LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
marvmarlon
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2011 15:27

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door marvmarlon »

@Kelly4 wij zijn helaas nog niet gebeld. Dit vertelden ze ons in een mail vorige week...

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

wij zitten al vanaf kerst op ons bankstel en gelukkig bevalt hij erg goed maar ik lees hier berichten over een protex behandeling kan iemand mij uiteggen wat dat is ik heb er namelijk nog nooit over gehoord groet md

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

manondoris schreef:wij zitten al vanaf kerst op ons bankstel en gelukkig bevalt hij erg goed maar ik lees hier berichten over een protex behandeling kan iemand mij uiteggen wat dat is ik heb er namelijk nog nooit over gehoord groet md
Protex behandeling is een beschermlaag die over de stof van het bankstel wordt gespoten. Hierdoor kun je bijv. koffievlekken voorkomen. Dit gebeurd bij een extern bedrijf (volgens mij oranje bv??). Je kon voor een dergelijke behandeling kiezen bij de aanschaf. Je moet dan per zit een x bedrag afrekenen. Bij de levering van de bank zit dan een certificaat dat dit daadwerkelijk heeft plaats gevonden.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

dank je mglashouwer voor je snelle reactie .

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

marvmarlon schreef:@Kelly4 wij zijn helaas nog niet gebeld. Dit vertelden ze ons in een mail vorige week...
Wij hebben ook mail contact gehad, maar voor een lever afspraak namen ze telefonisch contact op werd mij verteld. Laten we hopen dat ze hun afspraken nakomen. Ik ben heel benieuwd. Kan je het hier laten weten als je donderdag geleverd krijgt?

marvmarlon
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2011 15:27

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door marvmarlon »

@Kelly4 @all: Ik ben net gebeld. Ik heb een leverafspraak voor volgende week maandag (21) staan.
:D

PaKal
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:27

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door PaKal »

Hé mensen,

Ga er maar even goed voor zitten... al hoewel; onze bank is nog steeds niet geleverd... :x

Ik heb vandaag met de FIOD gebeld; zij meldde mij dat de mededeling op de website van Meubelmarkten niet klopt. Er is namelijk volledig beslag gelegd op alles! Er wordt helemaal niets meer geleverd. De aanwezige inboedel wordt volgende week maandag 21/2 on line geveild via Troostwijk Veilingen. Je kunt dus bieden op wat er is en niets meer dan dat! :evil:
De opbrengst daarvan gaat naar de Belastingdienst en wij als gewone consument kunnen fluiten naar onze aanbetalingen; die zijn we dus gewoon kwijt!

Of weet iemand nog hoe ik wel mijn aanbetaling kan terug krijgen?

Een gefrustreerde groet,

PaKal.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat zullen ze lachen op dat kantoor van Meubelmarkten.... Mevrouwtje ik heb een bank voor U ! :D en ondertussen weten dat die echt niet geleverd gaat worden..

wesco
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2011 20:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door wesco »

Zo ook wij gaan eens even ons GAL spuigen op dit forum!
Allemachtig wat zijn wij er klaar mee..
Begin November, hebben wij onze meubels (eettafel+ 4 stoelen en bank) bij meubelmarkten besteld!
Toen wij eenmaal lucht kregen van het feit wat er allemaal speelde bij het bedrijf, hielden wij ons hart al vast..
Uiteindelijk mochten wij begin januari onze tafel ophalen...jawel, want die was toen wij hem gingen bestellen op voorraad leverbaar... HOE STOM dat we hem toen niet gelijk mee hebben genomen...maarja niemand kan in de toekomst kijken :roll:
Helaas zijn we de volgende ochtend tot de ontdekking gekomen, dat er een mega scheur in het blad zat (dus het is te hopen voor de mensen die ook een tafel hebben besteld, dat het GOED BLIJFT!)....
Wij moeten nu nog onze bank EN stoelen krijgen.... maar worden elke keer met van die *piep* mailtjes afgescheept!
Sjonge jonge wat word ik daar moe van!
Ik zou mega blij zijn als ik straks alles in huis heb.... maar ik moet nog altijd achter hun kl*te aanzitten om die kapotte tafel!
Ergens hebben we het idee dat ze ons aan het lijntje houden om zo hun zelfbeeld goed te behouden, zo van kijk eens we hebben onze klanten tot het laatst goed behandeld.... NOU AMAHOELA!
Ik heb het idee dat ze wat verbergen... het is te hopen dat alles en iedereen zijn spullen nog krijgt en dat het niet waar is wat hierboven staat.... :S...
We houden elkaar op de hoogte!!

melampe
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2010 01:57

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door melampe »

Nou,

Maandag gemaild waar me order bleef, die in week 6 zou uitgeleverd worden.
Ze gingen er achter aan. Gisteren ben ik gebeld dat me bed is geleverd en dat ik het bed zelf moet komen ophalen.
Ik ga er nu naar toe met een gehuurd busje om me bed te halen.
Zal in de middag ff posten of ik de juiste heb en of ik me bed heb gekregen, dat zou wel top zijn :D

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

melampe schreef:Nou,

Maandag gemaild waar me order bleef, die in week 6 zou uitgeleverd worden.
Ze gingen er achter aan. Gisteren ben ik gebeld dat me bed is geleverd en dat ik het bed zelf moet komen ophalen.
Ik ga er nu naar toe met een gehuurd busje om me bed te halen.
Zal in de middag ff posten of ik de juiste heb en of ik me bed heb gekregen, dat zou wel top zijn :D
Ik ben heel benieuwd! Ik hou het forum in de gaten.

Order3196Vissers
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jan 2011 13:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Order3196Vissers »

Hallo allemaal,

Ben heel erg benieuwd want wij gaan vanmiddag onze kledingkast ophalen...
Ik hou jullie op de hoogte hoe het verlopen is.

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Hmmm... dus nu moet je zelf je meubels dan op gaan halen? Da's me ook wat. Op de vrachtwagens van MM zal ook beslag gelegd zijn neem ik aan, maar tot een paar weken geleden was er toch een of ander transportbedrijf ingehuurd? Je zal maar een hele inboedel in bestelling hebben...

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

@Pakal

Maar dat zal niet waar zijn omdat ze gewoon nog leveringen ontvangen van de leveranciers daar ligt heus geen beslag op hoor!!!

Ays
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2011 12:04

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ays »

Beste allen,

Ik heb ook bankstellen en eettafelstoellen gekocht bij Meubelmarkt Montfoort. Deze zijn nog steeds niet geleverd en ik heb ook geen brief gehad. Ik heb gemaild met [email protected], maar kreeg een mail dat dit mailadres niet bestaat.

Wat moet ik nu doen???

Hoe kan ik ze verder wel bereiken om aan tegeven dat ik mijn bestelling wil ontvangen. Zeggen namelijk op hun website (Update 28 januari 2011) dat we een brief krijgen en op basis daarvan moeten aangeven of we nog onze bestelling willen ontvangen. Echter, heb geen brief of telefoontje gehad.

Hoor graag jullie aanpak.

Met vriendelijke groet,

Aysegul

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Ays,

mailen naar [email protected] heeft tot op heden voor mij gewerkt. Zelfs vandaag nog reactie, na gisteravond gemaild te hebben.

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Ekster9 schreef:Hmmm... dus nu moet je zelf je meubels dan op gaan halen? Da's me ook wat. Op de vrachtwagens van MM zal ook beslag gelegd zijn neem ik aan, maar tot een paar weken geleden was er toch een of ander transportbedrijf ingehuurd? Je zal maar een hele inboedel in bestelling hebben...
Ik zou het best zelf willen ophalen! Daar heb ik ook om gevraagd, maar kreeg ik geen reactie op. Dacht dat ze daar niet zo happig op waren, maar schijnbaar toch wel. Bij ons wordt het nu vrijdag geleverd en dan zit je toch nog in de spanning of ze wel komen of niet. :|

melampe
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2010 01:57

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door melampe »

Beste alle,

Ik heb net me bed opgehaald en helemaal top en compleet!
adres:
industrieweg 56,
3641 in Mijdrecht.
Daar heb je ook hoogland slapen, maar ook een opslag in de buurt.
Er staat nog behoorlijk veel en ze zeiden dat deze spullen niet in beslag zijn genomen en staan om uit te leveren.
Inderdaad zelf ophalen, maar ik heb wel me bezorgkosten terug gekregen. Helaas moet je die dan wel weer investeren in het huren van een busje of vliegtuig als je een inboedel heb gekocht ;)
Maar ieder geval ik heb mijn boxspring binnen.
Wens iedereen succes ermee.

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Da's leuk nieuws... Ik woon ín Mijdrecht. Even snel met een aanhangertje heen en weer rijden en ik kan besparen op bezorgkosten :wink: . Jammergenoeg nog even wachten tot week 12. :(

Misschien kan ik even een meubelmarkten-busje regelen bij de autodealer om de hoek. :D Wel even een starthulpje meenemen, want ze staan er al een week of wat achter op het terrein...

Ays
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2011 12:04

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ays »

Beste allen,

Heb inderdaad gemaild met [email protected] en kreeg 15 min later reactie, en werd daarna gebeld dat mijn bankstel volgende week geleverd kan worden. Levering van mijn eettafelstoellen is nog onbekend.

Bedankt mvdswaluw!

groet,

Aysegul

Gesloten