Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
-
- Berichten: 588
- Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Een eczemer meldt zich.
Alleen katoen en linnen (GEEN wol=lanoline, anders wordt het krabben en een berg jeuk.
Voor de goede orde, indicatie (contact)eczeem is erg moeilijk vast te stellen.
Ik vind het knap dat u na een keer proef zitten gelijk weet dat de reactie van het bankstel komt.
Niet natuurlijke stoffen zitten in veel voorwerpen en contacteczeem (allergie)dat bouw je op.
Alleen katoen en linnen (GEEN wol=lanoline, anders wordt het krabben en een berg jeuk.
Voor de goede orde, indicatie (contact)eczeem is erg moeilijk vast te stellen.
Ik vind het knap dat u na een keer proef zitten gelijk weet dat de reactie van het bankstel komt.
Niet natuurlijke stoffen zitten in veel voorwerpen en contacteczeem (allergie)dat bouw je op.
witte angora
vindt dit leuk
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 aug 2024 12:10
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Namens Hoogenboezem Meubelen willen wij graag onderstaand reageren:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste mevrouw (naam verwijderd door moderatie),
Allereerst willen we aangeven dat we het vervelend vinden dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Daarnaast willen we ook graag aangeven dat we best wel schrikken van de verschillende reviews die u plaatst op Trustpilot, Google, Radar Forum, Klacht.nl. en de conclusies die u daarin trekt.
Wij kunnen ons hier niet in vinden. Op vrijdag 2 augustus heeft u in de namiddag een e-mail met verzoek tot annulering ingediend en tijdens het weekend zijn wij niet werkzaam op kantoor. Echter zijn alle reviews afgelopen zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus geplaatst. Met andere woorden, we hebben helaas niet de kans gehad om te reageren op uw verzoek tot annuleren. Wij begrijpen de geplaatste reviews en de conclusies die u hierin trekt dan ook niet.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. We denken graag mee met onze klanten en willen ook in dit geval samen tot een oplossing komen. We betreuren echter wel de manier waarop dit is verlopen en hadden dit graag anders gezien.
Onze klantenservice is in contact met u om tot een goede oplossing te komen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Doris
Webcare Manager
Hoogenboezem Meubelen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste mevrouw (naam verwijderd door moderatie),
Allereerst willen we aangeven dat we het vervelend vinden dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Daarnaast willen we ook graag aangeven dat we best wel schrikken van de verschillende reviews die u plaatst op Trustpilot, Google, Radar Forum, Klacht.nl. en de conclusies die u daarin trekt.
Wij kunnen ons hier niet in vinden. Op vrijdag 2 augustus heeft u in de namiddag een e-mail met verzoek tot annulering ingediend en tijdens het weekend zijn wij niet werkzaam op kantoor. Echter zijn alle reviews afgelopen zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus geplaatst. Met andere woorden, we hebben helaas niet de kans gehad om te reageren op uw verzoek tot annuleren. Wij begrijpen de geplaatste reviews en de conclusies die u hierin trekt dan ook niet.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. We denken graag mee met onze klanten en willen ook in dit geval samen tot een oplossing komen. We betreuren echter wel de manier waarop dit is verlopen en hadden dit graag anders gezien.
Onze klantenservice is in contact met u om tot een goede oplossing te komen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Doris
Webcare Manager
Hoogenboezem Meubelen
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
- Berichten: 32279
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Interessante ontwikkeling...
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Betrokkene geeft aan per e-mail én telefonisch contact te hebben gehad. Ook geeft betrokkene aan dat jullie voet bij stuk houden en niet willen annuleren. Is de logische conclusie dan niet dat betrokkene een medewerker van jullie heeft gesproken, die dit zo -terecht of onterecht- heeft doorgegeven? Want jullie schrijven uitsluitend over de ontvangen e-mail.Hoogenboezem schreef: ↑07 aug 2024 12:34Wij kunnen ons hier niet in vinden. Op vrijdag 2 augustus heeft u in de namiddag een e-mail met verzoek tot annulering ingediend en tijdens het weekend zijn wij niet werkzaam op kantoor. Echter zijn alle reviews afgelopen zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus geplaatst. Met andere woorden, we hebben helaas niet de kans gehad om te reageren op uw verzoek tot annuleren. Wij begrijpen de geplaatste reviews en de conclusies die u hierin trekt dan ook niet.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 aug 2024 12:10
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Bedankt voor uw reactie.
Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via [email protected] ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Het verdere contact zullen we persoonlijk met de klant onderhouden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Doris
Webcare Manager
Hoogenboezem Meubelen
Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via [email protected] ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Het verdere contact zullen we persoonlijk met de klant onderhouden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Doris
Webcare Manager
Hoogenboezem Meubelen
Nevyn
, Erthanax
en Bram Bonnewel
vinden dit leuk
-
- Berichten: 32279
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Duidelijk. En dat bevoegdheden van personeel beperkt zijn is ook volkomen logisch. Je wil niet meemaken dat de koffiejuffrouw 'even' een flinke deal regelt, om wat te noemen, omdat niemand heeft gezegd dat dat helemaal niet tot haar takenpakket hoort.
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Ik ben het met je eens. Polyester is heel gewoon en als iemand er allergisch voor is, moet hij of zij dat weten. En voordat hij iets koopt, moet hij zelf de samenstelling van alle dingen controleren.Speedy123 schreef: ↑05 aug 2024 12:20De stof is bekend hoor: https://textaafoam.nl/magnum/ hier. Het is gemaakt van 100 procent polyester.witte angora schreef: ↑05 aug 2024 12:08Ik heb gewoon gegoogeld op de stof. Dat Hoogenboezem dal als enige onder die naam levert is prachtig, maar dat zegt me niet zoveel. Ik wilde weten of er meer allergische reacties bekend zijn - en die zijn niet bekend.
Als TS allergisch was voor polyester, dan lijkt het me dat TS dat al een hele tijd weet immers het wordt ook vaak gebruikt in kleding zoals sportkleding. Dan rest de vraag, waarom koop je dan een bank die bekleed is met een polyester als je er allergisch voor bent?
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Kijk, dat verheldert. Dan hebben jullie mijns inziens alles gedaan wat je zou mogen verwachten. En dan ligt de oplossing ook voor de hand: TS hoeft alleen maar even contact met jullie op te nemen om te bezien wat mogelijk is.Hoogenboezem schreef: ↑07 aug 2024 14:10Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via [email protected] ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Bram Bonnewel
, Erthanax
, Nevyn
, Lowieze
en Aygulf
vinden dit leuk
-
- Berichten: 32279
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Maar goed, dit topic kan nu wel op slot. Hoogenboezem communiceert nu met TS en laat het daarbij.
Of het topic verwijderd moet worden? Niet nodig wat mij betreft, het is evenzogoed wel leerzaam.
Of het topic verwijderd moet worden? Niet nodig wat mij betreft, het is evenzogoed wel leerzaam.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,Hoogenboezem schreef: ↑07 aug 2024 14:10Bedankt voor uw reactie.
Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via [email protected] ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Het verdere contact zullen we persoonlijk met de klant onderhouden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Of is de werkelijkheid toch anders ...
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
De leverancier reageert enkele keren, TS niet. Leverancier heeft wat mij betreft dan het voordeel. Geen reden om te twijfelen.Een Wiskunde Student schreef: ↑08 aug 2024 08:30Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,Hoogenboezem schreef: ↑07 aug 2024 14:10Bedankt voor uw reactie.
Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via [email protected] ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Het verdere contact zullen we persoonlijk met de klant onderhouden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Of is de werkelijkheid toch anders ...
16again
vindt dit leuk
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Beter lezen: dat schrijft men niet.Een Wiskunde Student schreef: ↑08 aug 2024 08:30Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,
Of is de werkelijkheid toch anders ...
En ik kan me voorstellen dat de bereidheid om coulance te tonen inmiddels een stuk kleiner is - of dat er op z’n minst voorwaarden aan verbonden worden ten aanzien van de online klachten.