlak na het schoonmaken waren ze ook niet zichtbaar, niet vreemd als een bank nog vochtig is dat je vlekken niet ziet. Je lijkt de conclusie te willen trekken dat het schoonmaak bedrijf ze veroorzaakt heeft, maar zelf TS neemt die conclusie niet aan.
Tja, hoevaak moet je bezig blijven?sylvesterb schreef: ↑26 aug 2023 23:10Maar dat laatste meldt u ze niet, u plaats enkel een review. Tja.....
[/quote]
Dat is een keus die je maakt, maar een 2de keer de situatie laten beoordelen lijkt me niet echt uitzonderlijk.