MediActive maakt slechts 1 soort matras. Energy+ 2 soorten. Ze maken ook niet alle maten, maar slechts de standaard. Deel van het probleem dus opgelost.
Daarnaast vind ik dat je mensen wel erg bang maakt met je dramatische verhalen over eventuele voorgaande proefslapers met chemokuren!
Door alle "insinuaties" misschien handig even te kopiëren wat er op hun site staat: (en nee, ik ben echt geen verkoper, maar baal wel van mensen die andere mensen de stuipen op het lijf jagen met enge verhalen zonder reden)
14 dagen gratis thuis proefslapen? Krijg ik zeker een gebruikte matras!
Alle door Energy+ uitgeleverde matrassen zijn nieuw en ongebruikt. Bij de spelregels van de Energy+ thuis test leest u hier meer over. In onze verkoopprijs is een opslag opgenomen voor de kosten van de teruggestuurde matrassen. Deze opslag is gelukkig laag omdat slechts een klein deel van onze klanten het Energy+ matras niet wenst te behouden.
Verder heb ik niets hoeven aanbetalen en hoef ik niets te betalen als ik alles terugstuur en ben ik ook niet verplicht om toch een matras daar uit te kiezen.
Het verhaal over kleinere zaken die dan wel weten wat ze moeten adviseren vind ik dan weer veel te positief. Iemand kan niet voor mij bepalen waar ik prettig op slaap en ik ontdek dat minder goed in een winkel dan door daadwerkelijk te proberen. Ik ben bij zo'n kleine winkel geweest bij iemand die zelf vond dat hij er vreselijk veel verstand van had. Hij vond dat alleen natuur-latex geschikt is om op te slapen a 1000 euro per een-persoons-matras .....En zo heeft iedere verkoper een "stok-paardje". Dus ook die "kenners" vind ik zeer subjectief.
Ik was nog zo van plan om alleen te reageren op verhalen van ECHTE klanten, maar kan het toch niet laten
Kennelijk zijn er geen klanten van MediActive die slechte ervaringen met me willen delen, daaruit concludeer ik dan maar dat die er niet in grote getale zijn, anders hadden ze inmiddels wel gereageerd.
Maar goed wij slapen inderdaad lekker

en zoals het er nu uitziet blijven we dat zeker doen