Eindelijk had ik na lang zoeken de lederen bank die ik graag wou.
Hij moest speciaal gemaakt worden omdat ik een speciale breedte van 2.31 meter moest hebben in totaal.
De bank werd netjes geleverd en gemonteerd.
Het is een 2zitter met aan de rechterkant een chaise-lounge. De 2 zitter zit eraan vast middels een soort ijzers waarin hij vastschuift.
Nu kwam ik er nadien achter dat de 2-zitter aan de linkerkant, voor en achter een poot heeft maar verder geen poten achter in het midden (b.v.)en/of achter en vooorkant aan de rechterkant.. Dus hangt hij als het ware aan de rechterkant aleen maar in dat ijzer. De chaise-lounge heeft zelf , zowel aan de voor en achterkant wel 2 poten. En aan de linkerkant in het middenzit wel een schroefgat voor een poot , maar daar zit ookgeen poot.
Nu ben ik bang dat het niet sterk genoeg is op den duur, en belde dus de zaak op. Oh, nee geen probleem zei men, terwijl ik in allerlei meubelreklamefolders die men thuis krijgt toch wel hoekbanken met meer poten ziet staan.
Ik had nog geprobeerd de Nederlandse fabriek, waar hij bijna zeker gemaakt is te bellen maar men geeft geen antwoord aan particulieren.
In de winkel doet men niet erg vriendelijk, en zelfs een verkoper laat me niet uitpraten en gooit ondert het gesprek de hoorn op. Het is toch een gewone vraag dacht ik.
Ben bang dat hij in het slechtste geval net na de 1 jaar garantie doorzakt, en stom, stom, stom van me dat ze niet zijn aangesloten bij de geschillencommissie meubels. Ik heb voor de bank toch zo'n 1450,-
Euro betaald.
Wie kan me antwoorden geven op 1: sterkte van zo'n bank?
2: moet ik me niet zo druk maken?
3: terug naar de winkel, maar men
geeft mij niet de naam van de fa-
briek.