Wij hebben een klacht over Rofrahome. Het gaat hierbij om het volgende, hieronder in het kort:
• Wij hebben bij Rofrahome een kast Birmingham gekocht, zie http://www.rofrahome.nl/kasten/cabinet- ... k/i/50321/.
• Al bij de aankoop hebben wij afgesproken dat wij door hen enkele snoer- en stekkergaten zouden laten aanbrengen. Daarvoor hebben wij extra betaald.
• Bij aflevering bleken deze gaten te klein te zijn voor de stekkers. Een servicemonteur heeft toen bij ons thuis deze gaten vergroot. We kregen bijgeleverd een lang dun plastic flesje met bruine verf om het gat nog wat bij te kunnen werken.
• Enige tijd later bij dit bijwerken bega ik een stommiteit door dit flesje om te stoten. Meteen de uitgestroomde verf weggedaan natuurlijk, maar de verf bleek onmiddellijk de originele laklaag te hebben aangetast en opgelost. Het resultaat is zowel visueel als ‘voelend’ vreselijk: een donkere vlek in het zicht, die ook nog eens erg ruw aanvoelt in een mooie laklaagomgeving… Zie foto’s in bijlage.
• Ik heb direct bij Rofrahome gereclameerd waarom ik die verf (of wat is het eigenlijk?) bijgeleverd heb gekregen en ons dit effect ook nooit is gemeld en we ook nooit een waarschuwing te horen hebben gekregen.
• Rofrahome heeft geen enkele verklaring of excuses aangeboden, en zegt doodleuk dat de kast ter reparatie naar hen moet worden opgestuurd à €350,- Uiteindelijk wordt mij ook een tegoedbon van €100 toegezegd, maar daarop zitten we niet te wachten…
Graag jullie advies wat wij kunnen doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht over Rofrahome
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 jan 2013 00:33
Re: klacht over Rofrahome
Ik zie het probleem niet. Ik adviseer gauw die 100 euro te accepteren. Volgens mij moet U toch echt bij Uzelf te rade gaan. Niet Rofra heeft iets omgestoten maar U.MPH schreef:Wij hebben een klacht over Rofrahome. Het gaat hierbij om het volgende, hieronder in het kort:
• Wij hebben bij Rofrahome een kast Birmingham gekocht, zie http://www.rofrahome.nl/kasten/cabinet- ... k/i/50321/.
• Al bij de aankoop hebben wij afgesproken dat wij door hen enkele snoer- en stekkergaten zouden laten aanbrengen. Daarvoor hebben wij extra betaald.
• Bij aflevering bleken deze gaten te klein te zijn voor de stekkers. Een servicemonteur heeft toen bij ons thuis deze gaten vergroot. We kregen bijgeleverd een lang dun plastic flesje met bruine verf om het gat nog wat bij te kunnen werken.
• Enige tijd later bij dit bijwerken bega ik een stommiteit door dit flesje om te stoten. Meteen de uitgestroomde verf weggedaan natuurlijk, maar de verf bleek onmiddellijk de originele laklaag te hebben aangetast en opgelost. Het resultaat is zowel visueel als ‘voelend’ vreselijk: een donkere vlek in het zicht, die ook nog eens erg ruw aanvoelt in een mooie laklaagomgeving… Zie foto’s in bijlage.
• Ik heb direct bij Rofrahome gereclameerd waarom ik die verf (of wat is het eigenlijk?) bijgeleverd heb gekregen en ons dit effect ook nooit is gemeld en we ook nooit een waarschuwing te horen hebben gekregen.
• Rofrahome heeft geen enkele verklaring of excuses aangeboden, en zegt doodleuk dat de kast ter reparatie naar hen moet worden opgestuurd à €350,- Uiteindelijk wordt mij ook een tegoedbon van €100 toegezegd, maar daarop zitten we niet te wachten…
Graag jullie advies wat wij kunnen doen.
Re: klacht over Rofrahome
U kunt niet zelf bedenken dat verf knoeien over een meubel schade kan veroorzaken ?MPH schreef:Enige tijd later bij dit bijwerken bega ik een stommiteit door dit flesje om te stoten. Meteen de uitgestroomde verf weggedaan natuurlijk, maar de verf bleek onmiddellijk de originele laklaag te hebben aangetast en opgelost. Het resultaat is zowel visueel als ‘voelend’ vreselijk: een donkere vlek in het zicht, die ook nog eens erg ruw aanvoelt in een mooie laklaagomgeving… Zie foto’s in bijlage.
Ik heb direct bij Rofrahome gereclameerd waarom ik die verf (of wat is het eigenlijk?) bijgeleverd heb gekregen en ons dit effect ook nooit is gemeld en we ook nooit een waarschuwing te horen hebben gekregen.
Dat gelooft niemand.
Re: klacht over Rofrahome
Wat ik niet snap,
de gaten zitten neem ik aan in de achterkant. Waar had je het potje staan toen die omviel ? In de kast ? Op de kast ?
m.a.w waar zit nu de beschadiging ?
de gaten zitten neem ik aan in de achterkant. Waar had je het potje staan toen die omviel ? In de kast ? Op de kast ?
m.a.w waar zit nu de beschadiging ?
-
- Berichten: 4405
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: klacht over Rofrahome
Neem contact op met je inboedelverzekering. Wordt veelal vergoedt
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mei 2013 12:10
Re: klacht over Rofrahome
wij hebben twee eetkamerstoelen bij rofra home gekocht na 3 of 4 keer erop gezeten te hebben zakken ze door klachtenformulier ingevuld foto opgestuurd.
antwoord het komt door dagelijks gebruik ,dus mensen als jullie stoelen bij rofra kopen ga er alstublieft
NIET op zitten.net klantenservise gebeld zeiden dat de klachten via tros radar netjes waren opgelost
we wachten af
trudie van de pol
antwoord het komt door dagelijks gebruik ,dus mensen als jullie stoelen bij rofra kopen ga er alstublieft
NIET op zitten.net klantenservise gebeld zeiden dat de klachten via tros radar netjes waren opgelost
we wachten af
trudie van de pol
Re: klacht over Rofrahome
Hoe komt u er toch bij om er op te gaan zitten ?Trudie van de pol schreef:wij hebben twee eetkamerstoelen bij rofra home gekocht na 3 of 4 keer erop gezeten te hebben zakken ze door klachtenformulier ingevuld foto opgestuurd.
antwoord het komt door dagelijks gebruik ,dus mensen als jullie stoelen bij rofra kopen ga er alstublieft
NIET op zitten.net klantenservise gebeld zeiden dat de klachten via tros radar netjes waren opgelost
we wachten af
trudie van de pol
Helaas kunt u geen geschillencommissie inschakelen, daar zijn ze namelijk niet bij aangesloten.