LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

**att kwadir**

ik ben wel heel blij voor u! ik heb die bank op 20 aug besteld.
mag ik vragen ik welke winkel? en welke KvK nr op uw order stond?

want al die KvK nummers die failliet zijn komen namelijk niet overeen met de kvk nummers van mijn order. ik heb mijn bank in zevenaar besteld.

en ik ben idd toevallig net gebeld ;-) ze zeiden dat mijn bank nog niet bij de leverancier was maar in de maak en dat het ''goede'' nieuws was het mijn bank dus niet in beslag is genomen. ik krijg stiekem hoop maar wil niet blij gemaakt worden met een dooie mus

Michaelangelo
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2010 14:52

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Michaelangelo »

@ H. Kwadir:
Het is niet mijn bedoeling u te beschuldigen van wat dan ook, mijn excuses hiervoor. Ik geef alleen aan dat ik door de hele situatie wat minder snel overtuigd ben van bepaalde dingen. Dit ligt niet aan u, maar aan de firma meubelmarkten die ik nooit kan bereiken en die mij nooit bellen....

...Tot op heden dan, zojuist gebeld omdat ze meelezen op dit forum en mijn onvrede begrijpen en mij een compensatievoorstel voorstel willen doen:
afreizen naar mammoet wonen in woerden en een nieuwe bank uitzoeken zodat mijn aanbetaling op een nieuwe order kan worden overgezet.
Ik ben hier mee niet akkoord gegaan, heb aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb ik de zaak en een bankstel wil hebben en niet nog maanden wachten.
Door te mailen naar [email protected] kan ik mijn order annuleren, maar mijn aanbetaling terug geven kunnen ze niet omdat dat geld bij de "oude" eigenaren is. Misschien maakte ik nog kans bij de curator van Meubitrans...
Wie de nieuwe eigenaar is weet ik niet: "Wie de nieuwe eigenaar is doet er niet toe, maar door hier op dit forum te posten (ik post gewoon feiten) dupeer ik ook de nieuwe eigenaar en medewerkers van meubelmarkten die niets te maken hebben met de vorige eigenaren." Ben ik het mee eens, maar mijn mening is nog steeds dat je geen onderneming overneemt waar de zaakjes niet helemaal pluis zijn, (tenzij je denk er nog wat uit te kunnen halen) en dat iedereen recht heeft op de waarheid... maar goed dit blijft een eindeloze discussie.
Ik annuleer mijn order, hier stemde de mevrouw aan de telefoon ook mee in ondanks dat ze alles hadden gedaan om mij nog tevreden te stellen met een alternatief. Een alternatief dat ik niet accepteer.
Mocht ik nog meer relevante feiten en ervaringen, zowel positief als negatief, opdoen in de toekomst dan zal ik dit hier melden voor de overige gedupeerde.

Cosmo
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2010 14:18

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Cosmo »

Beste H.Kwadir,

Even een paar puntjes van twijfel.
- U heeft enkele maanden geleden een bank gekocht bij MM, die daarna landelijk negatief in het nieuws kwam ivm "wanbeheer". Al die tijd hebben we u niet gehoord. Nu u, als enige op dit forum, de bank wél heeft ontvangen, meldt u zich plotseling wél. En 1 dag na een telefoontje wordt de bank al geleverd. Normaal gesproken moet zoiets op een route worden ingepland.
- Het valt mij op, dat u hier meldt, dat de bank zo goed in uw interieur past. Behalve dat door mij uitgezochte meubels altíjd in mijn interieur passen (ik zoek ze namelijk zelf uit…), zegt dit helemaal niets over het onderwerp waarover we het hier hebben. U wekt zelfs de indruk dit aan MM te danken te hebben.
- Hoe ging het met de betaling bij aflevering, daar lees ik niets over. Ik neem aan dat u een factuur heeft? Daar zal de curator wel belangstelling voor hebben....
- Weet u wel heel zeker dat u MM alleen als consument kent? Ik heb daar zeer ernstige twijfel over, ook als u nu boos op mij wordt.
- Kort nadat u zich heeft gemeld, bleek er plotseling telefonisch kontakt te worden opgenomen met éé'n van de schrijvers op dit forum. Dat moet ook toeval zijn.

Het zou u sieren om u óf te melden bij de curator, óf gewoon niets meer te melden, zodat er ook niemand meer valse hoop krijgt.

DivaMoi
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:02

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door DivaMoi »

Als sommige mensen de moeite hebben gedaan om de curator eens te bellen kom je er al gauw achter dat MEUBITRANS BV. iets anders is dan Meubelmarkten.
Ik heb namelijk direct gebeld toen ik erachter kwam en deze mevrouw gaf aan dat zij Meubitrans wel onder hun hoede hadden maar Meubelmarkten niet.
Ik heb voor 1750 euro aan spullen bestelt bij meubelmarkt Montfoort en het enige wat ik verder nog kan doen is afwachten ik heb er nog wel vertrouwen in moet ik eerlijk toegeven. Geen nieuws is goed nieuws ( ze zeggen het)
Voor iedereen veel succes gewenst en ik hoop dat het ook voor de mensen die bij Meubitrans nog bestelt hebben alles toch op zijn pootjes terecht komt!

ps. Ik heb wel na 1 oktober bestelt..

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

ik ben net weer gebeld door mm.

ik heb een mail bev gehad van het gesprek. en dat de aanbetaling wordt verrekend met de order.ze gaan levere..als het goed is.

ben sceptisch maar dit klinkt toch positief?

zijn er nog andere mensen die gemaild hebben en terug gebeld zijn?

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

ook wij hebben bij mm meubels in zevenaar op 31 oktober een hoekbank gekocht ,ik kom 2 uurtjes geleden per toeval achter al deze berichten ben er van in :shock: we hebben 700 euro aanbetaald wat moet ik geloven en wat het beste te doen groet manon

de Jong
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2010 18:30

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door de Jong »

Hier nog een goed bericht. Wij hebben op 25 augustus een bankstel besteld bij meubelmarkten in Beverwijk en zouden deze in week 51 geleverd krijgen zoals afgesproken. Ik ben natuurlijk ook geschrokken van de berichten, maar heb mijn telefoonnummer achtergelaten en werd de volgende dag netjes teruggebeld. Gisteren werd ik opnieuw gebeld en vandaag is de bank geleverd! We hoefden zelfs de bezorgkosten niet te betalen vanwege deze problematiek!
Wees dus gerust het komt dus ook goed voor de mensen die voor 1 oktober iets hebben besteld, zoals wij!

bloem3
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bloem3 »

Hallo Tikoes25 ik ben ook teruggebeld, dit gebeurd na mailen erg snel. En dat ze volgende week een planning krijgen.... Wij hebben begin juli bankstel gekocht bij MM met aanbetaling van 550 euro en steeds was er vertraging en dan belden of mailden we dan werden we door Amanda met smoesjes afgescheept, dus we zijn vertrouwen wel kwijt. En misschien is het een standaard zin dat ze tegen iedereen zeggen dat je bankstel niet in beslag is genomen?

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

de jong heel goed nieuws dit geeft ons weer hoop dank voor het plaatsen van je reactie er zullen veel mensen blij mee zijn.

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

***att manondori***

ik heb mijn bank ook in zevenaar gekocht. ik weet het zelf ook niet zo goed.
mar een beetje hoop hebben is niet erg. juist met al die Sh*t moet je een lichtpuntje kunnen hebben...

en ik heb er stiekem een goed gevoel bij. ik zal wel zien. ik hoop alleen ook dat ik snel gebeld word dat mijn bank bezorg wordt. hij zou uiterlijk week 49 moeten komen..

IS ER IEMAND DIE IETS BIJ MM UIT ZEVENAAR HEEFT BESTELD EN AL IETS HEEFT GEHAD????

Voetballer
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 nov 2010 23:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Voetballer »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Voetballer op 13 jan 2011 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

ik vind het vreemd dat jullie denken dat jullie gebeld worden omdat ze forum lezen..ze weten toch niet wie jij bent?!?!

en ik heb alleen iets met meubelmartkten..volgens de laatste berichten hoort die dus niet bij het faillisement van meubitrans....

je kunt toch niets anders dan afwachten. maar het geeft toch hoop dat sommige mensen toch (nog) hun bank hebben gekregen...ik hoop het alleen ook

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Maar wie zegt dat de berichten van mensen die een bank hebben gekregen niet gewoon door meubelmarkt zijn geplaatst ? Ze zouden ook vorige week al open gaan. Niet gebeurt. Ze beloofden deze week open te gaan. Niet gebeurt. Het hangt allemaal van kromme leugens aan elkaar.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik heb ook het gevoel dat mensen hier nog een keer worden bedonderd.

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

nou ik schrijf hier zelf ook...dus ik weet dat mijn teksten kloppen.

alleen heeft niemand eraan als mensen steeds negatief zijn.blijven

we zullen wel zien..en tjah als het uiteindelijk ALLEMAAL nep blijkt te zijn.
dan is dat maar zo..

Michaelangelo
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2010 14:52

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Michaelangelo »

@tikoes25: Ze weten schijnbaar wel wie je bent. Ik werd gebeld direct nadat ik mijn twijfels had getrokken bij iemand die poste dat hij zijn bank had gekregen. Ik citeer het telefoongesprek: "Goedemiddag spreek ik met Dhr. .............. , Ik: jawel dat klopt. Klopt het dat u berichten zet op het tros radar forum onder de naam Michaelangelo?"
Voor mij is het ook een klein raadsel hoe ze dit weten als ik om levertijden vraag, of de status van mijn order kunnen ze dit niet vertellen omdat "het systeem" eruit ligt. Schijnbaar weten ze aan de hand van de aankoopmaand, de aankooplocatie, en het aanbetaalde bedrag toch je naam te achterhalen... of misschien is de FIOD dat vergeten in beslag te nemen...

Verder ben ik het eens met sjoegel en crazyme: er is mij ook meerdere malen levering en terugbellen beloofd, dit is niet gebeurd. Ook het opengaan is niet gebeurd. Door deze loze beloften ben ik het vertrouwen geheel kwijt. En een bank uit gaan zoeken in woerden om mijn aanbetaling over te zetten.... ik ben al 3 x naar Zevenaar geweest in het verleden (voor mij totaal 300 km) en dan nu zeker weer naar woerden afreizen op mijn kosten, dit is zie ik niet als tegemoetkoming.

Ik mijn ogen ben ik niet negatief, maar realistisch. Door de feiten en mijn ervaringen met dit bedrijf kan ik niet meer in de spiegel kijken en tegen de persoon in de spiegel zeggen dat ik nog geloof in een goede afloop.
Mijn vertrouwen kunnen ze nog deels terugwinnen door aan mijn wens als klant te voldoen, dat is de order annuleren en mijn aanbetaling terugstorten, maar of dat ooit nog gebeurd....
Ik stop met me hier over op te winden, zonde van mijn tijd, ik ben er klaar mee. Mochten er nog relevante nieuwe feiten (zowel positief als negatief!) zich voordoen dan zal ik dat nog melden.

De medegedupeerden wens ik sterkte met de afloop, hoop houden is niet verkeerd, maar denk wel 2x keer na in de toekomst voor je iets aanbetaald! En wees kritisch als klant en kom voor jezelf op, dit is je goed recht.

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

het lijkt mij niet dat ze kunnen weten wie je bent. de gegevens worden niet dan 3e geleverd zegt radar als jij je aanmeldt.

en waarschijnlijk heet je micheal? maar ik begrijp jullie wel. alleen ben ik zelf gewoon altijd positief ingesteld. mijn glas is altijd half VOL en niet half leeg.

en ik heb echt, ja echt waar begrip voor je gedachten en mening. alleen denk ik er (tot nu toe) toch stiekem anders over ;-)

maar dat geeft niet. ieder zijn eigen toch?

D.Post
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 nov 2010 09:08

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door D.Post »

@ Michealangelo
Ik ben het helemaal met u eens.

Ook ik ben een stapje verder gekomen in het onderzoek wat mij heeft doen besluiten verder te kijken naar andere meubels :? , ik heb nl woensdag contact gehad met het CBW, de vestiging De Meern is niet CBW aangesloten!! Dus ondanks dat het op de bon staat! Sterker nog Direct Meubel te Meern heeft geen KvK nummer!
Het is dus gewoon oplichting...
Ik stel wel alles in werk om nog iets terug te zien van dat geld, maar in de tussentijd ga ik gewoon verder.. je zit je maar op te winden over iets wat toch niet goed komt.. en wij slapen momenteel op een matrasje op de grond, dus daar zijn we ook klaar mee!!!

Juud1986
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 11:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Juud1986 »

Mijn glas is ook halfvol...!
Was begin van de week erg ongerust overmijn meubels (gekocht half september bij MammoetWonen, levering in week 49)
Maar afgelopen week diverse keren contact gehad (Zelf gebeld met de vestiging en teruggebeld via een terugbelafspraak) en netjes te woord gestaan.
Mijn meubels staan ZEKER in het magazijn. Helaas is dit nog gesloten en wachten iedereen tot dit (deels) vrijgegeven wordt. Er zijn vol op mensen mee bezig.
Er is snelrecht ingezet en zodra het magazijn vrijgegeven is, gaan ze alles inzetten om de meubels te leveren.
Ze hoopten vanmiddag meer te weten, dus bel straks nog een keer...!
Ik heb goede hoop; vooral nu ik hoor dat sommigen recent hun meubels hebben ontvangen!
(Het KvK-nummer van MammoetWonen, staat ook niet bekend als 'failliet')
We wachten in spannig af... ;-)

D.Post
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 nov 2010 09:08

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door D.Post »

Niemand heeft mij teruggebeld ondanks 5 emails!!!
En de gedupeerden van Direct meubel, daar hoor je helemaal niks over, en wij vallen overal buiten lijkt het wel :?: :shock:
Kopers van de andere vestigingen worden tenminste nog teruggebeld :roll:

Gesloten