GWDB schreef:
Ik geloofde ook niet dat hij gebeld heeft naar het hoofdkantoor. Nadat deze medewerker van Leen Bakker het verbaal niet meer trok, werd hij agressief, hij stikte ook in zijn eigen leugentjes dat was dan ook zijn enige mogelijkheid
Mvgr
1 zoals de waard is...
2 zo vriendelijk vind ik jouw groeten niet hier
Laatst gewijzigd door mihoen op 09 okt 2011 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leuke is dat na 8 pagina's TS nog steeds niet heeft aangegeven, wat hij na aankoop heeft gedaan of heeft moeten doen en waarom wel of niet. Daarover zwijgt hij als het graf. Geef daar nu eens een antwoord op.
ik moet zeggen dat ik dit een van de leukste topics vindt van de laatste tijd. ik heb in tijden niet zo om eem topic moeten lachen, gister kreeg ik zelfs buikpijn van het lachen
Ik kan het vinden in de omschrijving van de URL van Leo the Emperor inderdaad beter, de Kijkshop heeft ook een slechte reputatie, goed opletten dus, had daar zelf meerdere Gigasets aangeschaft van Siemens, 2 stuk na 1 jaar, moesten retour ligt nu klaar, (zonder verpakking) dus toch netjes, zijn deze ervaringen met de Kijkschop dan ook discriminerend of gebaseerd op ervaringen van consumenten cq burgers? (was niet In Den Haag, maar in Den Bosch en dan gaat het toch gemoedelijk).
In mijn geval bij de kijkshop was het gewoon een vlegel van een filiaalmanager zonder manieren. Of het een autochtoon of allochtoon was, is verder niet zo belangrijk.
(In Den Bosch gaat het over het inderdaad wel wat gemoedelijker aan toe dan in Den Haag, maar ook in deze stad geldt: Hier steelt een zwerver een brood en daar pakt de Kijkshop je poen, ja ook in Den bosch is altijd wel wat te doen. Vrij naar Herman Finkers)
nog even wat feitjes zoals belooft vandaag gesproken met de agent, deze heeft afgesproken met Leen Bakker dat de video beelden ter beoordeling van de Agent in kwestie worden opgestuurd, waarvan akte gr Gerard
og wat simpel de kast moest bestelt worden is niet aangekomen zou later komen en volgens niet meer volgens diverse medewerkers die ook continue varieren dus ja ach en ik heb al gezegd dat ik het ook op z'n beloop had gelaten daar staat tegenover dat LB er ook helemaal niets aan deed en beeld duikt over heel internet op en zo te zien een de reacties blijkt hij dus er gewoon in het magazijn te staan, dat zegt de bon en datz eggen mensen van LB op dit forum gr Gerard
ben wat meo nog even voor de duidelijkheid kast is er nooit gekomen na diverse pogingen, had ik het opgegeven, dit werd weer actueel toen mijn vrouw zo luliig behandeld werdt die nog een poging wou wagen, kast is en was er niet men zou het uitzoeken en alsnog voor levering zorgdragen en dat is zo doorgemodderd, in ieder geval is er nooit iets geleverd ik begrijp nu ook dankzij dit forum dat de bonnen dat ook aangeven dat blijkt uit codes op te amken en 2 mensen van LB via dit forum hebben dat inmiddels bevestigd. je krijgt dus een ophaalbon en die wordt ingenomen als de kast wordt opgehaald, en die moest nog bestelt worden begrijpen we het allemaal nu dank u wel
hoe zit het nu op dit form wat betreft die lullige reacties, zijn dat gewoon idioten die zich niks kunnen voorstellen, ja wellicht betaat hun leven uit dit forum van Kassa, door andere af te zeuren, een kast is niet belangrijk voor me ik heb iets meer zorgen en verantwoordelijkheid dan een paar idioten die een simpele bestelling verprutsen van Leen Bakker, daar moet ik dan volgens dit forum weer achteraan, ja fijne zaak, waarom moet ik achter Leen bakker aan voor een kast en waarom doet leen bakker dat lekker zelf niet, dat zegt genoeg denk ik zo van Leen Bakker.
Heb toch het gevoel dat een gedeelte van de reacties uit de LB hoek komen, iemand die wat te doen heeft in het leven snapt wel dat zo’n kastje erbij in kan schieten, voor mij is 3 jaar niets, Leen Bakker filiaal Den Haag verslijten ze dat in ieder geval 4 managers! Ik heb een leven en een drukke baan en dus dat 3 jaar zo voorbij. In mijn leven vliegt de tijd voorbij.
Even voor de idioten: wie de schoen past trekt hem aan: get a life, probeer je eens in iemand te verplaatsen die het druk heeft en het eigenlijk belachelijk vindt om achter een kast aan te gaan, ben ik nu zo onbenullig of heb ik gewoon te maken met onbenullen die zich niet iets menselijks kunnen voorstellen, voor de mensen die willen snappen wat er gebeurt is zal ik dit forum updaten, die vraag ik hetzelfde te doen en vanaf nu de onzin over te slaan. Politie gaat de tapes bekijken en LB heeft belooft ze toe te sturen wordt vervolgt.
Voor mij is het gewoon de omgekeerde wereld, ik bestel een kast, die kan steeds niet worden geleverd men gaat er achter zegt men dit gebeurt niet, niemand doet wat bij LB. Het werd persoonlijk toen ze mijn vrouw ook nog heel vervelend benaderde, dus ik ging er al goed gerriteerd naar toe en trof de man die ook mijn vrouw had gesproken.
Morgen weer een drukke week dus een update aan het eind van de week
in dit forum wordt aan mij gevraagd een bewijss van goed gedrag te leveren, dta is wel wat simpel he en gek genoeg is dat nu precies wat ik met die agent heb besproken, ik heb me dus niet misdragen de tape is mijn bewijs, en voor de rest ik vraag me nog af of de mensen op dit forum enig briefje van goed gedrag of manieren kunnen tonen, op de goede daar gelaten
GWDB schreef:de reacties blijkt hij dus er gewoon in het magazijn te staan, dat zegt de bon en datz eggen mensen van LB op dit forum gr Gerard
en nu ga ik hard lachen. ik ben benieuwd, en met mij waarschijnlijk meer, waar jij hebt gelezen dat de kast nog in het magazijn staat volgens de 2 mensen waarvan jij denkt dat ze bij LB werken.
en ik denk dat je meer op je kerfstok hebt dan er nu uit je verhaal blijkt. de tegenpartij is nog niet gehoord. en als jij een reactie van LB geeft, zal die waarschijnlijk net zo uit zn verband getrokken zijn als de rest van je verhaal in dit topic. bijvoorbaat kansloos dus
Wat een kansloos topic zeg. Ts blijft maar "updaten" terwijl het op mij overkomt dat hier "trollen" wordt bedoeld. Ik geloof helemaal niets van dit verhaal.
Trollen moet je niet voeren....
Naar aanleiding van de informatie die u op dit forum geplaatst heeft, hebben wij onderzoek gedaan naar de betaling en levering van de linnenkast.
U heeft op 8-4-2008 om 14:53:57 uur de linnenkast besteld. Volgens onze gegevens is de kast op 17-4-2008 om 11:32:14 opgehaald in het filiaal. Wij hebben het bewijs hiervan inmiddels via de mail naar uw vrouw gestuurd.
Mocht u hier nog vragen over hebben of een andere mening toegedaan zijn, dan kunt u een mail en eventuele bewijzen sturen naar onze Klantenservice ([email protected]).
Met vriendelijke groet,
Leen Bakker Klantenservice.
Laatst gewijzigd door Leen Bakker op 11 okt 2011 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is een goeie. De kast blijkt idd al opgehaald te zijn en staat al gewoon jaren in huis. Hadden ze te weinig ruimte en probeerde ze er zo een nieuwe kast bij de krijgen??? Schaam je TS.