Hoi
Ik heb 14 weken geleden bij Rofra een bankstel besteld deze bleek een levertijd te hebben van een week of 10.
Wat normaal is na die 10 weken bericht over levering via JP delivery uit haarlem.
Tot dan gaat het goed de mannen kwamen en pakte het bankstel uit ten eerste de kleur niet goed ten 2e de kussen niet refersable gestikt en ten 3e ze hadden maar 1 deel van de bank bij zich wat natuurlijk al raar is.
Dus de bank kon weer retour in blijde afwachting voor onze nieuwe bank gaf ik ze nog 2 weken respijt maar helaas tot op heden niks.
Ik heb er tal loze telefoontjes en e-mails aan gespandeert maar tot op heden geen bevredigende oplossing.
Door deze situatie ben ik zeer teleurgesteld in Rofra waardoor ik dus de koop wil ontbinden aangezien we nu bijna 17 weken verder zijn.
Ik heb ook 160 euro aanbetaald en die heb ik ook terug geeist via mail maar helaas geen respons van Rofra.
Het enigste wat ze mailen is dat ze zich beroepen op omruilplicht maar ik neem aan dat dit dan toch niet zo lang hoeft te duren.
Ben er wel een beetje klaar mee tros radar help.
Grt Fred
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levering van bank van Rofra gaat mis
-
- Berichten: 32238
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Levering van bank van Rofra gaat mis
Rofra...
Onderhand krijg ik de neiging om te zeggen: spreek eens alleen de eerste lettergreep uit... Over dit bedrijf zijn in het verleden wel vaker van dit soort klachten gekomen, doorgaans bijna identiek.
Onderhand krijg ik de neiging om te zeggen: spreek eens alleen de eerste lettergreep uit... Over dit bedrijf zijn in het verleden wel vaker van dit soort klachten gekomen, doorgaans bijna identiek.