LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klippan bank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ot

klippan bank

Ongelezen bericht door Ot »

Ik wil graag de klippan bank van Ikea kopen.
Zijn er mensen die ervaring met deze bank hebben? Is het een goeie bank en hoelang gaat hij mee?

Gast

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door Gast »

Deze bank is echt niet stuk te krijgen. Ik heb mijn Klippan na een jaar of vier intensief zit- en liggebruik aan mijn neef gegeven en hij gebruikt hem inmiddels ook alweer vijf jaar. Af en toe een nieuwe hoes en je hebt een heerlijke bank voor weinig.

Gast

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door Gast »

kwaliteit is prima, alleen vind ik em persoonlijk niet echt lekker zitten.

mr T.

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door mr T. »

Heb zelf al jaren een Klippan en bevalt me erg goed. Is sterke bank en heeft als groot voordeel dat je de bekleding vrij eenvoudig kunt wisselen. Denk niet dat er wat betreft de verhouding tussen prijs en kwaliteit iets beters is te krijgen. Heb verder ook goede ervaringen met de leverancier van de bank, IKEA.

never418

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door never418 »

OOK WIJ WAREN IN HET BEZIT VAN 2 KLIPPANS GEWELDIGE KWALITEIT HEBBEN ZE RUIM 10 JAAR GEHAD EN NU KONDEN WE ZE NOG MET PLEZIER AAN IEMAND GEVEN, GEWELDIGE BANK GOEIE PRIJS KWALITEITS VERHOUDING.

mr

Gast

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad goede banken. Wij hebben de onze na tien jaar trouwe dienst onlangs de deur uitgedaan. In al die tijd is het zitcomfort ook nauwelijks achteruit gegaan (niet doorgezakt ofzo). Jammer dat niet alle spullen van IKEA deze kwaliteit hebben (hun houten kast Leksvik dondert bijvoorbeeld al na een paar maanden uit elkaar, gewoon door dagelijks de deuren open en dicht te doen).

M.

Gast

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is dus een poppenkast.

JJJ

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door JJJ »

Klippan bank... Nou, ik heb dat ding een half jaar in huis gehad. Tot ik een keer neerplofte op de bank was alles in orde. Nou weeg ik 55 kilo, maar dat was blijkbaar teveel. Krak! Frame doormidden! Had geen aankoopbon meer, en hoewel ik de bank heb laten bezorgen, waren mijn gegevens bij Ikea niet bekend...
Heb dus een nieuwe bank moeten kopen, maar een ding was zeker: niet bij Ikea!

Kris79
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2005 13:49

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door Kris79 »

Ik heb een zwarte leren Klippan bank gekocht.
Na het uitpakken van de bank, ontdekte ik een "litteken" in het leer.
Dit zat precies in het zicht, op het zitvlak.
Ik heb de volgende dag gelijk gebeld met de clientenservice van Ikea Nederland. Daar werd gemeld dat ik de bank wel binnen 3 maanden kon ruilen in het filiaal. Dit was wel een bekend gegeven.
Al met al heb ik toch nog een korting van € 200,- gekregen op een bank van € 499,- (met behoud van de bank met litteken).
De klacht is dus prima afgehandeld, maar de garantie op het leer is natuurlijk wel gelijk komen te vervallen.
Het nadeel is dus dat je in de winkel niet goed kunt zien of de bank een beschadiging heeft, omdat de bank nog geheel in karton verpakt is.
Nog even een algemene opmerking:
Voor de mensen die graag languit op de bank willen kunnen liggen
is dit niet echt een geschikte bank.
Verder ben ik tevreden over mijn strakke bankje!

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: klippan bank

Ongelezen bericht door mr T. »

Heb zelf al jaren naar volle tevredenheid een Klippan. Denk dat er gezien de prijs-kwaliteitsverhouding geen betere is te kringen.

Gesloten