Geplaatst op 02 Dec 2004 23:19 door Jolynne
--------------------------------------------------------------------------------
pffff, wat verwacht je nou van een Leen Bakker ??
Geen cent willen jullie uitgeven voor de beste spullen ??
Zitten jullie ook te mekkeren als het truitje van Zeeman na 2 keer wassen niet meer zo goed zit ??
Of dat de pindakaas van LIDL niet zo lekker is als ergens anders ??
Dit soort winkels is er precies voor volk zoals jullie, klootjesvolk.
Gedraag je daar dan ook naar aub
Beste Jolynne.....
Het gaat om het principe...
Als je je geld inversteerd wil je er wel rendement van hebben...
Het zijn keuzes, of iets kopen voor een lagere prijs wat een jaartje of misschien langer goed blijft of iets duurders kopen wat naar aller hoogste waarschijnlijkheid veel langer goed blijft.
Toevallig heb ik onlangs samen met me vriendin, die een nieuwe woning heeft ,gekozen voor de goedkopere optie Leen Bakker.
De aanbetaling netjes gedaan, toch al met al een goede week vertraging gehad met de levering, helaas waren de helft ven de meubels tijdens transport kapot gegaan....
Dit bleek natuurlijk pas tijdens het zelf proberen te monteren van de delen. Ik heb zòn idee dat ook al betaalde we nu iets minder voor mijn vriendin haar meubeltjes, dat dit toch geen weg gegooid geld mag zijn.
Voor het geld verwacht ik een langere levensduur dan het opbouwen van de meubels. Verder schreef je dat de mensen klootjesvolk waren.....
Dat is een erg grove belediging. Naar mijn mening ben jij degene met de korte inzichten. Voor de goede orde, en om een beetje te pochen, bij mij thuis zit ik samen met me vriendin heerlijk op de leolux bank naar de Bang en Olafson Avant te kijken, of als ik geen zin heb om tv te kijken zit ik op mijn corbusier te internetten op me laptop. En ik ben ook zon stille patser in het verkeer met me saab......Ben ik klootjes volk??
shame on you...