Op 26 mei heb ik ze opnieuw gemaild, omdat ik geen reactie had gehad. 27 mei kreeg ik een excuus mail, en men zou direct het kussen bestellen.
Op 21 augustus 2008 heb ik nogmaals contact opgenomen met de vraag waar het kussen blijft. Dezelfde dag kreeg ik als antwoord dat men van niets weet, met de vraag of ik e.e.a. nogmaals kan toelichten, zodat ze een kussen kunnen bestellen.
Op 15 oktober reageerde [persoonsgegevens verwijderd door moderator] van de Meubelsuper dat men het verzoek opnieuw in moet dienen bij de fabrikant.
Enige tijd daarna kreeg ik telefoon: jawel er zou een kussen klaarliggen! Kom ik in de winkel, staat de eigenaar[persoonsgegevens verwijderd door moderator] klaar met een kussentje van 30 x 30 cm!!! terwijl ik een compleet "rugkussen" nodig heb! Ongelooflijk.
De laatste mail dateert van 24 november. Het kussen is nu wederom besteld, en men neemt contact op zodra het binnen is, of als men andere info heeft! Het is op moment van schrijven februari, met andere woorden: we wachten al 10 maanden op een doodeenvoudig kussen!
Zijn er meer mensen die problemen hebben (gehad) met de Meubelsuper van [persoonsgegevens verwijderd door moderator], of ben ik nou de enige?
Groet,
Dirk