Hallo besluit je een leder bankstel te kopen!!!Koop dan niet bij Lederland Utrecht.
Onze ervaring is slecht!!!!!! en wel om de volgende reden.
19-02-2008 een leren fauteuil en 2 en 3 zit bank gekocht,bij aflevering zat er in de fauteuil en plooi,daar direct melding van gemaakt.
Volgens verkoper gaat die er van zelf uit,dit was niet het geval.
Na diversen telf van onze kant is er in april 2008 een nieuwe hoes besteld,dat duurde maar liefs tot augustus 2008 voor dat die er was.
Hoes was niet de juiste kleur,stoel is op gehaald en er is vanuit de winkel een warme bout opgezet,plooi was er uit maar er zit nu een harde plek in de stoel,volgens een zeer onvriendelijke filiaal houder in Utrecht ging die er van zelf uit.niet dus.Wij weer aangegeven dat wij het er niet mee eens zijn,een leerspecialist langs geweest (die zei al dit komt nooit meer goed)stoel weer opgehaald en behandeld.
Van Lederland zijn kant wordt nu aangegeven dat ze er alles aan gedaan hebben en dat het voor hun ophoud en dat ik me klacht maar neer moet leggen bij GCW,dat gedaan maar het is een pot nat.
Wij zitten dus met een stoel met een hard stuk er in.
DUS ONS ADVIES KOOP NIET BIJ LEDER LAND UTRECHT !!!!!!!!!!!!
Wij zijn benieuwd of er nog meer mensen met slechte ervaringen bij Leder land zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lederland Utrecht
Re: Lederland Utrecht
Beste mede-gedupeerde,
Ik heb ook SLECHTE ervaring met Lederland Utrecht.
Alleen bij mij was het geval de leder soort. Ik wilde namelijk glad glimmend leer, maar kreeg geribbeld leer waar ik totaal niet van houd nooit en nimmer heb gehad.
Het was zo dat ik samen met mijn thuiszorg hulp bij hun in de winkel van Utrecht was, en zag een mooie bankstel dat voor mij uiteindelijk 3500,- euro heeft gekost in de showroom met een andere kleur maar wel die gladde glimmende leer, vertelde de verkoper dat ik die wilde maar dan in het zwart. Volgens de verkoper was dat geen probleem en was binnen 1,5 uur geregeld. Nou in alle vertrouwen had ik alvast een voorschot gepint van 1000,- euro.
Toen kwam de bestelling thuis!!!!!
Ik reageerde meteen dat het een foute bestelling was. De chauffeur schrok ervan en belde meteen ene [persoonsgegevens aangepast door de moderators] op,die hem toen vertelde dat ik het toch moest aannemen totdat hij langs zou komen om met mij erover te praten en dat het allemaal goed zou komen. Ik vertrouwde het weer met toch raar gevoel. Ook maakte de chauffeur mij bang de transportkosten op mij te verhalen, waardoor ik dus verlamd raakte en het accepteerde tegen mijn wil in.
Meteen 2 dagen later kwam hij langs. Deze man kan zo goed babbelen, dat hij beweerde dat die geribbelde bankstel na een half jaar ingeleefd net zo glad en glimmend zou worden zoals ik het gewenst had vanaf het begin. Dus heb ik het zo gelaten maar voelde me machteloos en alleen. Zelf ben ik erg ziek heb reuma, slik morfine in voor de pijn en ben niet zo goed mobiel meer, dat was ook één van mijn redenen om een nieuw comfortabel en hanteerbaar bankstel te kopen, tevens voor de thuiszorg hulpen die mij 2x in de week komen helpen. Ik zit er de hele dag naar te kijken tot mijn ergernis.
Na een half jaartje aankijken was het nog niet zoals [persoonsgegevens aangepast door de moderators] het heeft gezegd. Heb veel gebeld en gemaild tot ergernis en tot een doodlopende zaak. Als antwoord werd er gezegd bij te betalen van ongeveer 1012,- euro voor die ene gladde leer of naar de geschillencommissie. Ik had er geen vertrouwen meer in en had er ook geen geld meer voor. De geschillencommissie heb ik ook me twijfels aan of ze me zullen helpen, ik heb namelijk een onderzoek gedaan via het internet en bleek dat er heel wat mensen ook daar niet tot hun recht zijn gekomen ook al hadden ze harde bewijzen.
Dus mijn vraag is hoe jullie het verder aangepakt hebben en of we misschien samen tegen hun kunnen iets aan kunnen spannen.? Het liefst ook via de TV. Ik heb ook andere gedupeerde gelezen van 2004 bij KASSA.
Ik hoor snel van jullie of RADAR.
Met vriendelijke groet,
De vertegenwoordiger van de gedupeerde.
Het hele verhaal is namens de gedupeerde getypt.
Ik heb ook SLECHTE ervaring met Lederland Utrecht.
Alleen bij mij was het geval de leder soort. Ik wilde namelijk glad glimmend leer, maar kreeg geribbeld leer waar ik totaal niet van houd nooit en nimmer heb gehad.
Het was zo dat ik samen met mijn thuiszorg hulp bij hun in de winkel van Utrecht was, en zag een mooie bankstel dat voor mij uiteindelijk 3500,- euro heeft gekost in de showroom met een andere kleur maar wel die gladde glimmende leer, vertelde de verkoper dat ik die wilde maar dan in het zwart. Volgens de verkoper was dat geen probleem en was binnen 1,5 uur geregeld. Nou in alle vertrouwen had ik alvast een voorschot gepint van 1000,- euro.
Toen kwam de bestelling thuis!!!!!
Ik reageerde meteen dat het een foute bestelling was. De chauffeur schrok ervan en belde meteen ene [persoonsgegevens aangepast door de moderators] op,die hem toen vertelde dat ik het toch moest aannemen totdat hij langs zou komen om met mij erover te praten en dat het allemaal goed zou komen. Ik vertrouwde het weer met toch raar gevoel. Ook maakte de chauffeur mij bang de transportkosten op mij te verhalen, waardoor ik dus verlamd raakte en het accepteerde tegen mijn wil in.
Meteen 2 dagen later kwam hij langs. Deze man kan zo goed babbelen, dat hij beweerde dat die geribbelde bankstel na een half jaar ingeleefd net zo glad en glimmend zou worden zoals ik het gewenst had vanaf het begin. Dus heb ik het zo gelaten maar voelde me machteloos en alleen. Zelf ben ik erg ziek heb reuma, slik morfine in voor de pijn en ben niet zo goed mobiel meer, dat was ook één van mijn redenen om een nieuw comfortabel en hanteerbaar bankstel te kopen, tevens voor de thuiszorg hulpen die mij 2x in de week komen helpen. Ik zit er de hele dag naar te kijken tot mijn ergernis.
Na een half jaartje aankijken was het nog niet zoals [persoonsgegevens aangepast door de moderators] het heeft gezegd. Heb veel gebeld en gemaild tot ergernis en tot een doodlopende zaak. Als antwoord werd er gezegd bij te betalen van ongeveer 1012,- euro voor die ene gladde leer of naar de geschillencommissie. Ik had er geen vertrouwen meer in en had er ook geen geld meer voor. De geschillencommissie heb ik ook me twijfels aan of ze me zullen helpen, ik heb namelijk een onderzoek gedaan via het internet en bleek dat er heel wat mensen ook daar niet tot hun recht zijn gekomen ook al hadden ze harde bewijzen.
Dus mijn vraag is hoe jullie het verder aangepakt hebben en of we misschien samen tegen hun kunnen iets aan kunnen spannen.? Het liefst ook via de TV. Ik heb ook andere gedupeerde gelezen van 2004 bij KASSA.
Ik hoor snel van jullie of RADAR.
Met vriendelijke groet,
De vertegenwoordiger van de gedupeerde.
Het hele verhaal is namens de gedupeerde getypt.
Re: Lederland Utrecht
Wat ik uit dit verhaal begrijp gaat het er waarschijnlijk om dat het leer wat is geleverd iets zwaarder geprint (meer nerf) dan u had verwacht.
U heeft geen vertrouwen in het bedrijf
U heeft geen vertrouwen in die medewerker
U heeft geen vertrouwen in de geschillencommissie
Tsja, dan maak je het jezelf ook wel erg moeilijk.......
Waarom is het zo belangrijk om te noemen dat u erg ziek bent, reuma heeft en morfine slikt ? Dat is totaal niet relevant voor deze klacht.
Natuurlijk is dat heel vervelend, vreselijk zelfs. Maar kunt u uw schaarse energie dan niet beter besteden ?
U heeft geen vertrouwen in het bedrijf
U heeft geen vertrouwen in die medewerker
U heeft geen vertrouwen in de geschillencommissie
Tsja, dan maak je het jezelf ook wel erg moeilijk.......
Waarom is het zo belangrijk om te noemen dat u erg ziek bent, reuma heeft en morfine slikt ? Dat is totaal niet relevant voor deze klacht.
Natuurlijk is dat heel vervelend, vreselijk zelfs. Maar kunt u uw schaarse energie dan niet beter besteden ?
Re: Lederland Utrecht
Geachte mevrouw,
Wij hebben ons verdiept in de situatie en het lijkt ons netjes om even te reageren.
Tijdens de aankoop van het meubel zijn de verschillende leersoorten met u doorgenomen en heeft u zelf uiteindelijk een bewuste keuze gemaakt. Leer is een natuurproduct en dit betekent dat plooivorming en afwijking in structuur mogelijk zijn. Dit staat ook keurig vermeld op uw verkooporder en hier heeft u zelfs voor getekend.
Op 30 juni jl. hebben wij een email naar u gestuurd waarin de situatie opnieuw is uitgelegd. Gisteren nog heeft u en uw "thuiszorg hulp" telefonisch contact gehad met onze servicemedewerker. Wij zijn van mening dat wij hebben geleverd conform uw bestelling en wij hebben ons uiterste best gedaan om u tevreden te stellen.
Wij zijn lid van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Dit is een onafhankelijke partij met deskundige medewerkers waar u uw zaak aan kunt voorleggen als u van mening blijft dat een en ander niet correct is verlopen.
Ik ga er van uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Als u vragen heeft, dan kunt u dit rechtstreeks met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Lederland Utrecht
Wij hebben ons verdiept in de situatie en het lijkt ons netjes om even te reageren.
Tijdens de aankoop van het meubel zijn de verschillende leersoorten met u doorgenomen en heeft u zelf uiteindelijk een bewuste keuze gemaakt. Leer is een natuurproduct en dit betekent dat plooivorming en afwijking in structuur mogelijk zijn. Dit staat ook keurig vermeld op uw verkooporder en hier heeft u zelfs voor getekend.
Op 30 juni jl. hebben wij een email naar u gestuurd waarin de situatie opnieuw is uitgelegd. Gisteren nog heeft u en uw "thuiszorg hulp" telefonisch contact gehad met onze servicemedewerker. Wij zijn van mening dat wij hebben geleverd conform uw bestelling en wij hebben ons uiterste best gedaan om u tevreden te stellen.
Wij zijn lid van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Dit is een onafhankelijke partij met deskundige medewerkers waar u uw zaak aan kunt voorleggen als u van mening blijft dat een en ander niet correct is verlopen.
Ik ga er van uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Als u vragen heeft, dan kunt u dit rechtstreeks met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Lederland Utrecht
Re: Lederland Utrecht
Fijn dat u alert bent!
Ik ben er totaal er niet mee eens. Ik vind verder dat er te laks over klachten gedaan wordt en makkelijk doorgestuurd wordt naar de geschillencommissie. U gaat van uw collega's uit in plaats van objectief te zijn en te oordelen.
IK VIND LEDERLAND TOTAAL KLANTONVRIENDELIJK!!!!!!!!!!!!
En het blijkt duidelijk dat ik niet de enige ben.
Maar hier blijft het niet bij.
Ik ben er totaal er niet mee eens. Ik vind verder dat er te laks over klachten gedaan wordt en makkelijk doorgestuurd wordt naar de geschillencommissie. U gaat van uw collega's uit in plaats van objectief te zijn en te oordelen.
IK VIND LEDERLAND TOTAAL KLANTONVRIENDELIJK!!!!!!!!!!!!
En het blijkt duidelijk dat ik niet de enige ben.
Maar hier blijft het niet bij.
Re: Lederland Utrecht
Het is heel simpel, je hebt moet je leer vergelijken met wat je besteld hebt op het orderformulier. Ze hebben hier een voorbeeld van en je kan het er zo naast leggen. Is het niet hetzelfde leer dan moeten ze het juiste leveren.
Grappig op dit forum (vooral in de meubel rubriek) dat de mensen die klachten hebben over hun product altijd mensen zijn met ziektes, slechte rug, slecht te been, uitkering hebben etc. Dit heeft totaal niets met de situatie te maken en het lijkt erop als mensen dit juist gebruiken om hun gelijk te halen..
Grappig op dit forum (vooral in de meubel rubriek) dat de mensen die klachten hebben over hun product altijd mensen zijn met ziektes, slechte rug, slecht te been, uitkering hebben etc. Dit heeft totaal niets met de situatie te maken en het lijkt erop als mensen dit juist gebruiken om hun gelijk te halen..
Re: Lederland Utrecht
Gezien de tweede reactie van siham lijkt me dat het gelijk bij lederland ligt. Wat een kansloze reactie zeg.
Als je zo zeker bent van je gelijk, maak er dan een zaak van !
Als je zo zeker bent van je gelijk, maak er dan een zaak van !