LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Dat noem ik nu eens een ontknoping! Prachtige aktie van Leen Bakker waarvoor respekt bij deze! Jullie zijn in mijn achting gestegen - dit heeft echt stijl!
TS: Ik hoop dat je je ergens in een hoekje rot gaat zitten schamen voor je racistische uitlatingen jegens een filiaalhouder die volkomen te goeder trouw was en de vette pech had voor jou slechts als "medelander" te tellen. Ook slechts schaamte voor het belasteren van een bedrijf om er zelf beter van te worden. Je mag van geluk spreken als LB géén fraudezaak opent.
TS: Ik hoop dat je je ergens in een hoekje rot gaat zitten schamen voor je racistische uitlatingen jegens een filiaalhouder die volkomen te goeder trouw was en de vette pech had voor jou slechts als "medelander" te tellen. Ook slechts schaamte voor het belasteren van een bedrijf om er zelf beter van te worden. Je mag van geluk spreken als LB géén fraudezaak opent.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Beste GWDB,
Naar aanleiding van de informatie die u op dit forum geplaatst heeft, hebben wij onderzoek gedaan naar de betaling en levering van de linnenkast.
U heeft op 8-4-2008 om 14:53:57 uur de linnenkast besteld. Volgens onze gegevens is de kast op 17-4-2008 om 11:32:14 opgehaald in het filiaal. Wij hebben het bewijs hiervan inmiddels via de mail naar uw vrouw gestuurd.
Mocht u hier nog vragen over hebben of een andere mening toegedaan zijn, dan kunt u een mail en eventuele bewijzen sturen naar onze Klantenservice ([email protected]).
Met vriendelijke groet,
Leen Bakker Klantenservice.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
en ik denk dat hun nu heel stil gaat worden rondom TS. of hij moet een bord voor zijn hoofd hebben en het er niet mee eens zijn natuurlijk hetwelk wel in de lijn der verwachtingen ligt
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Ik wil personen het voordeel van de twijfel geven, maar ik denk datLeen Bakker schreef:Beste GWDB,
Naar aanleiding van de informatie die u op dit forum geplaatst heeft, hebben wij onderzoek gedaan naar de betaling en levering van de linnenkast.
U heeft op 8-4-2008 om 14:53:57 uur de linnenkast besteld. Volgens onze gegevens is de kast op 17-4-2008 om 11:32:14 opgehaald in het filiaal. Wij hebben het bewijs hiervan inmiddels via de mail naar uw vrouw gestuurd.
Mocht u hier nog vragen over hebben of een andere mening toegedaan zijn, dan kunt u een mail en eventuele bewijzen sturen naar onze Klantenservice ([email protected]).
Met vriendelijke groet,
Leen Bakker Klantenservice.
Leen Bakker hier duidelijk het bewijs heeft gegeven van aflevering.
Ik kan alleen maar gissen naar de reden, waarom iemand ruim 3 jaar
naar dato nog een linnenkast claimt.
Ernstige omstandigheden b.v. in de familie kunnen er voor zorgen
dat iets volledig wordt vergeten, geloof me dat kan echt gebeuren.
Wat ik echter niet kan begrijpen is, dat een afgehaalde linnenkast
die blijkbaar dus gewoon bij je thuis staat, opnieuw wordt
geclaimd alszijnde niet gekregen.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar de uitleg, als dat mogelijk is
van TS. Dat zou wel zo netjes zijn.
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 10 okt 2011 19:38
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Ouderdomsverschijnsel ?
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
wat zei sjoegel in zijn eerste reactie ?
Als U drie jaar gewacht heeft is daar toch correspondentie over geweest ? Wanneer U deze laat zien aan de filliaalmanager is toch alles duidelijk ? Ik kan uw verhaal niet volgen. Wellicht heeft U de kast toch al in ontvangst genomen ?
Als U drie jaar gewacht heeft is daar toch correspondentie over geweest ? Wanneer U deze laat zien aan de filliaalmanager is toch alles duidelijk ? Ik kan uw verhaal niet volgen. Wellicht heeft U de kast toch al in ontvangst genomen ?
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Als er geheugenverlies is, dan wel.Ernstige omstandigheden b.v. in de familie kunnen er voor zorgen
dat iets volledig wordt vergeten, geloof me dat kan echt gebeuren.
Maar of een kast bezorgd is of niet, vind ik een beetje ver gezocht.
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Er kunnen omstandigheden zijn waardoor alles even blijft liggen,secondadvies schreef:Als er geheugenverlies is, dan wel.Ernstige omstandigheden b.v. in de familie kunnen er voor zorgen
dat iets volledig wordt vergeten, geloof me dat kan echt gebeuren.
Maar of een kast bezorgd is of niet, vind ik een beetje ver gezocht.
maar ik ben het met u eens dat als de draad dan weer wordt opgepakt
men echt wel weet of een kast gehaald is of niet.
Hij staat n.b. toch in je woning?
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
TS zal het deze week wel te druk hebben om te reageren. en volgende week ook en de week daarna ook... misschien is hij zijn bonnetje aan het zoeken
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Het bonnetje ligt vast in zijn kast tussen zijn sokken.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
dan heeft hij het bonnetje vast gevonden. ik zou van schaamte een sok over mijn hoofd getrokken hebbensuperklaver schreef:Het bonnetje ligt vast in zijn kast tussen zijn sokken.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Even ter preventie ...GWDB schreef:In het filiaal van de Megastore, heb ik mij vandaag gemeld, omdat ik na 3 jaar nog steeds mijn kast niet geleverd heb gekregen, betreffende filiaal manager kon hier niets mee en zei dat ik te laat was om nog enige aanspraak te kunnen maken. Ik heb de bon en men levert niet. Ik heb verzocht dat de filiaal manager met het hoofdkantoor overlegt, de filiaalmanager die zijn naam niet wil geven, geeft aan dat het Hoofdkantoor er niets mee gaat doen, dus geen medewerking wenste te geven. Betreffend medewerker begon vervolgens met het uiten van insinuaties dat ik de kast wel ontvangen had, dat is niet het geval. Ik heb de bon van betaling en u heeft geen bon door mij ondertekend van levering. Betreffend gesprek vond plaats aan de balie, betreffend filiaal manager vond het nodig om de beveiliging te bellen nadat ik verzocht om de reactie met naam en toenaam op papier te zetten, de filiaal manager weigerde elke medewerking in deze.
Wilt u het pand verlaten was de reactie, ik ga de beveiliging bellen, nou daar was geen enkele aanleiding toe, dus dat mocht hij van mij je mag bellen wie je wilt. Beveiliging komt ik verzoek aan de beveiliging schriftelijk aan mij te verklaren dat hij de beveiliging heeft gebeld, dit beveiliger van de megastore weigerde dit te doen, zijn naam vernam ik via de portofoon "Roberto" in plaats daarvan moest de politie gebeld worden, die is gekomen dhr J. Hermans met collega, waarvan ik het politienummer heb, ik heb aangegeven dat ik tegen mijn wil ben vastgehouden, dat hier geen enkele aanleiding voor was, ik heb verzocht de beveiligingsbeelden op te vragen door de politie van Leen Bakker, hierop is te zien dat ik op geen enkel moment me misdragen heb, ik heb verzocht om een aangifte op te stellen tegen de beveiliger en de filiaalmanager , dit omdat zij mij tegen mijn wil in vasthielden. De aangifte voor wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal nog plaat moeten vinden, civiel zal ik tevens mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen:
Via mijn advocaat zal ik Jusitie vragen om vervolging inzake wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal ik verzoeken de beveiligingsbeelden van Leen Bakker op te vragen, tevens zal ik Leen Bakker civiel rechtelijk vervolgen, 1 om mijn volledige betaling terug te vragen, een vergoeding voor mijn vrijheidsberoving, jusitie te vragen strafrechtelijk te vervolgen tegen betreffend beveiligingsmedewerker van de Megastore en tegen de filiaal manager van Leen Bakker.
Wat de filiaal manager ook nog aan gaf, dat er in 3 jaar tijd 4 managers zijn geweest en dat hij niet verantwoordleijk is voor hun besluiten, dat zegt genoeg zo denk ik. Hier heb je alleen maar ergenis aan en gezien de enorme troom van klachten mbt Leen Bakker, een goede raad gewoon niets kopen!
Met vriendelijke groet GWDB
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Oooooh, jij bent snel! Ik had er nog niet aan gedacht, complimenten!Leo The Emperor schreef:
Even ter preventie ...
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Oh mijn god ik p*s hier in mn broek van t lachen
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
ik weet niet of hij de bon al gevonden heeft. Hij had toch geen kast????mihoen schreef:dan heeft hij het bonnetje vast gevonden. ik zou van schaamte een sok over mijn hoofd getrokken hebbensuperklaver schreef:Het bonnetje ligt vast in zijn kast tussen zijn sokken.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Ben benieuwd of we hier nog iets van horen?GWDB schreef:
Via mijn advocaat zal ik Jusitie vragen om vervolging inzake wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal ik verzoeken de beveiligingsbeelden van Leen Bakker op te vragen, tevens zal ik Leen Bakker civiel rechtelijk vervolgen, 1 om mijn volledige betaling terug te vragen, een vergoeding voor mijn vrijheidsberoving, jusitie te vragen strafrechtelijk te vervolgen tegen betreffend beveiligingsmedewerker van de Megastore en tegen de filiaal manager van Leen Bakker.
Lijkt mij zinloos
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
1-0 voor Leen Bakker
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
1-0? Dit is eerder overwinning door knock-outsephora30 schreef:1-0 voor Leen Bakker
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Het zou van stijl getuigen wanneer TS zich nog even hier zou melden.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Oh dat zal ie nog wel doen. Sterker, hij gaat zeggen dat hij nog steeds de kast niet heeft om vervolgens ons te updaten over de status van de beveiligingsvideo. Over die kast gaat het eigenlijk inmiddels allang niet meer.